hassel kirjoitti:Mulla ei siis mitään vastaan eri seksuaalisia suhtautumisia, mutta tositeevee/ym.. jaottelee selkeästi..
Tulee mieleen vanhat kauhuleffat, joissa piti olla aina yksi pelokas tummaihoinen, joka kuoli ekana.. Se oli silloin muotia, kun ei vielä *sensuroitu* ääneen puhuttu.. Mikähän on seuraava kohde/ihmisryhmä?
Sitä odotellessa, että meille Suur-Sawolaisillekin näytettäisiin oma kesäohjelma,
"Nyt kaekki ehtimmään sitä ommoo kesä hommoo!"
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
Penteleen kuvauskalustonkuljetin..
Kampikulmantunnistin, lambda-anturi, bensansuodatin, tulpat, tulpanjohdot puolilla, öljyt+suodatin, taka-/etujarrupalat, laturi ja huomenna vaihdossa vielä bensapumppu..
Kyllä tämä autoilu on halpaa..
Katsastusremppa ja käyntihäiriöiden selvittely aika veemäistä.
Yhden vian korjaa, niin kaksi muuta ilmaantuu vikakoodeihin, toivottavasti ei ole boksi paskana :'(
Tänä ja ensi kuussa ei tarvitse syödä muuta kuin kaurapuuroa ja jättää uuden primen hommaamisen hamaan tulevaisuuteen...
hassel kirjoitti:Katsastusremppa ja käyntihäiriöiden selvittely aika veemäistä.
Yhden vian korjaa, niin kaksi muuta ilmaantuu vikakoodeihin, toivottavasti ei ole boksi paskana :'(
Mikäs auto tää oli? Vikakoodin mukaan seokset pielessä? Mahdolliset imuvuodot ilmamassamittarin ohi tutkittu?
Baijerin valkoruusuhan se.
Seokset hieman heitti ja uutena oireena tuli silloin tällöin vetojen totaalinen katoaminen, liikennevaloista lähteminen oli varsinaista kytkinpolkimen ja kaasun tasapainoilua
No jospa tuo tänään selviäisi, pitää viedä merkkiliikkeeseen..
Kampiakselin asentotunnistimien ongelmasta ei ole mulla havaintoa käytännön tasolla, mutta vialliset nokka-akselien asentotunnistimet aiheutti mulla aikoinaan moottorin vikatilan ja samalla totaalisen tehottomuuden. Noista kyllä pitäis näkyä vikakoodi.
Mulla oli taannoin M52TU:ssa myös imuvuotoa useammankin kumiputken hapristumisen seurauksena ja se veti lopulta seoksen laihalle tyhjäkäynnillä, mikä puolestaan aiheutti sen että aina ei kaikissa pytyissä syttynyt. Tätä kun tapahtuu tarpeeksi niin moottori menee vikatilaan ja ja pytty missä pätkii tiputetaan pois pelistä kokonaan.
Huh, huh..
Vika selvis, ilmamassamittari kaput.
Nyt on vähän käytetty kolariautosta paikallaan ja voi tätä kumin käryä ;D
Uusittiin kyllä samalla bensapumppu ja moottorin yksi maadoituskaapeleistakin, oli sen verran kulahtanut.
Leimakin pärähti taas lappuun katastusasemalta, huoletonta ajoa taas vuosi?
hassel kirjoitti:Tänä ja ensi kuussa ei tarvitse syödä muuta kuin kaurapuuroa ja jättää uuden primen hommaamisen hamaan tulevaisuuteen...
Jos selviä maksuista parilla kuukaudella, olet onnen-pekka. Itsellä hajosi 3 vuotta vanhasta Opelista moottori ja korjaus maksoi 6.700€ ja piti maksaa heti käteisellä tai auto jäisi korjaamolle. Auto on itseasiassa aivan järjetön ostos.
'Nalle Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta ei osannut sanoa sitä, koska hän on niin pieniaivoinen karhu'
Onneksi ei ihan noin paljoa mennyt.
Itse olen yleensä tehnyt kaikki remontit, mutta nykyään huono liikunta-/toimintakyky estää suurimman osan hommista, joten jouduin turvautumaan "ammattilaisiin" ja sehän maksaa..
Mikäs ooppelista meni koneesta rikki, olisi luullut että valmistaja korvaisi osan kuluista, jos kerran noin massiivinen vika melkein uudessa autossa.
Itsellä auto välttämättömyys tai muuten jöröttäisin neljän seinän sisällä koko ajan.
