300D Oulusta hintaan...
-
- Viesti:
Kyllä, Kärkkäinen on ainoa vaihtoehto Oulussa. Oulun Kuvasta ei heru mitään alennuksia, ja jos et osta sieltä mitään juuri sillä kerralla niin ne tulloo vihaseksi. FotoMylly on ollut mun mieleeni myös, sieltä saa aika usein juttuja tasahintaan...voi kyllä olla sekin siinä että olen siellä jo 5 vuotta pyörinyt ja alan oleen tuttu naama :)
Tsiutsau
Yhteisretki Raahen KuvaLenitaan olis jees
Tsiutsau
Yhteisretki Raahen KuvaLenitaan olis jees
Meikä heittää parasta shittiä kun istun kakalla
Flickr galleria
Flickr galleria
-
- Viesti:
Rajalalta...
Tossa juuri pari päivää sitten vein pois Rajalalta heidän tarjous pakettinsa... EOS300D Black, USM linssi ja pystykuvauskahva. Lähti kaikkineen 849€ :) Ainahan sitä löytyy jostain halvemmalla... ja kohta tuon uuden mallin kanssa.. voi olla että hinnat menevät vielä rahtusen alas... mutta itse olen todellakin tyytyväinen... Fuji S7000:n jälkeen :)
Nyt enään tuota Sigman salamaa tästä kattelemaan :)
-
- Viesti:
Re: Rajalalta...
Terve vaan kaikille!iDusty kirjoitti:Tossa juuri pari päivää sitten vein pois Rajalalta heidän tarjous pakettinsa... EOS300D Black, USM linssi ja pystykuvauskahva. Lähti kaikkineen 849€ :) Ainahan sitä löytyy jostain halvemmalla... ja kohta tuon uuden mallin kanssa.. voi olla että hinnat menevät vielä rahtusen alas... mutta itse olen todellakin tyytyväinen... Fuji S7000:n jälkeen :)
Piti oikein rekisteröityä kamerafoorumille kun olen vielä ihan amatööri näissä kuvausjutuissa...
Eli asiaan, kävin tuossa juuri Rajalalla katsomassa tuota EOS 300D blackkiä.
Mitäs eroa tuon objektiivilla on eroa perus 300D:n objektiiviin? Myyjä sanoi että se olisi nopeampi ja hiljaisempi, siinäkö erot?
Itse olen nyt vähän kahden vaiheilla ostanko saksasta 300D kitin hintaan ~770€ suomeen tuotuna, vaiko Rajalalta tuon blackin 849€ sillä akkukahvalla...
Akkukahvaa en tarvitsisi, varsinkin kun tarttee ostaa erikseen sitten 2 lisäakkua hintaan ~100€/kpl.
Toisaalta saksasta tilattuna ohjeet olisi saksankielellä...kai Rajalalta olisi suomenkielellä? Tosin enköhän joltain tutun tutulta saisi kopioitua suomenkielisetkin itselleni.
Vai...ootanko että kohta tulee 300D:lle seuraaja jolloin tuo nykyinen olisi sitten varmaankin halvempi.
Mitä mieltä te olette?
Itsellä on nyt Ixus 430 mutta se ei riitä oikein harrastus tarkoitukseen...
Mites kun mulla on jo tossa Ixuksessa compact flashin 256MB muistikortti. Sehän sopii tuohon eosiinkin mutta myyjä oli heti tyrkyttämässä jotain nopeampaa compact flash muistikorttia, onko niistä oikeasti hyötyä?
Ja sitten vielä nuo saksasta ostetuitten takuut... niissähän on maailmanlaajuinen takuu, mutta onko se esim semmoinen että ekan vuoden voi käyttää maahantuojalla suomessa, mutta toisena vuotena pitää lähettää takaisin saksaan mahdollisen ongelman edessä. Onko näin?
