olli R kirjoitti:
Sen sijaan haluaisin korvata kuvien katselun liukukytkimen tavallisella nappulalla ja kuvaamiseen saisi päästä taas laukaisimen painalluksella.
Ellei joku nyt ole vielä löytänyt tätä, niin ominaisuus kyllä on olemassa. Kuvaustilassa alas-nuolinäppäintä painettaessa pääsee kuvien katselutilaan (ilman liukukytkimen käyttöä) ja pois. Myös laukaisimesta saa tilan palautettua takaisin kuvaukseen.
Itselläni ollut nyt n. 2kk ko. kamera ja täytyy sanoa että olen enemmän kuin tyytyväinen. Olen valokuvaajana aloittelija, mutta jo muutaman ekan päivän tutustumisen jälkeen tuolla sai varsin hyviä kuvia, jopa itse virittelemällää M-tilassa - tai jos on laiska, iA-tilassa. Myöskin kameran valmiit "filmi-presetit" ovat loistavia, varsinkin Dynamic B/W mustavalkokuviin. f/2 antaa kosolti tarpeeksi valoa, ja mikäli se ei riitä, tarpeeksi pitkä valotusaika tuottaa vielä varsin hyvää kuvaa. ISO400+ menee jo aika selkeäksi puuroksi mutta kun kyseessä on pokkari, ei paljon muuta voi odottaakaan. ISO800 pimeällä on jo kamalaa, ja nappaa tuo sensori kuolleitakin pikseleitä kun tarpeeksi herkälle mennään tarpeeksi pimeässä.
Firmis on jo edennyt versioon 1.2, ja valkotasapainon suhteen on ilmeisesti tullut korjailuja joten tuo saattaisi hyvinkin korjailla.
Suosittelen. Lämpimästi.