Lidlin mydigital kamera

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
Vastaa Viestiin
takomo

Lidlin mydigital kamera

Viesti Kirjoittaja takomo »

Onko kellään kokemuksia ko.kamerasta?Hypistelin sitä äsken käsissäni ja vaikutti näppärältä.Tosi pieni ja säätöjä vaikutti olevan runsaasti.Mikä lie valmistaja? Suomen sivuilla ei näemmä ole kuvaa siitä,mutta Britannian sivuilta löytyi.
http://www.lidl.co.uk/gb/index.nsf/page ... tal_Camera
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mattioksa

Viesti Kirjoittaja mattioksa »

...ostitko? Jos ostit niin miten kävi? Minulta meni luottamus Lidlin digituotteisiin.. mp3 soitin soitti tasan muutaman biisin ja sen takana oli teksti "made in prc". Ja tämä on tosi! Tuo "prc" lienee nyt jo lähes käytöstä poistettu lyhenne.. olikohan Itävallasta, en muista.
Tinttara

Viesti Kirjoittaja Tinttara »

mattioksa kirjoitti:"made in prc"
= per cee ???
- Aromia aamiaismuroihin -
mattioksa

Tinttara kirjoitti:
= per cee ???
mattioksa

Tinttara kirjoitti:
= per cee ???
..jotenkin noin! Vekotin on nykyään jossain tuolla ulkona.. jäi vain mieleen se niiin osuvalta korvaan kuulostanut valmistusmaa, kun huono laite on valmistettu.. tuolla paikassa.
saNppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saNppa »

mattioksa kirjoitti:Tuo "prc" lienee nyt jo lähes käytöstä poistettu lyhenne.. olikohan Itävallasta, en muista.
Hieman kauempaa nuo tulevat... Kiinan kansantasavallasta (Peoples Republic of China).
objektiivinen puoliharrastelija
takomo

Lidlin kamera

Viesti Kirjoittaja takomo »

En ostanut sitä,katselin vain silloin ja näytti mielenkiintoiselta.Jossakin forumissa minulle vastattiin,että se olisi sama,kuin Rollei prego dp 4200 ?!(tekniset tiedot kuulemma täsmää) Aikani olen pähkäillyt ja olen kallistumassa kameravalinnassa Canon ixus 40 .seen,jahka hinta hieman laskee.
goola

Viesti Kirjoittaja goola »

Terve!

Onhan tuo Lidlin kamera sama kuin Rollein malli. Asia varmistuu oheiselta sivulta:

http://www.photographyblog.com/index.ph ... al_camera/

Sitä vastoin peräänkuuluttaisin edelleen kokemuksia, jos jollakin sattuisi olemaan tai osaisiko joku sanoa miten hinta-laatu -suhde täsmää? Tekniset tiedot löytyvät tuolta mainitsemaltani sivulta ja hinta on 249 euroa.

Olen itse melko tietämätön näistä digikameroista ja vaikka vaikuttaakin että tuo olisi hyvä vaihtoehto ostettavaksi niin hieman mietityttää. Lidlin tuotteisiin kyllä yleensä ottaen olen erittäin tyytyväinen ja tämänkin tuotteen kohdalla on 3 v. takuu.
luola

Viesti Kirjoittaja luola »

goola kirjoitti: Lidlin tuotteisiin kyllä yleensä ottaen olen erittäin tyytyväinen ja tämänkin tuotteen kohdalla on 3 v. takuu.
Ottamatta laatuun kantaa, itse pidän nykyaikana juuri tuota 3v takuuta tärkeimpänä tekijänä halvan elektroniikan kanssa.
- Itse ostin juuri siksi muinoin Lidlin halvimman hahdollisen kannettavan cd-soittimen, olisko tuolloin ollut 39€.
-selväähän on, että esim 80€:lläolisi saanut paljon laadukkaamman laitteen. Yhtälailla selvää nykyaikana on, että tuo 80€ laitekin on vielä halpa ja väsätty täysin kertakäyttöiseksi, ja melko todennäköistä vikaantuu 1-3 vuoden välissä..
lm
IlkkaS.

Viesti Kirjoittaja IlkkaS. »

Omassa tuttavapiirissäni olen kuullut ainoastaan yhdestä kokemuksesta Lidlin myymien kameroiden suhteen. Omistaja myi kameran kiireesti pois käsistään. Tosin se ei ollut merkiltään mikään Mylidlcamera tms, vaan ilmeisesti Medion-brändin alla Lidliä varten teetetty malli.

-ile-
goola

Viesti Kirjoittaja goola »

No niin, Lidlin Mydigital tuli eilen ostettua ja ainakin tähän asti oon ollut tyytyväinen. Vaikuttaa kyllä erittäin näppärältä ja tarvikkeitakin tuli mukana aika kasa. Jos jollain on kiinnostusta ko. kameraa kohtaan niin voin vastailla jos osaan...
bolt

Viesti Kirjoittaja bolt »

Tuli itsekin hankittua tuollanen Lidlin vekotin. Merkki on Nytech ND-6360.
Täytyy sanoo, että tyytyväinen oon ollu. Toimintoja on todella paljon ton hintaseksi ja kaikki pelaa niinku pitääki. Oon tota vähän enemmän asiaan tutustuneiden kavereiden kans vertaillu, ja on pojat ihmetelly tota hinta/laatu-suhdetta. Ensimmäiseksi kameraksi tuo on täyttäny paikkansa kyllä tosi hyvin. Takuukin antaa mukavasti sellasen varmuuden, mutta kattoo ny onko se sit käytännössä täysin toimiva homma, jos vaikka jotaki sattus tapahtuun. Ei tuo Lidli oo kuitenkaa sellanen luotettavin elektroniikanhankkimispaikka.
Timmy81

Viesti Kirjoittaja Timmy81 »

Lidlissä töitä tekevänä voin sanoa, että muutamia kameroita on menny ja luonnollisesti niissä on niin hyviä kuin huonojakin yksilöitä. Halpaan hintaan nähden ihan hyviä kameroita aloittelijalle tai satunnaiskuvaajalle. Pitkä takuu toimii myös käytännössä, joskin huoltoaika voi olla hyvinkin pitkä. Ja kuitti kannattaa säilöä erityisen hyvin, säilyy parhaiten viileässä ja poissa auringon valosta...
Vastaa Viestiin