Ehdotuksia hyvän studiosalamasetin hankintaan?

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
loratsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja loratsu »

Itellä on 400w dlite/akku ja minimi teho ei ainakaan minulla ongelma. Ja jos isompaa boxia kiinittämää niin tehoakin saa olla. Varsinki tuotekuvaa jos pienet aukot. Guadraan pitää hommaa erillinen adabteri jos isompaa haluaa kiinni laittaa, se taas nostaa hintaa. Ja kannattaa miettiä myös tulevaisuutta valoineen/muokkaimineen. Itellä myös harkinnassa jokin genisss..
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Guzmo

Viesti Kirjoittaja Guzmo »

Nopea täsmäys syö suhteessa yhtä paljon tehoa eli sen hyöty jää usein pieneksi.

Valotehoa ei tarvitse ihmisjoukkioiden kuvaamista varten, yhdenkin ihmisen kuvaaminen aurinkoisella kelillä vaatii tehokkaan valon. Tehokas valo tuo myös sen edun, että aukon kaksi tehoa tiputtamalla varautumisajat ovat yleensä todella nopeat.
Partynen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Partynen »

Itse olen kuvaillut pari vuotta tuolla jinbein DC600:lla ja ollut pirusti tyytyväinen. Tosin siinä ei ole tullut hyödynnettyä tuota mahista kahteen välähdyspäähän, joten tavallaan mennyt vähän hukkaan tuo feature.

Samoin FL500 on vakuuttanut. Siinä on todella hinta-laatu-suhde kohdillaan ja koska 90% tilanteista vedän yhdellä valolla niin se on riittänyt hyvin.

http://salamatukku.fi/index.php?route=p ... duct_id=53

FL500 on ollut kiva laite sillä siinä ei ole mitään erikoisia featureja mutta toisaalta rakenne kuin saksalaisella tankilla eikä mitään särkyvää. Eli peruspaketti on kunnossa. Lisäksi tehoa piisaa potrettihommiin loistavasti. Samoin mallinnusvalo on tosi kirkas mikä on sillointällöin mukava juttu.
Vastaa Viestiin