IXUS 400 omistajat
-
IXUS 400 omistajat
Mistä olette ostaneet IXUS 400 kameranne? alanliikkeistä vaiko jostain verkkokaupoista? onko kukaan tilannut ulkomaisesta verkkokaupasta? onko siinä mitään erityistä huomioitavaa?
Mistä kannattaisi ostaa?
t. rahamies
Mistä kannattaisi ostaa?
t. rahamies
-
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=13413
tuolta varmaankin löytyy edullisimmat liikkeet
tuolta varmaankin löytyy edullisimmat liikkeet
-
Rahamiehet ostaa ekasta liikkeestä joka vastaan tulee. Ulkomailta tilaamisesta voit kaivaa itse tiedot foorumilta, aihetta käsitelty rutkasti. Itse tilasin www.camera-discount.de :stä
-IXUS 400-
-
Vekkokauppa.comista näyttää saavan halvalla
nyt 521,-
Saksasta ei juuri postikulujen jälkeen halvemmalla saa.
Saksasta ei juuri postikulujen jälkeen halvemmalla saa.
-
Ostin omani Singaporesta pari viikkoa sitten kun lomamatkalla sinne saakka eksyin. Hintaa vaivaiset 400€, joten oli aika edukas verrattuna Suomen hintatasoon.
Viimeksi muokannut mikeboy, Elo 07, 2003 17 : 41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
http://www.topfoto-online.de Tilasin joskus maaliskuussa. toimitusaika oli siloin ***keleen pitkä.
-
-
Riippuu firmasta. kannattaa seurata keskustelupalstoilta mitkä firmat antavat tyhjiä lupauksia ja ketkä pitävät sanansa. itse tilasin videokameran saksasta ja digikameran suomalaisesta nettimyymälästä. kumpikaan firma ei antanut tyhjiä lupauksia vaan tavarat tulivat sovitun hintaisina ja sovitulla toimitusajalla. käyttämäni firmat olivat topfoto-online ja netssonei tarvinnut kuunnella nettifirmojen tyhjiä lupauksia "kyllä sitä varmaan huomenna saadaan varastoon" odotella postipakettia eikä laskeskella postikuluja... Että näin tänään!
-
Soitin tänään neljään eri firmaan, kävin useassa liikkeessä, kaikissa sain tyhjiä lupauksia, jonotuslistalle sai jäädä vaikka ilmiseksi. ON-OFF liikkeessä kameraa löytyi hintaan 627e, PC-superstoressa 649e, ei tosin kiinnosta noilla hinnoilla, väliin jäävällä summalla saa 256Mb:n CF-kortin. Muistakaa että pienissä liikkeissä voi tinkiä, isoissa liikkeissä on ns. 'apteekin hinnat' ja sitten myyjät nojailevat kassoihin tyhjät ilmeet naamalla kun kauppa ei oikein käy.kedbu kirjoitti:Riippuu firmasta. kannattaa seurata keskustelupalstoilta mitkä firmat antavat tyhjiä lupauksia ja ketkä pitävät sanansa. itse tilasin videokameran saksasta ja digikameran suomalaisesta nettimyymälästä. kumpikaan firma ei antanut tyhjiä lupauksia vaan tavarat tulivat sovitun hintaisina ja sovitulla toimitusajalla. käyttämäni firmat olivat topfoto-online ja netssonei tarvinnut kuunnella nettifirmojen tyhjiä lupauksia "kyllä sitä varmaan huomenna saadaan varastoon" odotella postipakettia eikä laskeskella postikuluja... Että näin tänään!
-
Mainitsin jo NYC Cameran alla mutta mulla siis 529 egeä postikuluineen eli ei paha.. Tavara tuli 15 päivässä ja sisälsi kaiken mitä pitikin ja kamera näyttäs vörkkivän moitteettomasti.
Negatiivisia kokemuksia tuntuu monella olevan. En tiedä onko firma parantanut nyt palveluitaan vai mitä mulla mulla ainakin tuli onneksi näinkin nopeasti.
Negatiivisia kokemuksia tuntuu monella olevan. En tiedä onko firma parantanut nyt palveluitaan vai mitä mulla mulla ainakin tuli onneksi näinkin nopeasti.
-
Eli sinun kohdallasi ostokseeni verrattuna tuli säästöä 25e. Ei paha mutta ei niin kauhea säästö sitten loppujen lopuksi, sain kameran käsiini heti, joten lasken sille eduksi tuon hinta eron. :)johannik kirjoitti:Mainitsin jo NYC Cameran alla mutta mulla siis 529 egeä postikuluineen eli ei paha.. Tavara tuli 15 päivässä ja sisälsi kaiken mitä pitikin ja kamera näyttäs vörkkivän moitteettomasti.
-
Hyvää kannattaa odottaa, mutta usein sitä ei vaan jaksa.. itekin kyllä joka päivä iltapäivällä kotiin tullessa koin pettymyksen kun sitä saapumisilmoitusta ei ollut oven avattua. Onhan se 25 euroa aika vähän verrattuna siihen miten kallista aika on :)Edi kirjoitti:Eli sinun kohdallasi ostokseeni verrattuna tuli säästöä 25e. Ei paha mutta ei niin kauhea säästö sitten loppujen lopuksi, sain kameran käsiini heti, joten lasken sille eduksi tuon hinta eron. :)johannik kirjoitti:Mainitsin jo NYC Cameran alla mutta mulla siis 529 egeä postikuluineen eli ei paha.. Tavara tuli 15 päivässä ja sisälsi kaiken mitä pitikin ja kamera näyttäs vörkkivän moitteettomasti.
-