Tiedän kyllä että esim verkkokauppa.com,rajala pystyvät siihen että saisin seinälle A3,A2 tulosteita, mutta mistä pääkaupunkiseudulla olevasta liikkeestä (tai netistä) saisin varmasti luotettavaa laatua (mahd halvalla tottakai ;))
Joten kertokaa missä itse teetätte kuvanne?
Ja pitäisikö minun säätää Lightroomissa esim. dpi:tä tms? Untuvikko kun olen näissä :)
Kuvat kovalevyltä tauluiksi,mistä?
-
- Viesti:
itse ainakin fotonettiä kokeilin aikoinaan.
ihan ookoo jälkeä teki. kokeilin eri kokoisia julisteita tuupata sen kautta.
itse kokeilin pari vedosta vaaleata ja yhden tummemman. aika hyvälle lopputulos näytti. ja hinnoista... öö.. tais olla joku ihme tarjous kun erehdyin tilaamaan 70x100 kokoisen julisteen.
ihan ookoo jälkeä teki. kokeilin eri kokoisia julisteita tuupata sen kautta.
itse kokeilin pari vedosta vaaleata ja yhden tummemman. aika hyvälle lopputulos näytti. ja hinnoista... öö.. tais olla joku ihme tarjous kun erehdyin tilaamaan 70x100 kokoisen julisteen.
-
ite oon teettäny valokuvista canvas-tauluja. Ne olen taas tilannut posterplease.fi:stä
Laatu on ollut hintaansa nähden hyvä ja palvelu pelaa. Kannattaa seurata Grouponista kuponkeja, joilla tauluja saa ihan pilkkahintaa.
Viimeisin ostos itelleni oli 80 x 120 kokoinen taulu hintaan 59e (grouponin kupongilla)
Laatu on ollut hintaansa nähden hyvä ja palvelu pelaa. Kannattaa seurata Grouponista kuponkeja, joilla tauluja saa ihan pilkkahintaa.
Viimeisin ostos itelleni oli 80 x 120 kokoinen taulu hintaan 59e (grouponin kupongilla)
-
- Viesti: