EF 70-200 f/4 L USM hinta suomessa??
-
- Viesti:
EF 70-200 f/4 L USM hinta suomessa??
Missä hinnoissa pyörii täällä kotomaassa, uusi siis.
-
Muista en tiedä, mutta telefoto:n sivuilla
( http://cat.teho.net/software/telefoto/shop/index0.phtml )
näyttäisi olevan 699 eemeliä..
( http://cat.teho.net/software/telefoto/shop/index0.phtml )
näyttäisi olevan 699 eemeliä..
Sähkö on johdoissa kulkevaa harmaata tai sinistä savua. Jos savu pääsee ulos, ei sähkölaite toimi...
-
-
- Viesti:
-
Nopeampi ja luotettavampi tapa saada hintatietoja kuin kysellä niitä tällä foorumilla on mennä tuonne vinkit osioon, etsiä sieltä valokuvauskamaa myyvien liikkeiden linkkejä ja surffailla nettisivut läpi. Ei vie hirveästi aikaa ja sivuilta löytyy vaikka mitä tavaraa ja niille voimassaolevat hinnat. Säästyy kengänpohjatkin, kun ei tarvitse kiertää kaikkia kauppoja läpi kysymässä mitä mikäkin maksaa. Sitten kun löytyy kohtuu hinta kannattaa marssia putiikkiin ja alkaa hieroa kauppoja.
Sähkö on johdoissa kulkevaa harmaata tai sinistä savua. Jos savu pääsee ulos, ei sähkölaite toimi...
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Saman huomasin kanssa. Akibasta 249e ja germaaniasta halvimmillaan 259e+postit Canonin jalalla. Kerrankin näinpäin =)stimpy kirjoitti:Hintoja vertaillessa huomasin mm että Sigma EF-500 DG Super salaman saa halvemmalla Suomesta kuin Saksasta
"We are the BORG. You will be assimilated. Resistance is futile".
-
-
- Viesti:
-
Hyvä salama! Kun näytät olevan samalta paikkakunnalta, voin kertoa kuinka edullisesti salama lähtee mukaan keskustan kamerakaupasta. Forumissa olevan liikkeen ikkunassa on tämä kyseinen salama hintaan 420e!! Menekki on varmaan melkoinen...;-Dstimpy kirjoitti:Hintoja vertaillessa huomasin mm että Sigma EF-500 DG Super salaman saa halvemmalla Suomesta kuin Saksasta
MikaLoponen
-
Hyvvä tietoa saa myös niiltä, jotka ovat itse ostaneet. Aika usein kaupasta saa halvemmalla kuin netistä. Riippuu tavaran sisäänottohinnasta, pystyykö paikallinen kauppias sen myymään "hinnalla, joka on vain sinulle". Esim paikallisesti olen saanut Sigmaa hinnalla, ettei kannata netistä tai Saksasta postikulujen vuoksi tilata. Itse olen tosiaan Sigman sekä 550EX- salaman ostanut paikallisista kaupoista. Kauppiaalle olen sanonut, että tämän maksan. Pystykö myymään ja jos et, meen kotia tilaamaan netistä. Sisäänostohinnat tarkistetaan ja laskin käy hetken. Sen jälkeen vastataan joko "okei, menköön" tai "en kyllä pysty tuohon". Marketissa ei onnistu ;)Karvakuono kirjoitti:Nopeampi ja luotettavampi tapa saada hintatietoja kuin kysellä niitä tällä foorumilla on mennä tuonne vinkit osioon, etsiä sieltä valokuvauskamaa myyvien liikkeiden linkkejä ja surffailla nettisivut läpi. Ei vie hirveästi aikaa ja sivuilta löytyy vaikka mitä tavaraa ja niille voimassaolevat hinnat. Säästyy kengänpohjatkin, kun ei tarvitse kiertää kaikkia kauppoja läpi kysymässä mitä mikäkin maksaa. Sitten kun löytyy kohtuu hinta kannattaa marssia putiikkiin ja alkaa hieroa kauppoja.
-
Joo, pitää paikkansa. Itse olen ostanut kameran kittilinsseineen ja 4 objektiivia samasta kaupasta ja aion asioida siellä jatkossakin. Viimeksi pystyimme keskustelemaan hinnoista ihan mukavasti. Sitä juuri tarkoitin tuolla "kauppojen hieromisella" tuossa aiemmin. Tosin itse olen tehnyt siten että ensin katselen hintoja netistä ja sitten alan kuluttamaan kengänpohjia. Kamerakamojen hankinnoissa ei ole viimeaikoina tarvinnut pitkälle talsia, hieman pitempään kestäneestä asiakassuhteesta tuntuu olevan ihan taloudellistakin hyötyä.rambe kirjoitti:Hyvvä tietoa saa myös niiltä, jotka ovat itse ostaneet. Aika usein kaupasta saa halvemmalla kuin netistä. Riippuu tavaran sisäänottohinnasta, pystyykö paikallinen kauppias sen myymään "hinnalla, joka on vain sinulle". Esim paikallisesti olen saanut Sigmaa hinnalla, ettei kannata netistä tai Saksasta postikulujen vuoksi tilata. Itse olen tosiaan Sigman sekä 550EX- salaman ostanut paikallisista kaupoista. Kauppiaalle olen sanonut, että tämän maksan. Pystykö myymään ja jos et, meen kotia tilaamaan netistä. Sisäänostohinnat tarkistetaan ja laskin käy hetken. Sen jälkeen vastataan joko "okei, menköön" tai "en kyllä pysty tuohon". Marketissa ei onnistu ;)Karvakuono kirjoitti:Nopeampi ja luotettavampi tapa saada hintatietoja kuin kysellä niitä tällä foorumilla on mennä tuonne vinkit osioon, etsiä sieltä valokuvauskamaa myyvien liikkeiden linkkejä ja surffailla nettisivut läpi. Ei vie hirveästi aikaa ja sivuilta löytyy vaikka mitä tavaraa ja niille voimassaolevat hinnat. Säästyy kengänpohjatkin, kun ei tarvitse kiertää kaikkia kauppoja läpi kysymässä mitä mikäkin maksaa. Sitten kun löytyy kohtuu hinta kannattaa marssia putiikkiin ja alkaa hieroa kauppoja.