Weppikurssit

Kirjat/lehdet, näyttelyt, TV-ohjelmat, messut, kurssit, opiskelu ...
mremonen
Viesti:

Weppikurssit

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Tiedän, että Kryptos on hurahtanut noihin phlearnin kursseihin, mutta onko muilla kokemuksia noista netissä myynnissä olevista valokuvauskursseista?

Tähän asti mulla on ollut hieman vaikeuksia noiden kanssa lähinnä liittyen siihen, etten jaksa seurata sitä opetusta vaan ajatukset lähtevät johonkin tangentin suuntaan. Samoin toinen on se, että paljon riippuu itse kouluttajasta. Jos se on sellaista nami-nami awesommia, niin ei mulla verenpainelääkkeet riitä millään.

Et kuis, vai pysynkö kirjallisuudessa?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Annukka

Kursseja

Viesti Kirjoittaja Annukka »

Ehkä riippuu kurssin aiheesta/sisällöstä, mutta vaikkapa kuvankäsittely on ihan tuskaa koettaa omaksua kirjallisena. Video tutorial all the way!
Hankin reilu kuukausi sitten Phlearnin Retouching 101-301 -kurssin. Videot on pitkiä koska Aaron tekee hommia siinä reaaliajassa. Eipähän saa kukaan sellaista käsitystä, että rypyt ja näpyt siliäisi yhdessä hujauksessa. Paljon sulattelua, omaksumista, harjoittelua!
Toivoisin kylläkin, että käsiteltävät naamat tuollaisella kurssilla kuuluisivat vähän enemmän elämää nähneille tyypeille.

Annukka
Vastaa Viestiin