Tässäpä näin aluksi pari kysymystä ;-)
Kiitos ja kuitti,
-Clio
-
Canonin USM-objektiivit tosiaan ovat nopeampia tarkentamaan ja hiljaisempia. Eri asia on, huomaako käytännössä mitään eroa. Canon on kai tehnyt uudesta 18-55 mm objektiivista myös ”halpapakettiobjektiivin”, jolla paketin hinta on saatu mahdollisimman alas. Jälleenmyyntiarvossa saattaa sitten olla pieni ero.
Voihan sitä akkukahvaa yrittää myydä, mutta tämän Rajalan tarjouksen myötä niitä saattaa olla kohta tarjolla enemmänkin.
Jos englannin kieli taittuu saksaa paremmin, netistä saa kyllä imuroitua englanninkielisen manuaalin.
Muistikortin nopeuserokin saattaa olla vähän niin ja näin. Itse ainakin kokeilisin vanhalla ja hankkisin uuden vasta sitten, jos ongelmia esiintyisi.
Kun hintaero on niinkin vähän Saksan eduksi, objektiivi on USM , manuaali todennäköisesti suomenkielinen ja takuuasiat varmemmalla tolalla, itse ostaisin kameran Suomesta oikeasta kamerakaupasta, enkä saksalaisesta nettikaupasta, mikäli musta väri miellyttää.
Veikkaan, että 300D:n seuraajan hinta tulee olemaan 1200-1300 euroa ja saattaa käydä niin, että uutuuden ilmestyessä vanha malli onkin jo myyty loppuun, kun nyt selvästikin on menossa varastojen tyhjennys hinnoittelun kautta.
Voihan sitä akkukahvaa yrittää myydä, mutta tämän Rajalan tarjouksen myötä niitä saattaa olla kohta tarjolla enemmänkin.
Jos englannin kieli taittuu saksaa paremmin, netistä saa kyllä imuroitua englanninkielisen manuaalin.
Muistikortin nopeuserokin saattaa olla vähän niin ja näin. Itse ainakin kokeilisin vanhalla ja hankkisin uuden vasta sitten, jos ongelmia esiintyisi.
Kun hintaero on niinkin vähän Saksan eduksi, objektiivi on USM , manuaali todennäköisesti suomenkielinen ja takuuasiat varmemmalla tolalla, itse ostaisin kameran Suomesta oikeasta kamerakaupasta, enkä saksalaisesta nettikaupasta, mikäli musta väri miellyttää.
Veikkaan, että 300D:n seuraajan hinta tulee olemaan 1200-1300 euroa ja saattaa käydä niin, että uutuuden ilmestyessä vanha malli onkin jo myyty loppuun, kun nyt selvästikin on menossa varastojen tyhjennys hinnoittelun kautta.
-
- Viesti:
-
Rajalan tarjous
Kyllä mun mielestä Rajalan tarjous on superhyvä. Kun on akkukahva niin et välttämättä tarvitse 2akkua, vaan se 1 mikä tulee mukana riittää...ja akkukahvasta en usko että luovut kun olet kokeillut sitä kerran. Se tukevoittaa ja antaa 10x paremman otteen kamerasta. Akkuja ei kannata ostaa rajalalta 100€ kpl kun esim www.digitarvike.fi myy yhteensopivia akkuja about parikymppiä kappale!!!! 300D muistikortille kirjoittamisen nopeus ei ole niin nopeeta että ne kaikista nopeimmat muistikortit nopeuttaisivat sitä. Hyvä muistikortti 300D kanssa on Kingston Elite PRO, hinatluokka 1gig. 65€ ja 2gig 125+€. Tarvitset ehdottomasti isomman kortin 300D kanssa kuin 256MB, kun sinne silloin mahtuu ainoastaan noin 40RAW kuvaa. Käy hakemassa kamera ja nauti siitä samoin kuin iDusty:)
-
Lukaisepa nyt kuitenkin vielä nämä tarinat http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=14092, ettei päätöksen teko olisi liian helppoa. Näkyy sivuilla olevan myös 300D melko edullisesti. (ZUM SHOP -linkistä sisään)Clio kirjoitti:Kiitos vastauksesta linko2!
-
- Viesti: