Panasonic DMC-FX7EG
-
Panasonic DMC-FX7EG
Onko kellään kokemuksia ko. kamerasta. Olen tässä katsellut kameraa ja ajatellut ostaa.
5Mpixelin kamera jossa on 2,7 tuuman näyttö, optinen kuvanvakaaja, mukavan pienikokoinen, 3x optinen zoom.
5Mpixelin kamera jossa on 2,7 tuuman näyttö, optinen kuvanvakaaja, mukavan pienikokoinen, 3x optinen zoom.
-
VS: Panasonic DMC-FX7EG
Minulla ollut nyt 1kk käytössä ja olen ollut tyytyväinen. Se on pieni, hyvin viimeistellyn näköinen ja tyylikäs sekä kulkee helposti mukana vaikka paidantaskussa. Pokkari on pokkari, mutta tämä on hyvä sellainen. Kuvavakain toimii, mutta ei tietenkään tee ihmeitä. Toiset ei tykkään, kun ei ole optista etsintä, mutta en ole tuota nyt käytännössä haitaksi kokenut. 2.5" näyttö on ok auringonpaisteessakin ,mutta hämärässä näytöstä ei hyvin näe. Ostin kameran kahdella akulla (720mAh/1030mAh) mitä suosittelen kaikille ko. kameran ostajille. Näin välttyy virtaongelmilta.
Jos etsit pientä, helppoa ja hyvää näppäilykameraa, niin FX7 on minusta erittäin hyvä ja "tyylikäs" valinta sopivine kuvausohjelmineen niin päivä-, maisema- kuin yökuvaukseenkin. Itsesäätelijöille ja videohemmoille on sitten toisia sopivampia kameravaihtoehtoja tarjolla.
Jos etsit pientä, helppoa ja hyvää näppäilykameraa, niin FX7 on minusta erittäin hyvä ja "tyylikäs" valinta sopivine kuvausohjelmineen niin päivä-, maisema- kuin yökuvaukseenkin. Itsesäätelijöille ja videohemmoille on sitten toisia sopivampia kameravaihtoehtoja tarjolla.
Niilo
-
katsoppa kameran hintaa ulkomailta esim. pixmaniasta (www.pixmania.com)wille82 kirjoitti:Kävin kyselemässä tuota kameraa eri liikkeissä ja yhdessä liikkeessä tarjottiin tälläista tarjousta:
Kamera, nahkainen suojapussi, 128Mt ja 512Mt muistikortit - Hinta 495e
Mitä mieltä hinnasta?
-
No eipä tuolta kovin paljoa halvemmalla saa. About 20-30e halvemmalla. Mielummin siis ostaa täältä Suomesta niin ei tarvitse ympäri maailmaa lähetellä jos jotain vikaa tulee.Jr- kirjoitti: katsoppa kameran hintaa ulkomailta esim. pixmaniasta (www.pixmania.com)
-
Mitä jos varaisit hieman lisää rahaa ja ostaisit fz20:n t: tyytyväinen omistaja.wille82 kirjoitti:No eipä tuolta kovin paljoa halvemmalla saa. About 20-30e halvemmalla. Mielummin siis ostaa täältä Suomesta niin ei tarvitse ympäri maailmaa lähetellä jos jotain vikaa tulee.Jr- kirjoitti: katsoppa kameran hintaa ulkomailta esim. pixmaniasta (www.pixmania.com)
-
Ja itse itselleni vastaten, löytyihän niitä eroja
Eikun tilaukseen.. :)
Eikun tilaukseen.. :)