Miten tilata s602 saksasta?
-
Miten tilata s602 saksasta?
Saksan taitoni on olematon ja haluaisin silti tilata s602:n saksasta.Mitkä firmat toimittaa Suomeen ja mitä kaikkia kulunkeja minun tulee huomioida?
-
http://www.ny-camera.net
itse tilasin samaisen kameran alkuvuonna tuolta..toimitus 11pv ja pk 21euroo+postin ottama n. 1 euro. Nyttemmin se on jo myyty ja uuden kameran kanssa meni muuten hyvin, paitsi että toimituksessa kesti yli 3 viikkoo, vaikka oli tullut jo pari päivää tilauksesta viestiä, että siellä on paketti jo pakattu ja lähtee postiin niin pian kuin mahdollista. Tätä edellistä miinusta lukuun ottamatta hyvä kauppa! Kaikki tavarat edullisesti ja paketti asianmukaisesti pakattu ym ym. Eikä tarvii osaa Saksaa!!! =)
itse tilasin samaisen kameran alkuvuonna tuolta..toimitus 11pv ja pk 21euroo+postin ottama n. 1 euro. Nyttemmin se on jo myyty ja uuden kameran kanssa meni muuten hyvin, paitsi että toimituksessa kesti yli 3 viikkoo, vaikka oli tullut jo pari päivää tilauksesta viestiä, että siellä on paketti jo pakattu ja lähtee postiin niin pian kuin mahdollista. Tätä edellistä miinusta lukuun ottamatta hyvä kauppa! Kaikki tavarat edullisesti ja paketti asianmukaisesti pakattu ym ym. Eikä tarvii osaa Saksaa!!! =)
Canon Powershot S50
-
Aika korkeilta tuntuvat tuon NyCameran hinnat. Kun katsoo täältä : http://www.geizhals.at/eu/?a=29441
Ite oon harkinnut myös s602:sen ostoa. Pitäis nyt vain löytää joku liike Ylivieskassa/ lähellä, jossa kameraa voisi hiplata.
Ite oon harkinnut myös s602:sen ostoa. Pitäis nyt vain löytää joku liike Ylivieskassa/ lähellä, jossa kameraa voisi hiplata.
-
Korkeilta saattaa joo tuntua, mutta se onkin hiukan eri asia tuleeko noista halvimmista tavara ikinä perille..ainakin muistelisin että tosta Pixass:sta oli jotain todella negatiivista läppää liikkeellä näillä foorumeilla..Juho80 kirjoitti:Aika korkeilta tuntuvat tuon NyCameran hinnat. Kun katsoo täältä : http://www.geizhals.at/eu/?a=29441
Canon Powershot S50
-
http://www.technikdirekt.de
Tuolla on 549e ja on varmasti luotettava. Se huono puoli että pitäisi olla luottokortti koska suomenpostin takia sieltä ei enää lähetä suomeen postiennakolla.
Tuolla on 549e ja on varmasti luotettava. Se huono puoli että pitäisi olla luottokortti koska suomenpostin takia sieltä ei enää lähetä suomeen postiennakolla.
-
Tuosta samalta sivulta pääsee tarkkailemaan noita kauppojen arvosanoja. Sen mitä omalla saksantaidolla saan noista viimeisimmistä palautteista selville, kehutaan niissä nopeaa palvelua. Tosin asiakkaina noissa tapauksissa saksalainen henkilö. Ei kait ne meitä syrji sen kummemmin ;) Tuossa vielä suora linkki sinne http://www.geizhals.at/eu/?sb=97 Mitä pienemmät luvut, sitä parempi liike.miitre kirjoitti:
Korkeilta saattaa joo tuntua, mutta se onkin hiukan eri asia tuleeko noista halvimmista tavara ikinä perille..ainakin muistelisin että tosta Pixass:sta oli jotain todella negatiivista läppää liikkeellä näillä foorumeilla..
-
- Viesti:
s602z osto saksasta.
Minäkin tilasin toukokuussa Saksasta, kamera tuli 5 päivässä siitä kun rahat olivat myyjän tilillä. Fuji s602z maksaa tällä hetkellä siellä 555,00 E + 25,00 E ulkomaan postilisää + Sampo pankki veloitti ulkomaantilin siirrosta 11,00 E. Kamerapaketti oli todella hyvin paketoitu. Todella asiallista kaupankäyntiä tosin saksaksi mutta sinne voi lähettää sähköpostitse englanniksi. Ostaminen vaatii kuitenkin rekisteröinnin jonka jälkeen voi suorittaa tilaukset. Käyttöohjeet ovat kuitenkin englanti/saksa/ranska.Tässä olis vielä osoite.
www.mindfactory.de
www.mindfactory.de
-
- Viesti:
Tilasin s602:n Topfoto:sta (http://www.topfoto-online.de/) 7.7. Kamera tuli perjantain hieman yli kahden viikon odotuksen jälkeen. Topfotosta sai tilata postiennakolla ja hinnaksi postituskuluineen tuli 625€.
-
Sain kamerani tänään postista.Oli tullut kyllä postiin jo viikko sitten mutta olin reilun viikon matkalla(harmikseni kamera tuli perille reissuun lähtöä seuraavana aamuna)..mutta kokonaisuus hyvä.Setti oli pakattu kunnolla pehmustettuna ja suomeen tulo tilauksesta kesti n.1,5vkoa. Kamera ja microdrive tuntui toimivan moitteetta ensipäivän kokeiluissa..Suosittelen Ny-camera -firmaa - ei ehkä halvin mutta ainakin sain mitä halusin.Ja Suomen hintatasoon verrattuna itse maksamani hinta jopa hymyilyttää.
Teemu
Teemu
-
- Viesti:
Tilaus Saksasta
Itse tilasin juuri Saksasta Pixxass.de kaupasta kameran Olympus C-720UZ, nahkalaukun, SmartMedia muistia 128MB, pikalaturin 4 paristolla 2000mAh. =424 E. Postipaketti 22 E. Pankkiin siirtokuluna 2,50 E. Yhteensä = 448.50 E kaikkine kuluineen. Vain ennakkomaksu oli mahdollinen.
Siellä oli pelkkä Saksa kielenä. Tavaroiden löytäminen oli vaikeaa.
Paljon selkeämpi ja parempi kauppana oli Technikdirekt.de. Siellä sai vaihtaa englannin puolelle. Oli muutoinkin selkeämpi ja helpompi etsiä tavaroita. Hinnat vain olivat korkeammat, olisiko ollut noin 30 E enemmän nuo samat. Siellä piti maksaa luottokortilla. Vaikeampikäyttöinen Pixxass on edullisempi, ja tilasin sieltä. Tuo sama Suomessa ehkä noin 600 E, siis kaikkine kuluineen.
Merkittävä hintaero. Tunnin-parin tuhertaminen tuotti melkoisen säästön.
Siellä oli pelkkä Saksa kielenä. Tavaroiden löytäminen oli vaikeaa.
Paljon selkeämpi ja parempi kauppana oli Technikdirekt.de. Siellä sai vaihtaa englannin puolelle. Oli muutoinkin selkeämpi ja helpompi etsiä tavaroita. Hinnat vain olivat korkeammat, olisiko ollut noin 30 E enemmän nuo samat. Siellä piti maksaa luottokortilla. Vaikeampikäyttöinen Pixxass on edullisempi, ja tilasin sieltä. Tuo sama Suomessa ehkä noin 600 E, siis kaikkine kuluineen.
Merkittävä hintaero. Tunnin-parin tuhertaminen tuotti melkoisen säästön.
"Karavaani kulkee - koirat haukkuvat!"