Mitä jalustaa tilailitte? Tilasin GT2531LVL:n klo 11 aikoihin maanantaina. Ilmoitus paketin lähtemisestä tuli tiistaina 7 aamulla.mouhari kirjoitti:Mä laitoin Gitzon jalan maanantaina klo 09 aikaan tilaten ja tänään tuli postia, että käsitellään ja ilmoitetaan koska sais noutaa Treen Rajalasta...Mystiki kirjoitti:Tilaus ja maksu suoritettu sunnuntai/maanantai yönä 02:00 gitzon jalustasta ja telejatkeesta ja edelleen käsittelyssä. Kaveri teki tilauksen päivällä sai seuraavana päivänä tavaransa. Näyttää taas siltä kun ensimmäisenä tilaa niin viimeisenä saa tai tulee viesti että valitettavasti tuote loppu....nsamppa kirjoitti:Kyl toi Rajala on vaan melkoinen. Aina kun niiden kanssa tekee jotain bisnestä niin voi olla varma et kerralla se ei mee maaliin. Turhauttavaa.
Hyvät mahikset, että sen saisin...
Hintavinkit
-
-
Tässä vielä asiaan liittyen:Cumbo kirjoitti:En kyllä ihan purematta nielisi. Kaupassa on kyse sopimussuhteesta, jossa ostajan tärkein velvoite on tuotteen maksaminen ja myyjän tuotteen toimittaminen. Itsellä kävi sellainen tilanne, että myyjältä loppui tarjoustuote kesken ja seuraavana päivänä yrittivät rahoja palauttaa. Sanoin, että haluan saman tai vastaavan tuotteen, en rahoja. Samaa tuotetta ei ollut saatavilla, joten myyjä etsi vastaavaa tuotetta. Ensimmäiset kaksi eivät mielestäni vastanneet tuotetta, mutta kolmannen hyväksyin. Myyjälle (Musta Pörssi) plussaa asian tyylikkäästä hoidosta.Gardajärvi kirjoitti:Mä tilasin maanantaina muutama hetki ennen tarjouksen sulkeutumista. Tuotetta oli nettisivujen mukaan saatavilla. Tiistaina aamupäivällä tuli ilmoitus, että tilaus on peruttu syytä ei ilmoitettu. Äsken kun katsoin niin tuotetta oli edelleen saatavilla, tiiä sitte.Mystiki kirjoitti: Tilaus ja maksu suoritettu sunnuntai/maanantai yönä 02:00 gitzon jalustasta ja telejatkeesta ja edelleen käsittelyssä. Kaveri teki tilauksen päivällä sai seuraavana päivänä tavaransa. Näyttää taas siltä kun ensimmäisenä tilaa niin viimeisenä saa tai tulee viesti että valitettavasti tuote loppu....
http://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisu ... tilanteet/
--> Ks. "Sitovat sopimukset" ja "Internetmarkkinointi".
5DMkIV & III & II
7D
Samy 14/2.4
Sigma 24/1.4A
Canon 35/2.0IS
Canon 40/2.8
Sigma 50/1.4A
Sigma 85/1.4A
Canon 100/2.8L IS
Canon 1-400MkI&II
7D
Samy 14/2.4
Sigma 24/1.4A
Canon 35/2.0IS
Canon 40/2.8
Sigma 50/1.4A
Sigma 85/1.4A
Canon 100/2.8L IS
Canon 1-400MkI&II
-
TiRy kirjoitti:Mitä jalustaa tilailitte? Tilasin GT2531LVL:n klo 11 aikoihin maanantaina. Ilmoitus paketin lähtemisestä tuli tiistaina 7 aamulla.mouhari kirjoitti:Mä laitoin Gitzon jalan maanantaina klo 09 aikaan tilaten ja tänään tuli postia, että käsitellään ja ilmoitetaan koska sais noutaa Treen Rajalasta...Mystiki kirjoitti: Tilaus ja maksu suoritettu sunnuntai/maanantai yönä 02:00 gitzon jalustasta ja telejatkeesta ja edelleen käsittelyssä. Kaveri teki tilauksen päivällä sai seuraavana päivänä tavaransa. Näyttää taas siltä kun ensimmäisenä tilaa niin viimeisenä saa tai tulee viesti että valitettavasti tuote loppu....
