Nikonin rungon hankintaan mielipiteitä ja kokemuksia.

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
mjuhani

Viesti Kirjoittaja mjuhani »

Vähän lapsellista keskustelua. Actionkameroista yksi on yli muiden ja se on D4s. Siihen 24-70/2.8 ja 70-200/2.8. Muuta ei tartte, eikä hauku koirat perään millään voorumeilla.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
iBriegu

Viesti Kirjoittaja iBriegu »

Avokid

Viesti Kirjoittaja Avokid »

mjuhani kirjoitti:Vähän lapsellista keskustelua. Actionkameroista yksi on yli muiden ja se on D4s. Siihen 24-70/2.8 ja 70-200/2.8. Muuta ei tartte, eikä hauku koirat perään millään voorumeilla.
Ei hauku, vaan nauravat kun joku harrastaja rahtaa vieläkin sellaista rotiskoa kaulassaan.
Se on eri juttu jos tekee hommaa työkseen, mutta aika moni harrastaja pärjäisi halvemmallakin ihan yhtä hyvin ja voisi laittaa säästyneet rahat pidempiin putkiin vaikka.
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Avokid kirjoitti:
mjuhani kirjoitti:Vähän lapsellista keskustelua. Actionkameroista yksi on yli muiden ja se on D4s. Siihen 24-70/2.8 ja 70-200/2.8. Muuta ei tartte, eikä hauku koirat perään millään voorumeilla.
Ei hauku, vaan nauravat kun joku harrastaja rahtaa vieläkin sellaista rotiskoa kaulassaan.
Se on eri juttu jos tekee hommaa työkseen, mutta aika moni harrastaja pärjäisi halvemmallakin ihan yhtä hyvin ja voisi laittaa säästyneet rahat pidempiin putkiin vaikka.
Onhan D4s aika pröö :-) Toisaalta vielä huvittavampaa on edellisen sivun D300s hehkutus. Mutta jos pitäisi valinta tehdä, niin mielummin minulle D4s kuin D300s. Ei noissa ole muuta yhteistä kuin D ja s.
Avokid

nomad kirjoitti: Onhan D4s aika pröö :-) Toisaalta vielä huvittavampaa on edellisen sivun D300s hehkutus. Mutta jos pitäisi valinta tehdä, niin mielummin minulle D4s kuin D300s. Ei noissa ole muuta yhteistä kuin D ja s.
Ja merkki. Jos omilla rahoilla pitäisi ostaa, niin ostaisin kyllä sen D300s:n ;)

Mutta kun on muitakin kameroita, niin en ostaisi kumpaakaan. D300s on ikivanha ja D4s on liian kallis. D7200 vaikkapa.
jperala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jperala »

nomad kirjoitti:
Avokid kirjoitti:
Onhan D4s aika pröö :-) Toisaalta vielä huvittavampaa on edellisen sivun D300s hehkutus. Mutta jos pitäisi valinta tehdä, niin mielummin minulle D4s kuin D300s. Ei noissa ole muuta yhteistä kuin D ja s.
Minäkin ottaisin D4s miellummin, vaikka heti tänään, sitten D3 sarjan, D700 menisi ja sitten D300s. Mutta noi muut keksinnöt jättäisin vaikka näille "ammattilaisille".

Ilmeisesti se on nomadin ja tiry:n elämästä pois kun en diggaa heidän valintojaan ja sen takia tätä toistuvaa vollotusta riittää.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

jperala kirjoitti:
nomad kirjoitti:
Avokid kirjoitti: Ei hauku, vaan nauravat kun joku harrastaja rahtaa vieläkin sellaista rotiskoa kaulassaan.
Minäkin ottaisin D4s miellummin, vaikka heti tänään, sitten D3 sarjan, D700 menisi ja sitten D300s. Mutta noi muut keksinnöt jättäisin vaikka näille "ammattilaisille".

Ilmeisesti se on nomadin ja tiry:n elämästä pois kun en diggaa heidän valintojaan ja sen takia tätä toistuvaa vollotusta riittää.
Voi af-nappi sentään!! Sinulla on ihme tarve käydä tämä sama tinkaaminen läpi kaikissa internetin paikoissa. Mutta todettakoon se nyt täälläkin: melkein kaikkiin kuvaustarpeisiin D7000 on parempi kuin D300s.
Avokid

nomad kirjoitti: Voi af-nappi sentään!! Sinulla on ihme tarve käydä tämä sama tinkaaminen läpi kaikissa internetin paikoissa. Mutta todettakoon se nyt täälläkin: melkein kaikkiin kuvaustarpeisiin D7000 on parempi kuin D300s.
Puhumattakaan uudemmista. Aamen :)
jperala
Viesti:

nomad kirjoitti:
jperala kirjoitti:
nomad kirjoitti: Onhan D4s aika pröö :-) Toisaalta vielä huvittavampaa on edellisen sivun D300s hehkutus. Mutta jos pitäisi valinta tehdä, niin mielummin minulle D4s kuin D300s. Ei noissa ole muuta yhteistä kuin D ja s.

Voi af-nappi sentään!! Sinulla on ihme tarve käydä tämä sama tinkaaminen läpi kaikissa internetin paikoissa. Mutta todettakoon se nyt täälläkin: melkein kaikkiin kuvaustarpeisiin D7000 on parempi kuin D300s.
Olet sinä helppo, sama spämmäri kun siellä "toisella" palstalla. Mies joka on kuvannut ihan itse erinlaisilla kameroilla.
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Mitäs tämän tinkoon voittaja saa?

:)
jperala
Viesti:

Hel_NiS kirjoitti:Mitäs tämän tinkoon voittaja saa?

:)
Kultaa ja kunniaa, kamerapalstojen alfauros merkin ja käytetyn D7000 rungon !!
Vastaa Viestiin