Uusi Flickr

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
jazzcaster

Viesti Kirjoittaja jazzcaster »

No nyt pääsi Googlen kautta kirjautumaan. Sen jälkeen luotiin uusi tili Yahoolle. Oli varmaan jokin katkos jne.. jonkin aikaa. Kiitos vastanneille.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
B Aron

Viesti Kirjoittaja B Aron »

Kävi niin, että luottokortti meni vanhaksi eivätkä päässeet automaattisesti veloittamaan Pro-maksua. Lähettivät sähköpostia aiheesta useaan otteeseen jo etukäteen. En saanut lähetetystä linkistä lisättyä uutta luottokorttia, ei se vaan toiminut. Ehkä vanhasta selaimestani johtuen, Vistaan ei saa uudempaa. Omalta sivultani en kerta kaikkiaan löytänyt linkkiä Account-sivulle tai Wallettiin tai mikä se onkin. Ajattelin että ompas hassua, ei näytä raha kelpaavan. Varsinkin kun ilmaistilissä ei pitänyt paljon olla eroa maksulliseen.

Nyt olen sitten ilmaistilin varassa. Ei näy Exif-tiedot, erittäin vaikea selata kuvia eri koossa muuta kuin suoraan Photostreamistä eli en pääse edit-toimintoihin kansioista. Eikä onnistu kuvien linkkaus.

Kysymys: johtuuko tämä kaikki siitä että vanhaa Pro-tiliä ei enää ole tarjollakaan sen tilalla on AdFree yms., vai siitä että selaimeni ei toimi vai siitä, että olen ilmaistilillä? Selaimeni on kait IE9, auttaisiko Firefox olen kyllä sitäkin käyttänyt joskus. Flickr on usein huomauttanut, että kaikki toimintonsa eivät toimi selaimessani.
Postimpressionisti
janne.

Viesti Kirjoittaja janne. »

Syyttäisin selainta, kyllä nuo kaikki minulla toimii ja ilmaistili käytössä.
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

En muista miten noi eri tilityypit menee (eli onko vanhat ilmaistilit jotenkin "parempia" kuin uudet), mutta mulla on aina ollut Flickr:n ilmaistili (vuodesta 2007) ja käytän Firefoxia Vistalla. Töissä on taas Firefox ja Win7. Molemmissa toimii kaikki noi mainitsemasi asiat minusta ihan normaalisti.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
B Aron

Viesti Kirjoittaja B Aron »

Firefoxilla toimii. En kyllä tiedä miksi pitäisi rahaa liikutella, ei mainoksiakaan ole näkynyt.
Postimpressionisti
Vastaa Viestiin