Hyvät mahikset, että sen saisin...
Tuo lvl pitäisi kanssa tulla, mutta edelleen käsitellään tilassa. Laitoin vielä hintavinkkeihin kolmen aikaan yöllä muillekkin tiedoksi ja pahimmassa tapauksessa jään itse ilman. Tosin arpaonni karttaa muutenkin, mutta ei kaupanteon rajalassa nyt lottoa tarvitsisi olla, miltä vähän nyt vaikuttaa.
-
En jättäisi asiaa kyllä noin vaan tuohon. Kyse on sopimussuhteesta ja jos itse olette maksaneet tuotteen, niin olette täyttäneet tärkeimmän velvoitteenne. Myyjän tärkein velvollisuus on toimittaa tuote.Mystiki kirjoitti:Tuo lvl pitäisi kanssa tulla, mutta edelleen käsitellään tilassa. Laitoin vielä hintavinkkeihin kolmen aikaan yöllä muillekkin tiedoksi ja pahimmassa tapauksessa jään itse ilman. Tosin arpaonni karttaa muutenkin, mutta ei kaupanteon rajalassa nyt lottoa tarvitsisi olla, miltä vähän nyt vaikuttaa.
5DMkIV & III & II
7D
Samy 14/2.4
Sigma 24/1.4A
Canon 35/2.0IS
Canon 40/2.8
Sigma 50/1.4A
Sigma 85/1.4A
Canon 100/2.8L IS
Canon 1-400MkI&II
7D
Samy 14/2.4
Sigma 24/1.4A
Canon 35/2.0IS
Canon 40/2.8
Sigma 50/1.4A
Sigma 85/1.4A
Canon 100/2.8L IS
Canon 1-400MkI&II
-
Joo en minäkään antaisi asian olla, kun olet ensimmäisiä tilaajiakin ollut. Ei oikein päde tähän "niin kauan kun tavaraa riittää"kään. Soittelet sinne ja sanot, että markkinoit heidän puolesta ne kaikki jalat ja jäit sitten itse ilman.Cumbo kirjoitti:En jättäisi asiaa kyllä noin vaan tuohon. Kyse on sopimussuhteesta ja jos itse olette maksaneet tuotteen, niin olette täyttäneet tärkeimmän velvoitteenne. Myyjän tärkein velvollisuus on toimittaa tuote.Mystiki kirjoitti:Tuo lvl pitäisi kanssa tulla, mutta edelleen käsitellään tilassa. Laitoin vielä hintavinkkeihin kolmen aikaan yöllä muillekkin tiedoksi ja pahimmassa tapauksessa jään itse ilman. Tosin arpaonni karttaa muutenkin, mutta ei kaupanteon rajalassa nyt lottoa tarvitsisi olla, miltä vähän nyt vaikuttaa.
Mun keppi on näemmä Turusta tulossa. Onko niillä mitään keskusvarastoa vai onko tuo Turun liikkeestä vain otettu?
-
Panasonic Lumix DMC-CM1 kamerapuhelin irtoaa tällä hetkellä cyberphotosta 299e hintaan.
http://www.cyberphoto.fi/info.php?article=dmc-cm1
-
- Viesti:
Kiitoksia tiedosta! Piti oikein tehdä heräteostos ja tilata tällainen. Mielenkiinnolla odotan, millainen laite sieltä tulee...emerik kirjoitti:Panasonic Lumix DMC-CM1 kamerapuhelin irtoaa tällä hetkellä cyberphotosta 299e hintaan.
-
- Viesti:
Verkkiksestä Wacom piirtöpöydän mukaan CC&CC jäsenyys vuodeksi
Tekeekö esim tällä jotain?...Wacom Intuos Pro S piirtopöytä
Tekeekö esim tällä jotain?...Wacom Intuos Pro S piirtopöytä
kuka ampus? Who's shooting?
