Yongnuo YN560 III & YN560-TX yhteensopivuusongelma
-
- Viesti:
Yongnuo YN560 III & YN560-TX yhteensopivuusongelma
Hei
Posti toi minulle salamapaketin, mutta oma ymmärrykseni ei riitä.
Olen parittanut salamat ja lähittimen. Tehojen ja tsuumin säädöt menevät perille, mutta salamat välähtävät täydellä teholla, niin testipainikkeesta, kuin kamerastakin painettuna.
Mnulla on Olympuksen kamera ja Canonin kanssa yteensopiva Yongnou.
Onko sekään normaalia, että havaitsin salamasta nousevan hennon savukiehkuran (1/1teho) välähdyksen jälkeen? Salama toimii yhä.
Toisessa salamassa minulla on Verkkokauppa.comista mukana tulleet patterit ja toisessa akut.
Kiitos jo etukäteen asiantuntemuksesta.
Kubo
Posti toi minulle salamapaketin, mutta oma ymmärrykseni ei riitä.
Olen parittanut salamat ja lähittimen. Tehojen ja tsuumin säädöt menevät perille, mutta salamat välähtävät täydellä teholla, niin testipainikkeesta, kuin kamerastakin painettuna.
Mnulla on Olympuksen kamera ja Canonin kanssa yteensopiva Yongnou.
Onko sekään normaalia, että havaitsin salamasta nousevan hennon savukiehkuran (1/1teho) välähdyksen jälkeen? Salama toimii yhä.
Toisessa salamassa minulla on Verkkokauppa.comista mukana tulleet patterit ja toisessa akut.
Kiitos jo etukäteen asiantuntemuksesta.
Kubo
-
- Viesti:
Katsopa linkistä video: https://www.youtube.com/watch?v=jstC9p508Io
Sen avulla sain paritettua omani. Tosin salama saattaa olla viallinen jos siitä nousi savu.
Sen avulla sain paritettua omani. Tosin salama saattaa olla viallinen jos siitä nousi savu.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Hei
Kyllä pystyn säätämään tehoja. Salamoiden näytöiltä katsoen ja valojen vilkutusta seuraten tiedot kulkevat moitteettomasti lähettimeltä salamaan.
Olin tänään yhteydessä Verkkokauppaan ja he pyysivät palauttamaan salamat. Tiedustelin: "Oliko vastaan tullut tämän kaltaisia vikoja". Ei kuulemma ensimmäistäkään.
Palautan siis salamat.Tutkikoot ammattimiehet ongelmaa.
terkuin
kubo
Kyllä pystyn säätämään tehoja. Salamoiden näytöiltä katsoen ja valojen vilkutusta seuraten tiedot kulkevat moitteettomasti lähettimeltä salamaan.
Olin tänään yhteydessä Verkkokauppaan ja he pyysivät palauttamaan salamat. Tiedustelin: "Oliko vastaan tullut tämän kaltaisia vikoja". Ei kuulemma ensimmäistäkään.
Palautan siis salamat.Tutkikoot ammattimiehet ongelmaa.
terkuin
kubo
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Kyse voi olla myös laadunvarmistuksesta tehtaalla. Kalliimmissa se voi olla tarkempaa kuin jollakin kiinalaisella tehtaalla. Silti osien laatu voi olla samanlainen. Ellei nyt sitten ole niin, että kalliimmissa käytetään hieman laadukkaampia komponentteja. Tuosta en osaa sanoa sen tarkemmin, kun en ole purkanut Yongnuota. Canoneita sen sijaan olen availlut.