Open as layers in photoshop ei toimi lightroomissa

Kuvankäsittelyä, mitä vain
mikko696

Open as layers in photoshop ei toimi lightroomissa

Viesti Kirjoittaja mikko696 »

useampaa ruutua jos fotariin vie layereinä, niin ei tapahdu mitään. Yksittäisen kuvan saa vietyä. Päivitykset CC:ssä ok, asennettukki uusiksi. Uus kone kylläkin, joten joku asetus voi olla hakusessa.. mutta mikä? Tehtävienhallinassa lightroom näyttää työstävän jotain 40% prossuteholla muutaman minuutin, sitte hiljenee.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ttuplai

Viesti Kirjoittaja ttuplai »

Sama vika täälläkin eli uusimman LR-päivityksen myötä ei toimi (6.7). Toimii jos fotari on valmiiksi auki, mut ei käynnisty ko. toiminnalla. Ja tosiaan yksittäisen kuvan aukaisu toimii. Samaten muutos ei ole käpistelly muita "external editing" kohtia eli ne toimivat kuten ennenkin.

Ratkaisua en tiiä eli tarjosin vaan vertaistukea.
Kryptos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Vahvistusta täältäkin, CC Lightroom 2015.7 versio, ja Open as Layers in Photoshop toimii vain, jos Photoshop on valmiiksi auki. Muutoin on hiljaista tovin, ja sitten tulee dialogi "The files could not be edited because Adobe Photoshop 2015.5 could not be launched." Kummallista.

Olen macOS Sierra käyttäjä.
Sapere aude.
---
flickr
oh7lua2

Viesti Kirjoittaja oh7lua2 »

Sama täällä vahvistetaan – myös minä havaitsin saman. Jostakin syystä, en tiedä miksi, PS näyttäisi vaativan auki olemisen tai aukaiseminen kun käytetään LR:n Edit in>Open as Layer in Photoshop… –toimintoa. Sinänsä ihmeellistä sillä kun käytetään LR:ssä Smart Object tai Edit in Photoshop –toimintoja ei PS:n auki olemista vaadita eli LR osaa itse aukaista PS:n. Keksiikö joku syyn/ratkaisun?

Adobe Bridgeä en käytä mutta jos joku käyttää voisi kokeilla.
--------------------------------------------
https://500px.com/oh7lua
Instagram: oh7lua
mikko696

Viesti Kirjoittaja mikko696 »

Jep, näköjää itelläki toimii jos fotari valmiiksi auki. Jospa kohta tulis korjaus
oh7lua2

Viesti Kirjoittaja oh7lua2 »

Aivan oikein. Kaivelin Adoben foorumilta "kovilta jätkiltä" eli ACP:ltä vastauksen jonka mukaan ongelma on Adoben tiedossa ja korjausta tulee (joskus).

25.9.2016: "--Its a know bug and Adobe is working on rectifying. The workaround for now is to open PS before beginning the process."
--------------------------------------------
https://500px.com/oh7lua
Instagram: oh7lua
bernario

Viesti Kirjoittaja bernario »

Samoin on käynyt! Ja mulla lopetti myös toiminnan joskus seuraavana toimeenpiteenä oleva Auto-Align Layers... Aikaisemmin toimi kyllä, mutta nyt ei tapahdu mitään. Mitenkäs muilla?
Vastaa Viestiin