Mistä vastapainopusseja salamajalustalle
-
Mistä vastapainopusseja salamajalustalle
Moikka,
Onko heittää vinkkejä, että mistä voisin hommata vastapainopusseja salamajalustalle? Kaapissakaan ei ole mitään vahvaa pussia, josta voisin itse kyhätä säkit täyttämällä ne vaikka hiekalla. Yritin hakea kuukkelista, mutta tuloksetta. Asun Helsingissä, mutta postilla säkit kulkee tänne tietty mistä vaan.
Kiitti taas.
Onko heittää vinkkejä, että mistä voisin hommata vastapainopusseja salamajalustalle? Kaapissakaan ei ole mitään vahvaa pussia, josta voisin itse kyhätä säkit täyttämällä ne vaikka hiekalla. Yritin hakea kuukkelista, mutta tuloksetta. Asun Helsingissä, mutta postilla säkit kulkee tänne tietty mistä vaan.
Kiitti taas.
-
- Viesti:
Jos sinulla on vanhoja farkkuja tallella niin leikkaa niistä lahkeet irti ja täytä hiekalla. Tietty ne pitää ensiksi ommella kiinni. Toinen vaihtoehto on käyttää muovisia mehupulloja jos niitä on varastossa. Niihin vain vettä sisälle. Tyhjinä ne on kevyet kantaa. Jos jostakin löytyy sellaisia joustavia kanistereita, jotka menevät pieneen tilaan tyhjinä niin nekin toimivat.
-
-
- Viesti:
Tarviiko olla säkki? Ite olen käyttänyt ihan tuollaista vastapainoa http://www.telefoto.fi/tuote/670/4652/m ... nterweight Mutta tietty jos kamoja joutuu kilometritolkulla kanniskelemaan niin säkki on kätevämpi.
-
-
Ite olen napannut sopivan kokoisen kahvakuulan mukaan. 16kg kuulaan kun kiinnittää jalustan niin vähän isompikaan lapsi ei kompastuessaan kaada jalustaa ja emännältä löytyy pienempiä vaikka vastapainoksi :)
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
nikon1stories.blogspot.fi
-
Avokid kirjoitti:Ite olen napannut sopivan kokoisen kahvakuulan mukaan. 16kg kuulaan kun kiinnittää jalustan niin vähän isompikaan lapsi ei kompastuessaan kaada jalustaa ja emännältä löytyy pienempiä vaikka vastapainoksi :)
Sika näppärä ratkaisu vaelluksella. :) Tai ainahan ne voi pakata vaimon reppuun. Kannataa ehkä varautua lämpimällä makuupussilla ensimmäistä yöpymistä varten.