All in one laukku.

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Pellekarnu

All in one laukku.

Viesti Kirjoittaja Pellekarnu »

Moro.

Pohjustetaanpa vähän. Eli ollaan lähdössä perheen kanssa pidemmäksi aikaa maailmalle reissuun,ja kameravehkeet lähtee tietenkin mukaan. Haluaisin hommata laukun missä kulkisi kameravehkeet (Nikon D7100 + 2 obiskaa + salama + tripodi + läppäri) ja saisi vielä jonkin verran matkatavaroita kyytiin, lähinnä vaatteita. Ja kaiken tämän pitäisi pystyä kuljettamaan käsimatkatavaroissa. Ja vielä pisteenä iin päälle ei saisi maksaa omaisuuksia...

Onko ideoita? Kokemuksia? Onko liikaa toiveita?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Siihen ei kannata luottaa, että tripodia saa kaikissa lentoyhtiöissä käsimatkatavaran mukana matkustamoon. Meinaatteko pelkillä käsimatkatavaroilla pärjätä koko matkan? Jos ei, niin tripodi vaan sinne ruumaan.

Itse ehkä katsoisin jotain repputyyppistä. Ilman tripodia tuo kamamäärä ei paljoa tilaa vie.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Pellekarnu

No emännän ja tytön tavarat menee ruumaa että sinne varmasti saa ainakin sen tripodin sullottua. Kameraa ja läppäriä taas sinne ei kehtaa laittaa jos ne häviää / hajoaa. Itse ajattelin tosiaan selvitä tyyliin passi ja hammasharja meiningillä... Tarkoituksena kuitenkin liikkua puolen vuoden aikana jonkin verran ja itse ajattelin mahdollisimman vähillä kantamuksilla selvitä.
mremonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Onhan noita sitten vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja.

Kaivaa vaikka tuolta: http://www.lowepro.com/bagfinder

Tai sitten Katan reput, jotka tosin nykyään on Manfroton.

Itse ehkä ostaisin sellaisen repun, johon saan mukana ajatellut vaatteet tungettua ja sitten siihen virittelisin erillisellä insertillä tilan kameroille. Kuten sanottu, tuo määrä ei kummoista tilaa vaadi. Inserttejä löytää vaikka ebaystä.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Tai: https://www.thinktankphoto.com/pages/backpacks

Tosin ei ehkä ihan halvimpia nämä.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
plrbr

Viesti Kirjoittaja plrbr »

http://fstopgear.com/

Ei halpa, mutta hyvä.
Pellekarnu

No niin kiitosta kaikille vaivaa nähneille. Eiköhän se näistä.
Pellekarnu

Lowepro transit 350 lähti mukaan. Kaikki mahtuu.
Vastaa Viestiin