Parit botniaringilta. Kova auringonpaiste ja telet on myyty jo alkukesästä renkaiden tieltä. Mukana oli vain 35 ja 85 milliset.
Aika lähellä rataa sai olla tuon sigman kanssa ;)
Normaalisti käyttäisin enemmänkin pannausta,se on vaan pirun hankalaa lyhyillä polttoväleilä, välillä aina onnistuu. Mutta onhan nämä juu vähän erinäköisiä, kun normaalisti käytössä on reilusti yli 200mm telet.
Näistä kuvistahan saisi tolkuttoman hienoja, jos pääsisi kuvaamaan ilta-auringossa. Se nyt ei vaan onnistu ymäpäristölupien vuoksi.
markku55 kirjoitti:Noissa prätkäkuvissa on mukana aika eri tasoisia kuskeja, selkeä ero on mm siinä miten katsoo eteenpäin.
Honda kerhon päivät. Mukana vain muutama nopea kuski, joita tuli kuvattua enemmän.
Hienoa, olen myös Honda clubin jäsen ja rakentelen jo kymmenettä vuotta 500cc XBR pyörää muistuttamaan vanhoja kunnon TT-koneita kuten AJS 7R jne., ehkä minäkin joskus olen tuolla mukana ja sitten saatte hupia koko rahan edestä - tosin saako tuolla yli 65v vanhukset edes ajaa?
Sony A7R 3, A6500, 5n, Pentax K-30, Olympus E-PL5,-6,-7, E-M1, iso joukko AF/MF laseja ja vanhaa filmi sälää
Historic luokka voi hyvin. Sinne vaan suoraan mukaan. Ratailu on penteleen kivaa, nyt jo neljäs peräkkäinen vknloppu alkamassa, tällä kertaa kemoralla.
paaton kirjoitti:Parit botniaringilta. Kova auringonpaiste ja telet on myyty jo alkukesästä renkaiden tieltä. Mukana oli vain 35 ja 85 milliset.
Aika lähellä rataa sai olla tuon sigman kanssa ;)
Ah, historian havinaa. Itse ajoin joskus samanlaisella Kawalla. Rupesin jo katselemaan, että olisiko tuo 75 minun vanha pyöräni.
Kivoja kuvia, varsinkin tuo uudempi Kawa. Mutta kuten sanoit, jotkut huutavat pannausta. Ohessa oma (mielestäni) onnistumiseni ex-tiimin kuskistamme katumopolla.