Mä oon varmaan nuota kaikkia kolmea :).kaptah kirjoitti:Oletko tyhmä, tietämätön, vai esitätkö? Jotta saisin 300€ filmirunkoni ominaisuudet digiin pitää hintaan laittaa 0 perään. Nikon D1 F5:n raskalla rungolla irtoaa tosin jo "halvalla", mutta kenno on omaan käyttööni vaatimaton. D2H edustaa parasta näiden kinodslr runkojen saralta mitä olen käteeni saanut, hintakin vain 2000-3000€.JuhaM kirjoitti:No entäs sitten esim. filmirungoilla? Eihän ne rungot maksa "juuri mitään" Ei niin halpaan kameraan voi noin kallista putkea laittaa kiinni :O. Kamalaa väärinkäyttöä ;)kaptah kirjoitti:Huvittava ajatus että 5000€ lintuputki iskostettaisiin kiinni 350D/D70 runkoon. Mutta jokainen tavallaan.
Mitäs sä nyt selität? Puhutaan vissiin eri asiasta :D Minun käsittääkseni halpa filmirunko on esim. joku tommonen: EOS 30 V. Eikä tuossa ole mitään kennoa siinä on kato semmonen filmirulla systeemi ;)
Sitä meinasin että onko nuo D70/350D halpuutensa takia huvittava ajatus siihen 5000€ putkeen, vai mitä ajoit takaa?