iltalehti käyttää luvattomasti kuvaa
-
- Viesti:
Ohan tää hauskaa selvittää tätä. Mulla on sähköpostit tallessa sekä iltalehden edustajalta sekä poliisilta joista kumpikaan ei myönnä kuvaa varastaneensa. Jostainhan se kuva on siihen juttuun ilmestynyt :D Lisänä tähän on mainittu myös Trafi jolla on (ilmeisesti) ollut jotain tekemistä myös jutun kanssa. Eipä sen koommin trafilla ole oikeutta pitää mitään rekistereitä nettikuvista tai jaella niitä lehdille..Saas nähdä, kohta se on varmaan marssittava tekemään tutkintapyyntö.
-
Mene juttelemaan jonkun tietosuoja- ja/tai ihmisoikeusasioista kiinnostuneen juristin kanssa.minizz kirjoitti:Ohan tää hauskaa selvittää tätä. Mulla on sähköpostit tallessa sekä iltalehden edustajalta sekä poliisilta joista kumpikaan ei myönnä kuvaa varastaneensa. Jostainhan se kuva on siihen juttuun ilmestynyt :D Lisänä tähän on mainittu myös Trafi jolla on (ilmeisesti) ollut jotain tekemistä myös jutun kanssa. Eipä sen koommin trafilla ole oikeutta pitää mitään rekistereitä nettikuvista tai jaella niitä lehdille..Saas nähdä, kohta se on varmaan marssittava tekemään tutkintapyyntö.
Eihän tämä sellainen asia ole, että suuria taloudellisia voittoja sen hoitamisesta voit saada. Ehkä jotain kuitenkin. Mutta on olemassa jonkinmoinen kansalaisvelvollisuus katsoa laillisuuden ja hyvien virkamieskäytäntöjen perään.
-
- Viesti:
Joo en mä mitään korvauksia varsinaisesti vaadikkaan, syyllisen mä haluun selville varsinkin jos se on poliisi tai trafi tai joku muu "isoveli valvoo" koneisto.nomad kirjoitti:Mene juttelemaan jonkun tietosuoja- ja/tai ihmisoikeusasioista kiinnostuneen juristin kanssa.minizz kirjoitti:Ohan tää hauskaa selvittää tätä. Mulla on sähköpostit tallessa sekä iltalehden edustajalta sekä poliisilta joista kumpikaan ei myönnä kuvaa varastaneensa. Jostainhan se kuva on siihen juttuun ilmestynyt :D Lisänä tähän on mainittu myös Trafi jolla on (ilmeisesti) ollut jotain tekemistä myös jutun kanssa. Eipä sen koommin trafilla ole oikeutta pitää mitään rekistereitä nettikuvista tai jaella niitä lehdille..Saas nähdä, kohta se on varmaan marssittava tekemään tutkintapyyntö.
Eihän tämä sellainen asia ole, että suuria taloudellisia voittoja sen hoitamisesta voit saada. Ehkä jotain kuitenkin. Mutta on olemassa jonkinmoinen kansalaisvelvollisuus katsoa laillisuuden ja hyvien virkamieskäytäntöjen perään.
-
- Viesti: