Hp photosmart 850
-
Hp photosmart 850
Kyseinen kamera on todella hyvä.Saanu hyvät arvostelut monessa testissä ja itse käyttäny ja hyväksi todennut.Turha epäillä merkkiä, sillä Pentax on valmistanut tekniikan...=)
-
- Viesti:
-
Tervehdys kaikille ( eka postaukseni ). Tuli itsekin hommattua tuo HP photosmart 850 gigantista 399 euron hintaan, jolloin mukaan sai vielä telakointiaseman.
En tosin ole mikään valokuvaaja ja tätä ennen ei ole räsitty kuin 10 kuvaa per vuosi.
Muutama miinus kamerassa mielestäni on.
ISO vaihtoehtoja on kaksi, 100 tai 200.
Ei käsi säätöistä tarkennusta, ( tosin ei taida tässä hintaluokassa ollakaan ) .
Ainakin omat kuvat ovat kohtalaisen kohinaisia ( Onkohan kamerassani vikaa ? )
Lisäksi kuviin tulee pieni vaalea piste, joka on ilmeisesti pölyhiukkanen. Photoshop ohjelmalla kuvaa suurennettuani näyttää tuo vaalea piste vievän noin 5 pikseliä 4 megan kuvassa. Onko maahdollista, että tuo valkoinen piste on itse kennossa vai onko se todellakin vain pöluhiukkanen ?
Mitäs muita hyviä vaihtoehtoja olisi ollut tähän hintaan saatavilla tuollaisella suurella linssillä kuten tässä HP:ssä?
En tosin ole mikään valokuvaaja ja tätä ennen ei ole räsitty kuin 10 kuvaa per vuosi.
Muutama miinus kamerassa mielestäni on.
ISO vaihtoehtoja on kaksi, 100 tai 200.
Ei käsi säätöistä tarkennusta, ( tosin ei taida tässä hintaluokassa ollakaan ) .
Ainakin omat kuvat ovat kohtalaisen kohinaisia ( Onkohan kamerassani vikaa ? )
Lisäksi kuviin tulee pieni vaalea piste, joka on ilmeisesti pölyhiukkanen. Photoshop ohjelmalla kuvaa suurennettuani näyttää tuo vaalea piste vievän noin 5 pikseliä 4 megan kuvassa. Onko maahdollista, että tuo valkoinen piste on itse kennossa vai onko se todellakin vain pöluhiukkanen ?
Mitäs muita hyviä vaihtoehtoja olisi ollut tähän hintaan saatavilla tuollaisella suurella linssillä kuten tässä HP:ssä?