Meitä on moneksi, mutta itse en ainakaan olisi "rauhallisin mielin" jos olisin tieten tahtoen mukana tukemassa rikollista toimintaa. On naivia uskoa, että jotenkin olisi mahdollista tilata tavaraa reilusti alle tukkuhintaa ja kuvitella että alvit sun muut olisi hinnasta maksettu.Toimitusaika on saattanut osalla asiakkaista venahtaa tuon sivuilla luvatun yli, mutta itse olisin aika rauhallisin mielin.
Ja vinkiksi vaan että Suomi tai EU-takuut ei ole voimassa jos tuote on tuotu suoraan aasiasta. On aivan sama oli merkki sitten Canon, Sony, Nikon yms niin Suomen Canon Jassin tai Fokan tai mitkään kuluttujan suojat ei päde ja siitä ihan turha valittaa mihinkään. Takuusta vastaa myyjä eli lähetät itse tavaran sinne jonnekkin ja sitten vaan peukut pystyyn, että pulju ei häviä kartalta ennen kuin saat tavaran takaisin. Tämän puljun pyörittäjillä on tasainen historia siitä että reilun vuoden välein putkahtaa uusi liike ja uudet kuviot.
Eli siitä vaan "rauhallisin mielin" tilaamaan.
Yrittäjille toivotan jännitystä siihen miten saatte vähennettyä alvit, joita alunperin ei ikinä ole tilitetty myyjän toimesta.