EF 70-200 f/4 L USM hinta suomessa??

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
Vastaa Viestiin
stimpy
Viesti:

EF 70-200 f/4 L USM hinta suomessa??

Viesti Kirjoittaja stimpy »

Missä hinnoissa pyörii täällä kotomaassa, uusi siis.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Karvakuono

Viesti Kirjoittaja Karvakuono »

Muista en tiedä, mutta telefoto:n sivuilla
( http://cat.teho.net/software/telefoto/shop/index0.phtml )
näyttäisi olevan 699 eemeliä..
Sähkö on johdoissa kulkevaa harmaata tai sinistä savua. Jos savu pääsee ulos, ei sähkölaite toimi...
mäkikuisma

Viesti Kirjoittaja mäkikuisma »

Eikö tosiaan edes käynyt mielessä, että sitä kannattaisi ehkä kysyä kyseistä objektiivia myyvistä liikkeistä?
stimpy
Viesti:

Luonnollisesti käyn kysyyn liikkeistäkin mutta saan vähän suuntaa mitä sen pitäis olla jos suomesta ostan.
Karvakuono

Nopeampi ja luotettavampi tapa saada hintatietoja kuin kysellä niitä tällä foorumilla on mennä tuonne vinkit osioon, etsiä sieltä valokuvauskamaa myyvien liikkeiden linkkejä ja surffailla nettisivut läpi. Ei vie hirveästi aikaa ja sivuilta löytyy vaikka mitä tavaraa ja niille voimassaolevat hinnat. Säästyy kengänpohjatkin, kun ei tarvitse kiertää kaikkia kauppoja läpi kysymässä mitä mikäkin maksaa. Sitten kun löytyy kohtuu hinta kannattaa marssia putiikkiin ja alkaa hieroa kauppoja.
Sähkö on johdoissa kulkevaa harmaata tai sinistä savua. Jos savu pääsee ulos, ei sähkölaite toimi...
stimpy
Viesti:

Hintoja vertaillessa huomasin mm että Sigma EF-500 DG Super salaman saa halvemmalla Suomesta kuin Saksasta
Hauki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hauki »

stimpy kirjoitti:Hintoja vertaillessa huomasin mm että Sigma EF-500 DG Super salaman saa halvemmalla Suomesta kuin Saksasta
Saman huomasin kanssa. Akibasta 249e ja germaaniasta halvimmillaan 259e+postit Canonin jalalla. Kerrankin näinpäin =)
"We are the BORG. You will be assimilated. Resistance is futile".
AMA

Viesti Kirjoittaja AMA »

222e AC-Fotossa. En tiedä mistä tuo Saksan halvin 259e on peräisin kunnen löydä ainakaan niiltä sivuilta millä itse hintoja vertailen ollenkaan tuon hintaista. Toki pitää tuohon AC-Foton hintaankin postikulut lisätä, joten yksinään ei ehkä tuota kannata lähteä Saksata asti tilaamaan.
niskavaa

Viesti Kirjoittaja niskavaa »

Jos suomalainen hinta kuulostaa kovalta, niin aina voi tilata ulkomailta. Itse tilasin ko. objetiivin jenkeistä ja hintaa jäi kaikkien kulujen kanssa n. 580 euroa (tilasin myös muuta, joten postikulut jakaantui useamman tuotteen kesken).
stimpy
Viesti:

Jouduitko maksaan tullia vai pääsitkö ilman. Ei kai ole kuin jotain 2% se tulli, vai??
Hobbes

Viesti Kirjoittaja Hobbes »

stimpy kirjoitti:Hintoja vertaillessa huomasin mm että Sigma EF-500 DG Super salaman saa halvemmalla Suomesta kuin Saksasta
Hyvä salama! Kun näytät olevan samalta paikkakunnalta, voin kertoa kuinka edullisesti salama lähtee mukaan keskustan kamerakaupasta. Forumissa olevan liikkeen ikkunassa on tämä kyseinen salama hintaan 420e!! Menekki on varmaan melkoinen...;-D
MikaLoponen
niskavaa

Viesti Kirjoittaja niskavaa »

Tullia ei mennyt,kun perusteli digikameran osiksi. 22% alvia pitää varmuudella maksaa. Tulli vähän tilanteesta riippuen n 2-7 %.
rambe