6D&EosM|EF 100 IS L F2,8|EF 16-35 F4 IS|EF 24-105 L|EF 50/1.4|EF 70-200 2,8 L II |HELIOS|EF Extender X2 III|EX 580 II|EX 430 II|YN 560|YashicaFX-D|Yashica FX-3|Benro|Mannfrotto|Sirui|And a bunch of other sh*t....
6D&EosM|EF 100 IS L F2,8|EF 16-35 F4 IS|EF 24-105 L|EF 50/1.4|EF 70-200 2,8 L II |HELIOS|EF Extender X2 III|EX 580 II|EX 430 II|YN 560|YashicaFX-D|Yashica FX-3|Benro|Mannfrotto|Sirui|And a bunch of other sh*t....
-
Nojaa. Mitähän sitä sitten tekis. Kepakko tuli ja olipa mukava siinä kuoria repiessä jo tajuta, että lähettivät sitten mulle jonku hiton demokappaleen. Elämäni ensimmäisen gitson laatikko oli revitty jo valmiiks kuoristaan. No keppi nuhruuntuneesta pussista pois ja ensimmäisenä ei huokunu se handmade-laatu. Nuo kaikki kumiosat oli ihan valkosena, ihan ku auringossa olis jo tota polttanu. Siinä sitten huvittuneena pieniä nauruntuhahduksia ja jalkoja testailemaan. Ensimmäistäkään en ehtinyt avata, kun jostakin lensi monesta kohtaa haurastunu ja poikki mennyt o-rengas tai mikä lie tiiviste. En ole sille vielä paikkaa keksinyt, tosin vittuako sitä ettimäänkään.TiRy kirjoitti:Joo en minäkään antaisi asian olla, kun olet ensimmäisiä tilaajiakin ollut. Ei oikein päde tähän "niin kauan kun tavaraa riittää"kään. Soittelet sinne ja sanot, että markkinoit heidän puolesta ne kaikki jalat ja jäit sitten itse ilman.Cumbo kirjoitti:En jättäisi asiaa kyllä noin vaan tuohon. Kyse on sopimussuhteesta ja jos itse olette maksaneet tuotteen, niin olette täyttäneet tärkeimmän velvoitteenne. Myyjän tärkein velvollisuus on toimittaa tuote.Mystiki kirjoitti:Tuo lvl pitäisi kanssa tulla, mutta edelleen käsitellään tilassa. Laitoin vielä hintavinkkeihin kolmen aikaan yöllä muillekkin tiedoksi ja pahimmassa tapauksessa jään itse ilman. Tosin arpaonni karttaa muutenkin, mutta ei kaupanteon rajalassa nyt lottoa tarvitsisi olla, miltä vähän nyt vaikuttaa.
Mun keppi on näemmä Turusta tulossa. Onko niillä mitään keskusvarastoa vai onko tuo Turun liikkeestä vain otettu?
Kepakossa on siellä täällä pieniä naarmuja, tätä en odottanut uudelta laatumerkin(?) tuotteelta. Jotakin päätäkin tuohon on ruuvailtu, kun pohjalevyssä on mukavia nirhaumia. Lisäksi ainakin yhden jalan ruuveja on huolimattomasti väännetty, kierteet on hieman solmussa. Kokeilin mukana tulleita torxeja ruuveihin, mutta tuntui ettei niistä mikään oikein satu niin kuin pitää.
Pieniä vikojahan nuo on, joita tulee aivan varmasti jo ensimmäisinä käyttöpäivinä lisää. Kyllä se silti ohuesti harmittaa, kun jotain noin kallista joskus hommaa. Mitä tuohon keppiin muuten tulee, en ole vielä täysin vakuuttunut siitä. Ensinnäkkin kuinkahan paljon nuo kierteellä toimivat jalat tulevat keräämään hiekkaa sisuksiina jos jollain purolla ryynään? Toiseksi jalkojen levitysmekanismi on mun mielestä kehno. Tollasia tappeja vedetään taaksepäin, jolloin jalat aukeaa. Nämä tapit ei jää kuitenkaan tiettyyn asentoon, vaan ne pitää aina jokaisen jalan kohdalla erikseen painaa kiinni, kun olet käyttänyt jalustaa kasassa. Hieman paremmalla suunnittelulla nuita olisi voinut käyttää oletuksena tietyllä säädöllä. Jyrkin kulma olisi saanut olla mielestäni vähän enemmän levällään. Jalat sisällä ollessaan tuntuu, että tuulikin tuon varmaan kaataa. Entisellä manfrotolla kuvasin eniten juuri ihan ala-asennossa, joten aika näyttää miten tämän kanssa lähtee menemään.
Ei tuo kyllä kaikkinensa mitään järisyttävää premium-luokan laatua huo'u. Voi olla toki siksikin, että en ole tottunut tuohon kevyeeseen hiilikuituun. Jalkojen käytönkin kanssa on hieman opettelua ettei tule väännettyä totuttuun tapaan, nuo kun jämähtävät aika tiukkaan jos vähänkään voimalla vääntää.
Mitä on arvon raati mieltä mitä tuon Rajalan kanssa tekisin? Kannattaako alkaa tinkaamaan vai tyytyä vain siihen, että ostin vähäkäytetyn jalustan?
-
Hieman sekaista toiminta tosiaan tuolla Rajalalla. Kuitenkin uusia jalustoja kauppasivat ja Rajalan verkkokaupassa on oma outlet myynti noille myymälä demoille, joten voi tuosta sen takaisin jo reklamoida. Tosin voivat vaan hyvittää kauppasumman ja pyytää palauttamaan jalustan.
Viimeksi muokannut Mystiki, Maalis 19, 2016 10 : 56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Et varmaan ole tosissaan? En tiedä, mitä jalka on maksanut, mutta vaikka se olisi vitosen, niin pitäisin oikeuksistani huolen.TiRy kirjoitti:Nojaa. Mitähän sitä sitten tekis. Kepakko tuli ja olipa mukava siinä kuoria repiessä jo tajuta, että lähettivät sitten mulle jonku hiton demokappaleen. Elämäni ensimmäisen gitson laatikko oli revitty jo valmiiks kuoristaan. No keppi nuhruuntuneesta pussista pois ja ensimmäisenä ei huokunu se handmade-laatu. Nuo kaikki kumiosat oli ihan valkosena, ihan ku auringossa olis jo tota polttanu. Siinä sitten huvittuneena pieniä nauruntuhahduksia ja jalkoja testailemaan. Ensimmäistäkään en ehtinyt avata, kun jostakin lensi monesta kohtaa haurastunu ja poikki mennyt o-rengas tai mikä lie tiiviste. En ole sille vielä paikkaa keksinyt, tosin vittuako sitä ettimäänkään.TiRy kirjoitti:Joo en minäkään antaisi asian olla, kun olet ensimmäisiä tilaajiakin ollut. Ei oikein päde tähän "niin kauan kun tavaraa riittää"kään. Soittelet sinne ja sanot, että markkinoit heidän puolesta ne kaikki jalat ja jäit sitten itse ilman.Cumbo kirjoitti: En jättäisi asiaa kyllä noin vaan tuohon. Kyse on sopimussuhteesta ja jos itse olette maksaneet tuotteen, niin olette täyttäneet tärkeimmän velvoitteenne. Myyjän tärkein velvollisuus on toimittaa tuote.
Kepakossa on siellä täällä pieniä naarmuja, tätä en odottanut uudelta laatumerkin(?) tuotteelta. Jotakin päätäkin tuohon on ruuvailtu, kun pohjalevyssä on mukavia nirhaumia. Lisäksi ainakin yhden jalan ruuveja on huolimattomasti väännetty, kierteet on hieman solmussa. Kokeilin mukana tulleita torxeja ruuveihin, mutta tuntui ettei niistä mikään oikein satu niin kuin pitää.
Pieniä vikojahan nuo on, joita tulee aivan varmasti jo ensimmäisinä käyttöpäivinä lisää. Kyllä se silti ohuesti harmittaa, kun jotain noin kallista joskus hommaa. Mitä tuohon keppiin muuten tulee, en ole vielä täysin vakuuttunut siitä. Ensinnäkkin kuinkahan paljon nuo kierteellä toimivat jalat tulevat keräämään hiekkaa sisuksiina jos jollain purolla ryynään? Toiseksi jalkojen levitysmekanismi on mun mielestä kehno. Tollasia tappeja vedetään taaksepäin, jolloin jalat aukeaa. Nämä tapit ei jää kuitenkaan tiettyyn asentoon, vaan ne pitää aina jokaisen jalan kohdalla erikseen painaa kiinni, kun olet käyttänyt jalustaa kasassa. Hieman paremmalla suunnittelulla nuita olisi voinut käyttää oletuksena tietyllä säädöllä. Jyrkin kulma olisi saanut olla mielestäni vähän enemmän levällään. Jalat sisällä ollessaan tuntuu, että tuulikin tuon varmaan kaataa. Entisellä manfrotolla kuvasin eniten juuri ihan ala-asennossa, joten aika näyttää miten tämän kanssa lähtee menemään.
Ei tuo kyllä kaikkinensa mitään järisyttävää premium-luokan laatua huo'u. Voi olla toki siksikin, että en ole tottunut tuohon kevyeeseen hiilikuituun. Jalkojen käytönkin kanssa on hieman opettelua ettei tule väännettyä totuttuun tapaan, nuo kun jämähtävät aika tiukkaan jos vähänkään voimalla vääntää.
Mitä on arvon raati mieltä mitä tuon Rajalan kanssa tekisin? Kannattaako alkaa tinkaamaan vai tyytyä vain siihen, että ostin vähäkäytetyn jalustan?
Informoi myyjää virheestä ja vaadi tuotteen vaihtoa. Jos eivät jostain syystä ala vaihtamaan, niin sitten hinnanalennusta.
Sovellettavat pykälät:
Kuluttajansuojalaki (KSL, 38/1978) 5:12.2 5 k
Jos muuta ei voida katsoa sovitun, tavaran tulee:
- -
5) kestävyydeltään ja muuten vastata sitä, mitä kuluttajalla yleensä on sellaisen tavaran kaupassa perusteltua aihetta olettaa.
KSL 5:12.4
Jos tavara poikkeaa siitä, mitä 1–3 momentissa säädetään, siinä on virhe. Ostaja ei kuitenkaan saa virheenä vedota seikkaan, josta hänen täytyy olettaa tienneen kauppaa tehtäessä. Ostaja ei myöskään saa virheenä vedota seikkaan, joka johtuu hänen toimittamistaan tavaran valmistamiseen käytetyistä tarveaineista, paitsi jos myyjän puolella on menetelty huolimattomasti.
KSL 5:16.1
Ostaja ei saa vedota tavaran virheeseen, ellei hän ilmoita virheestä myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja havaitsi virheen, ja se voidaan tehdä myös elinkeinonharjoittajalle, joka on välittänyt kaupan myyjän lukuun tai sitoutunut vastaamaan tavaran ominaisuuksista.
KSL 5:18.1
Ostajalla on oikeus vaatia, että myyjä korjaa virheen tai toimittaa virheettömän tavaran. Tällainen oikaisu on suoritettava kohtuullisessa ajassa ja siten, ettei ostajalle aiheudu siitä kustannuksia tai olennaista haittaa. Myyjä ei kuitenkaan ole velvollinen oikaisemaan virhettä, jos siihen on este, jota hän ei voi voittaa, tai jos siitä aiheutuisi hänelle kohtuuttomia kustannuksia. Tässä tulee erityisesti ottaa huomioon virheen merkitys ja tavaran arvo, jos se olisi sopimuksen mukainen, sekä se, voidaanko oikaisu suorittaa muulla tavalla aiheuttamatta ostajalle huomattavaa haittaa.
