Aiaiaiai.... pointsit vaparista, mutta muuten on aika lailla luokkaa briggs&stratton. Kuten ex-kolleegani aikanaan totesi, että kyllä alle 300-hevosvoimaisella autolla voi ajaa, mutta miksi kiusata itseään. Ja ex-pomoni julisti, että jollei pyörä vedä, niin se jarruttaa. Tosin hän nyt horisi muutakin kummallista, kuten että auton kiinnostavuus laskee eksponentiaalisesti suhteessa valmistuspaikan etäisyyteen Stuttgartista. Itse olen enemmän taipuvainen puhumaan ehkä Ingolstadt:ista tai nykyään Münchenista.spege kirjoitti:Juu on, mutta SL-sarjassa vaatimattomimmasta päästä. Vapaastihengittävä 3,7 litrainen V6, bensakone tietysti. Tehoa 180 kW (245 hv) ja vääntöä 350 Nm. Voimansiirto automaattivaihteiston kautta tietysti takarenkaille.
Kiihottuminen kuitenkin on mentävä sinne viiden pintaan. Muuten ehtii ottaa nokoset, joka toki sopii vanhemmalle herrasmiehelle kuin p*rse sorsalle.
No, historiassa marsalkoillamme on ollut muitakin outoja tapoja, joten laskettakoon tämä siihen joukkoon. Pääasia kuitenkin on, että hädän hetkellä hän pystyy kokoamaan joukot taakseen (eteen?) ja näyttämään rämeikössä lymyilevälle pensaskurpalle närhen munat.
Patsasta odotellessa. Eikä sitten mitään contemporary art'ia, vaan ihan näköispönötys. Oulun torillahan olisi kyllä jo valmis aihio, johon vain nikoni kaulaan ja Kuopioon.