Sigma 24-135/2.8 tai 28-70/2.8 tai joku vastaava
-
Sigma 24-135/2.8 tai 28-70/2.8 tai joku vastaava
Tollasta tai jotain vastaavaa olisin vailla.
Ai kato sori newbie ku oon niin unohtuu kaikenlaista ;)
Kamerani on siis Canon EOS 10D.
Ai kato sori newbie ku oon niin unohtuu kaikenlaista ;)
Kamerani on siis Canon EOS 10D.
Viimeksi muokannut JuhaM, Huhti 29, 2004 11 : 35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Mille kameralle tämä tulisi?
Mulla voisi olla tarjolla Sigman 24-70/2.8 Canon EF -bajoneetilla.
Obiska moitteettomassa kunnossa. UV -suodatin, tulpat molempiin päihin, vastavalosuoja ja kantolaukku seuraavat obiskaa kuin hai laivaa...
Lisätietoja:
- http://www.sigmaphoto.com/html/pages/24_70_ex.htm
Saksan hintatason osaat varmaan itsekkin selvittää, tarjoukset sitten sen mukaan...
Mulla voisi olla tarjolla Sigman 24-70/2.8 Canon EF -bajoneetilla.
Obiska moitteettomassa kunnossa. UV -suodatin, tulpat molempiin päihin, vastavalosuoja ja kantolaukku seuraavat obiskaa kuin hai laivaa...
Lisätietoja:
- http://www.sigmaphoto.com/html/pages/24_70_ex.htm
Saksan hintatason osaat varmaan itsekkin selvittää, tarjoukset sitten sen mukaan...
-
-
- Viesti:
Ikää sillä on kohta pari vuotta eli takuu ei ole voimassa. Kunto on kuitenkin täysin uutta vastaava, vähäiselle käytölle kun on jäänyt niin eipä se laukussa miksikään ole naarmuuntunut...
Ao. objektiivia käytetty ongelmitta sekä Canon D30- että Canon 10d -digijärkkäreissä.
250 euroa tuntuu hivenen alhaiselta, katsotaan vielä onko muita kiinnostuneita...
Ao. objektiivia käytetty ongelmitta sekä Canon D30- että Canon 10d -digijärkkäreissä.
250 euroa tuntuu hivenen alhaiselta, katsotaan vielä onko muita kiinnostuneita...
-
- Viesti:
-
- Viesti:
En ole huomannut. Eikös se 10d:n tarkennusongelma johtunutkaan kameran kennon virheellisestä positioinnista? Mistään objektiivin tarkennusongelmasta en ole kuullutkaan (tai sitten en seuraa tätä foorumia tarpeeksi tarkkaan)...JuhaM kirjoitti:Onko tässä linssissä tuota tarkennus ongelmaa mitä on täälläkin valiteltu?
-
- Viesti:
Niin, onkos kansa muuten lähettänyt korjattavaksi runkoja vaiko objektiiveja kun on tuo tarkennusongelma esiintynyt?laite kirjoitti:mites se kenno tuohon vaikuttaisi kun eihän sillä tarkenneta?
Olen ollut tähän asti siinä käsityksessä, että ongelma on nimenomaan ollut kennon positioinnissa eli se ei ole ollut prikulleen oikeassa kohdassa (eli siis nollakohdassa) johon puolestaan tarkennussensorit sensori kovana tuijottavat kuvaa tarkentsaessaan (eli siis ohjatessaan objektiivin moottoria). Jos kenno on vaikkapa tehtaan jäljiltä virheellisessä positiossa -1 ja tarkennussensorit mittaa kuvan terävyyttä kennon positiosta 0, kuva on ollut epäterävä ja korjautunut siirtämällä kenno positioon 0.
Olenkohan ihan pihalla tästä(kin) asiasta...?
Joka tapauksessa en ole huomannut mitään tarkennusongelmaa tuolla 10d -rungollani taikka Sigman objektiivillani. Pitäisköhän alkaa tutkimaan niitä kuvia uudelleen tosi tarkkaan...