Parhaat nettipaikat omien kuvien esitykseen ja linkitykseen?

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Vastaa Viestiin
aikaarska

Parhaat nettipaikat omien kuvien esitykseen ja linkitykseen?

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Myönnän - tässä asiassa olen aika noviisi vaikka olen harrastanut valokuvausta jo vuosia.

Mikä olisi paras (mielumin ilmainen) paikka ladata omia kuvia ja jakaa niitä esimerkiksi linkittämällä suoraan niihin? Toki olisi kiva jos sinne voisi tehdä gallerian tyyppistä esitystä kansioineen myös. Ehkä jopa blogitekstiä sekaan...

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
aikaarska

kuvat.fi

Niin ja yksi vaatimus unohtui: täytyy olla mahdollisuus tallentaa myös täysresokuva, ja jakaa myös täydellä resolla. niin ettei laatu kärsi minkään pakkauksen takia.

Ilmeisesti kuvat.fi palvelu on aika suosittu foorumilaisten keskuudessa. Bonuksena suomalaisuus tietty. Oletteko olleet tyytyväisiä kuvat.fi palveluun?
Viimeksi muokannut aikaarska, Helmi 11, 2016 0 : 30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Flickr
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Flickr
antonow
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antonow »

Flickr
moonshine

Viesti Kirjoittaja moonshine »

Uppaatteko tonne täyskokoisena?
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Ite en ole täyskokoisia Flickr:iin upannut, mutta näkyyhän noita monilla olevan.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Kuvat.fi on ok, mutta ei ilmainen. Itse käytän sitä puhtaana levytilana, eli mulla on siellä oma hakemisto, johon uppaan kuvat ftp:llä. Jos menee mun kuvat.fi -profiiliin, sitä kautta ei noita kuvia näe.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
aikaarska

mremonen kirjoitti:Kuvat.fi on ok, mutta ei ilmainen. Itse käytän sitä puhtaana levytilana, eli mulla on siellä oma hakemisto, johon uppaan kuvat ftp:llä. Jos menee mun kuvat.fi -profiiliin, sitä kautta ei noita kuvia näe.
Kuinka paljon sieltä saa levytilaa?

DorianBlue

Viesti Kirjoittaja DorianBlue »

aikaarska kirjoitti:
mremonen kirjoitti:Kuvat.fi on ok, mutta ei ilmainen. Itse käytän sitä puhtaana levytilana, eli mulla on siellä oma hakemisto, johon uppaan kuvat ftp:llä. Jos menee mun kuvat.fi -profiiliin, sitä kautta ei noita kuvia näe.
Edit. Hups, väärä saitti. Unohtakaa.
Smith & Wesson: the original point-and-shoot interface
DorianBlue

Viesti Kirjoittaja DorianBlue »

moonshine kirjoitti:Uppaatteko tonne täyskokoisena?
Tähän mun piti vastata, että en uppaisi täyskokoisena muuta kuin silloin, kun haluan jakaa kuvia eteenpäin. Pelkkää katselua varten kannattanee laittaa hiukan pienempiä. Siirtoon tuhrautuu muuten aivan tolkuttomasti aikaa, riippuen toki siitä resosta.
Smith & Wesson: the original point-and-shoot interface
Kryptos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

moonshine kirjoitti:Uppaatteko tonne täyskokoisena?
Jep. Minulla on wanha pre-2013 Flick Pro tili, joka antaa rajattoman tallennustilan. Lataan kaikki jakamani kuvat Flickriin täysikokoisena ja annan Flickrin hoitaa skaalaukset esim. foorumijakoon. Se ei ole laadun kannalta paras tapa, mutta nettijaossa en pysty hallitsemaan muitakaan tekijöitä jotka vaikuttavat siihen miltä kuva katsojalla näyttää, joten en ole välittänyt asiasta.

Lightroomista Flickriin Lr:n omalla Flickr-julkaisumodulilla. Vastaavasti 500px:iin.
Sapere aude.
---
flickr
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

aikaarska kirjoitti:
En kyllä muista, eikä se kovin helposti tuolta selviäkään... olisko 20 GB?

... jaa 100 GB näytti olevan... ja 3 EUR/kk.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Kääkkä

Viesti Kirjoittaja Kääkkä »

Miulla on ilmanen flickr tili ja näkyy olevan 1TB tallennustilaa. 750 kuvaa näyttää olevan photostreamissa joista noin puolet taitaa olla täysresoluutiolla ja loput 1100px. 0,20% tilasta käytetty tähän mennessä noilla kuvilla :). Tietty Pro tili on huomattavasti mielenkiintosempi kun sieltä pystyy vakoilemaan vaikka mitä tietoja siitä ketkä kuvia käy kattomassa ja kuinka paljon väkeä sivuillasi käy.
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Kääkkä kirjoitti:Tietty Pro tili on huomattavasti mielenkiintosempi kun sieltä pystyy vakoilemaan vaikka mitä tietoja siitä ketkä kuvia käy kattomassa ja kuinka paljon väkeä sivuillasi käy.
Ja kun ei juuri kukaan kuitenkaan mun kuvia katto niin eipä ole ollut kiinnostusta Pro-tiliin kun tilakaan ei ole ollut vielä tiukilla (jopa 0,043% käytössä). :-)
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
aikaarska

Flickr

Kiitoksia kaikille kommenteista!

Flickr vaikuttaisi asialliselta näin aluksi ainakin.

Vastaa Viestiin