KSL 5:19.1
Jollei virheen korjaaminen tai virheettömän tavaran toimittaminen tule kysymykseen taikka jollei tällaista oikaisua suoriteta 18 §:ssä tarkoitetulla tavalla, ostaja saa:
1) vaatia virhettä vastaavaa hinnanalennusta; tai
2) purkaa kaupan, paitsi jos virhe on vähäinen.
5DMkIV & III & II
7D
Samy 14/2.4
Sigma 24/1.4A
Canon 35/2.0IS
Canon 40/2.8
Sigma 50/1.4A
Sigma 85/1.4A
Canon 100/2.8L IS
Canon 1-400MkI&II
7D
Samy 14/2.4
Sigma 24/1.4A
Canon 35/2.0IS
Canon 40/2.8
Sigma 50/1.4A
Sigma 85/1.4A
Canon 100/2.8L IS
Canon 1-400MkI&II
-
Niinhän tässä nyt kävi että keppi oli tänään vihdoinkin noudettavissa treen Rajalasta muiden kilkkeiden kanssa ja kävin äkkiä töiden välissä ne hakemaan. Gitzon LVL työmaalla laatikosta auki ja jotenkin tutun oloinen keppi sieltä löytyi. Olen luultavasti lukenut tästä samaisesta jalustasta pari säiettä aiemmin, kun jalustan naarmut, keskiputken rikkinäinen o-rengas, vaaleat kumit ja vastakappaleen nirhaumat kaikki täsmäävät tähän TiRyn "Demo" jalustaan.
Muokattu... (Eipä ollutkaan sama jalusta)
Muokattu... (Eipä ollutkaan sama jalusta)
Viimeksi muokannut Mystiki, Maalis 19, 2016 10 : 57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
On kyllä hieno firma tuo Rajala. Itse yritin joskus palauttaa sinne ostamaani linssiä, oli tilattu verkosta mutta maksettu myymälässä. Rahala otti kyllä linssin kiltisti vastaan ja sain kuitin palautuksesta, mutta rahoja eivät ikinä suostuneet maksamaan.
Olin loputa toista kuukautta ilman linssiä ja rahoja, Rajalan mukaansa mitään palautusta ei vaan oltu voitu hyväksyä kun kuulemma käteismaksetut verkko-ostokset eivät ole etäkauppaa. Ei kuulemma merkannut mitään se kuitti jossa luki että linssi oli hyväksytty palautukseen. En jaksanut enää pitempään vääntää kun sain lopulta lasin takaisin ja möin täällä eteenpäin, ei sentään kovin montaa kymppiä tullut takkiin.
Se ei ole lafka jolta kannattaisi odottaa minkäänlaista rehellisyyttä tai omien virheiden tunnustamista. Itse kannan rahani nykyään mielummin vaikka Topshotiin. Palvelu siellä on ollut aivan eri tasoa, ei ole ollut mitään ongelmia venkslata eestaas linssien kanssa kun olen testaillut eri vaihtoehtoja.
Välillä tulee silti Rajalan tarjouksiin sorruttua, mutta ainakaan en kuvittele sieltä enää rehellistä tai hyvää palvelua saavani.
Olin loputa toista kuukautta ilman linssiä ja rahoja, Rajalan mukaansa mitään palautusta ei vaan oltu voitu hyväksyä kun kuulemma käteismaksetut verkko-ostokset eivät ole etäkauppaa. Ei kuulemma merkannut mitään se kuitti jossa luki että linssi oli hyväksytty palautukseen. En jaksanut enää pitempään vääntää kun sain lopulta lasin takaisin ja möin täällä eteenpäin, ei sentään kovin montaa kymppiä tullut takkiin.