Ai niin, toinenkin murhe..
Eipä tullut lippua messuille, vaikka arpaonni osuikin Armin arvonnassa kohdalleen. http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 1&start=75
Liekkö postisetä hukannut?
Osoitteen kyllä pammautin het voiton jälkeen hänelle.
hassel kirjoitti:Tänä ja ensi kuussa ei tarvitse syödä muuta kuin kaurapuuroa ja jättää uuden primen hommaamisen hamaan tulevaisuuteen...
Jos selviä maksuista parilla kuukaudella, olet onnen-pekka. Itsellä hajosi 3 vuotta vanhasta Opelista moottori ja korjaus maksoi 6.700€ ja piti maksaa heti käteisellä tai auto jäisi korjaamolle. Auto on itseasiassa aivan järjetön ostos.
Näin on.. Ihan uskottava juttu.
Omasta 5v vanhasta 150tkm ajetusta Opelista jahosi etupyörän laakeri.
Totesivat vaan merkkihuollossa että kyllä tämän pitäisi se 200tkm kestää.
Kulut minulla 0€.
Kannattaa vähän katsoa missä autoa korjauttaa eikä uskoa kaikkea mitä ne sinulle sanovat :)
hassel kirjoitti:Ai niin, toinenkin murhe..
Eipä tullut lippua messuille, vaikka arpaonni osuikin Armin arvonnassa kohdalleen. http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 1&start=75
Liekkö postisetä hukannut?
Osoitteen kyllä pammautin het voiton jälkeen hänelle.
Ikävää, jos lippusi ei tullut perille. Lippu kuitenkin lähti postiin hyvissä ajoin. Minulla on voittajien osoitteiden tarkistuslistat vielä silppuamatta ja niistä näen, että keskiviikkona 25.2. voittaneiden listassa niemesi on ruksattu yli sen merkiksi, että lippu on lähtenyt postiin.
Tähän ketjuun lähettämäsi viesti olisi kannattanut lähettää minulle yksityisviestinä siinä vaiheessa kun lippua ei kuulunut. Olisin voinut järjestää sinulle uuden lipun nimelläsi noudettavaksi Messukeskuksen ovelle.
Joopa, tänään oli taas kyllä turha päivä. Reissu Kotkaan kuvaamaan ja perillä sitten tajus että voihan kerpele muistikortit jokaikininen himassa kortinlukijassa tai muutoin pöydällä lojumassa. Kaiken kukkuraksi kuvauskohteessa napsahti aivan eeppiset valot - taivas punaisena melkein tunnin.
No löydettiin sieltä kyllä kuuluisan valokuvaajan Juha Metson hävinnyt salamajalusta ja toimitettiin herralle takaisin & vaihdettiin pari sanaa. Tyytyväiseltä vaikutti joten jotain positiivista sentään.
Eilen Gumbölen padolla päätin sitten uhrata valokuvauksen jumalille Haida Optical Glass Filter Soft Gradual ND8 PRO II MC 100x150mm filsulevyn. Kiinnitin suodinpitimen huonosti ja koko hela hoito putosi padon graniittikiviselle pinnalle. Arvattavin seurauksin.
Koko Joulu piloilla, enemmän kuin Päivän :(
On tässä aikojen kuluessa tullut myytyä kaikenlaista rompetta pois. Käteiskauppojen rahat olen jemmannut lipaston kaappiin kirjekuoreen yllättävien hankintojen varalle. Jouluaattona piti ottaa kuoresta lahjarahaa sukulaispojalle mutta kuori ei ollutkaan kaapissa. Jo silloin iski kauhea ajatus mieleen, olin nimittäin syksyllä siivonnut kaapissa olleet vanhat nakulehdet pois. Nyt olen pari päivää penkonut kaapin ja huoneen paperipinoja sekä romuläjiä tuloksetta. Alkuperäinen oletukseni lienee tapahtunut, kuori on mennyt paperinkeräykseen. Hyvästi 1500 euroa, nyt kyllä harmittaa :-(
Toi kuulostaa kyllä hazardilta. *sensuroitu* varmasti melkein yhtä paljon kuin Nikonit-jokeen-keikka 3 joulua takaperin. No sinne meni n. 5000e arvosta roinaa mut vakuutus pelasti.
Äsken meni star trails vituillensa kun tuuli niin paljon että tuo 5.5kg jalusta tärisi tuulessa ja lopputulos sen mukainen.