Viesti Kirjoittaja rambe »

Karvakuono kirjoitti:Nopeampi ja luotettavampi tapa saada hintatietoja kuin kysellä niitä tällä foorumilla on mennä tuonne vinkit osioon, etsiä sieltä valokuvauskamaa myyvien liikkeiden linkkejä ja surffailla nettisivut läpi. Ei vie hirveästi aikaa ja sivuilta löytyy vaikka mitä tavaraa ja niille voimassaolevat hinnat. Säästyy kengänpohjatkin, kun ei tarvitse kiertää kaikkia kauppoja läpi kysymässä mitä mikäkin maksaa. Sitten kun löytyy kohtuu hinta kannattaa marssia putiikkiin ja alkaa hieroa kauppoja.
Hyvvä tietoa saa myös niiltä, jotka ovat itse ostaneet. Aika usein kaupasta saa halvemmalla kuin netistä. Riippuu tavaran sisäänottohinnasta, pystyykö paikallinen kauppias sen myymään "hinnalla, joka on vain sinulle". Esim paikallisesti olen saanut Sigmaa hinnalla, ettei kannata netistä tai Saksasta postikulujen vuoksi tilata. Itse olen tosiaan Sigman sekä 550EX- salaman ostanut paikallisista kaupoista. Kauppiaalle olen sanonut, että tämän maksan. Pystykö myymään ja jos et, meen kotia tilaamaan netistä. Sisäänostohinnat tarkistetaan ja laskin käy hetken. Sen jälkeen vastataan joko "okei, menköön" tai "en kyllä pysty tuohon". Marketissa ei onnistu ;)
Karvakuono

rambe kirjoitti:
Karvakuono kirjoitti:Nopeampi ja luotettavampi tapa saada hintatietoja kuin kysellä niitä tällä foorumilla on mennä tuonne vinkit osioon, etsiä sieltä valokuvauskamaa myyvien liikkeiden linkkejä ja surffailla nettisivut läpi. Ei vie hirveästi aikaa ja sivuilta löytyy vaikka mitä tavaraa ja niille voimassaolevat hinnat. Säästyy kengänpohjatkin, kun ei tarvitse kiertää kaikkia kauppoja läpi kysymässä mitä mikäkin maksaa. Sitten kun löytyy kohtuu hinta kannattaa marssia putiikkiin ja alkaa hieroa kauppoja.
Hyvvä tietoa saa myös niiltä, jotka ovat itse ostaneet. Aika usein kaupasta saa halvemmalla kuin netistä. Riippuu tavaran sisäänottohinnasta, pystyykö paikallinen kauppias sen myymään "hinnalla, joka on vain sinulle". Esim paikallisesti olen saanut Sigmaa hinnalla, ettei kannata netistä tai Saksasta postikulujen vuoksi tilata. Itse olen tosiaan Sigman sekä 550EX- salaman ostanut paikallisista kaupoista. Kauppiaalle olen sanonut, että tämän maksan. Pystykö myymään ja jos et, meen kotia tilaamaan netistä. Sisäänostohinnat tarkistetaan ja laskin käy hetken. Sen jälkeen vastataan joko "okei, menköön" tai "en kyllä pysty tuohon". Marketissa ei onnistu ;)
Joo, pitää paikkansa. Itse olen ostanut kameran kittilinsseineen ja 4 objektiivia samasta kaupasta ja aion asioida siellä jatkossakin. Viimeksi pystyimme keskustelemaan hinnoista ihan mukavasti. Sitä juuri tarkoitin tuolla "kauppojen hieromisella" tuossa aiemmin. Tosin itse olen tehnyt siten että ensin katselen hintoja netistä ja sitten alan kuluttamaan kengänpohjia. Kamerakamojen hankinnoissa ei ole viimeaikoina tarvinnut pitkälle talsia, hieman pitempään kestäneestä asiakassuhteesta tuntuu olevan ihan taloudellistakin hyötyä.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Tässä kun on taas asiasta tiputtu heti kättelyssä, niin kerrotakoon lisäksi että kameralaukut ovat Suomessa hhuomattavasti Saksaa halvempia.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Vastaa Viestiin