Se ei ole lafka jolta kannattaisi odottaa minkäänlaista rehellisyyttä tai omien virheiden tunnustamista. Itse kannan rahani nykyään mielummin vaikka Topshotiin. Palvelu siellä on ollut aivan eri tasoa, ei ole ollut mitään ongelmia venkslata eestaas linssien kanssa kun olen testaillut eri vaihtoehtoja.
Välillä tulee silti Rajalan tarjouksiin sorruttua, mutta ainakaan en kuvittele sieltä enää rehellistä tai hyvää palvelua saavani.
-
Tänään Rajalasta postia että jalustan voi palauttaa ja rahat palautetaan tilille, koska uusia LVL jalustoja ei heillä ole. Tampereen konttorille kyllä pisteet täytyy antaa asioiden hoidosta, mutta muuten tuo Rajalan touhu tökkii pahemman kerran.
Tekstiä muokattu, kun ei ollutkaan sama TiRyn keppi kyseessä.
Tekstiä muokattu, kun ei ollutkaan sama TiRyn keppi kyseessä.
Viimeksi muokannut Mystiki, Maalis 19, 2016 10 : 50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Ei ole minun demojalusta. Vänkäsin heidän kanssa parin viestin verran asiasta. Myönsivät, että laite on "todennäköisesti" ollut myymälässä esillä ja pahoitteli, ettei tästä ollut verkkosivuilla mainintaa. Tarjosivat 30 euron lahjakorttia liikkeeseen johon sanoin, että puolet siitä menisi jo postikuluihin ja ehdotin vaihtoa uuteen kauppasopimuksen mukaiseen keppiin TAI erääseen about 50e maksavaan tuotteeseen. Tätäkään tuotetta ei ollut enää saatavilla, joten ehdotti 99e hyvitystä, johon suostuin.Mystiki kirjoitti:Niinhän tässä nyt kävi että keppi oli tänään vihdoinkin noudettavissa treen Rajalasta muiden kilkkeiden kanssa ja kävin äkkiä töiden välissä ne hakemaan. Gitzon LVL työmaalla laatikosta auki ja jotenkin tutun oloinen keppi sieltä löytyi. Olen luultavasti lukenut tästä samaisesta jalustasta pari säiettä aiemmin, kun jalustan naarmut, keskiputken rikkinäinen o-rengas, vaaleat kumit ja vastakappaleen nirhaumat kaikki täsmäävät tähän TiRyn "Demo" jalustaan. Pistivät vissiin sujuvasti Rajalassa eteenpäin vai onko ne kaikki kolhittuja mitä kauppasivat?
Joten 200 eurolla sain tuon jalustan nyt. Hinta on ihan OK kun katsoo mitä tuo muualla yleensä maksaa. Näitä kulumia mitä jalustassa oli ostaessani sen tulee olemaan varmaan jo ensimmäisen oikean maastokuvauskeikan jälkeen tuplamäärä.
-
Tampereen Rajalasta tuli tänään puhelu ja kyselivät olenko jo palauttanut jalustan, kun sanoin että en ole ehtinyt niin tarjosivat kanssa 99e alennusta jos pidän jalustan itselläni kun olivat pääkallopaikalta luvan saaneet. Pidin kanssa jalustan itselläni 200e hintaan.
Kuvia oman "uuden"jalustan jäljistä.
Kuvia oman "uuden"jalustan jäljistä.
Viimeksi muokannut Mystiki, Maalis 19, 2016 10 : 46. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
-
Samaa mieltä ja kuitenkin sähköpostin kautta palautus/hyvitys oli jo sovittu niin pisteet siittä Tampereen konttorille, että vielä tarjosivat perästä tuota alennusta oikein soittamalla.decypher kirjoitti:Noitahan jälkiähän tulee käytössä kuitenkin. Ei pahan hintainen ollenkaan varsinkaan tuon hyvityksen jälkeen, joten kyllä Rajala melko kiitettävästi tulipalojen sammutuksen hoiti tällä kertaa. Alun perin olisi tietenkin pitänyt tuotekuvauksessa mainita, että on B-Ware tai vastaava.
-