Arvotavaravakuutus
-
Arvotavaravakuutus
Kun nyt kesällä satutte pudottamaan kameroitanne järveen ja asvaltille, kannattaisi ehkä harkita erillisen vakuutuksen hankkimista! Itselläni on kotivakuutus Pohjolassa ja siihen liitettynä ns. esine /arvotavaravakuutus. Vakuutusmaksu oli ottaessani n. 3% tavaran arvosta . Tällä hetkellä taitaa olla jotain alarajoja minkä hintaisia vakuuttavat. Itse olen vakuuttanut kaikki kamerat, sillä kamerahan on herkkä juuri tällaisille putoamis- ja kolahtamisvahingoille. Omavastuuta ei ole lainkaan, ja olen jo voinut "nauttia" vakuutuksen tuomista eduista! Suosittelen!
-
Re: Arvotavaravakuutus
.. ja pienenä vinkkinä kaikille alle 26 vuotiaille, nimittäin Tapiolan Domina junior -kotivakuutukseen kuuluu myös kodin irtaimisto ja myös esimerkiksi kamerat. Vakuutus on halpa (n. 50-70e/vuosi) ja korvasi muistaakseni n. 12 000 euroon asti vahingot. Kyselin Tapiolasta nimenomaisesti kameraa koskien vakuutusehtoja muutamisen kuukausi sitten, ja vakuutus korvasi myös kodin ulkopuolella tapahtuvat vahingot, vaikka ehken vakutuuksen markkinointinimestä voisi muuta luulla.
Milan Kolarovic
Milan Kolarovic
-
- Viesti:
Re: Arvotavaravakuutus
Käsittääkseni myös Tapiolan Laaja kotivakuutus korvaa yhtä hyvin ja vastaa lisäksi jopa matkatavaravakuutustakin ulkomailla. Eikä ole edes ikärajaa, nimimerkillä "yli 26-vuotias". Hinta tosin on suolaisempi.Acumen kirjoitti:.. ja pienenä vinkkinä kaikille alle 26 vuotiaille, nimittäin Tapiolan Domina junior -kotivakuutukseen kuuluu myös kodin irtaimisto ja myös esimerkiksi kamerat. Vakuutus on halpa (n. 50-70e/vuosi) ja korvasi muistaakseni n. 12 000 euroon asti vahingot. Kyselin Tapiolasta nimenomaisesti kameraa koskien vakuutusehtoja muutamisen kuukausi sitten, ja vakuutus korvasi myös kodin ulkopuolella tapahtuvat vahingot, vaikka ehken vakutuuksen markkinointinimestä voisi muuta luulla.
Vaikka minulla em. laaja kotivakuutus onkin, niin hankin silti Pohjolasta erillisen arvotavaravakuutuksen kameroille. Omavastuun puuttuminen lämmittänee vahinkotapauksessa.
t. Mikko