Lumix DMC-FZ38 käyttäjäkokemuksia ?

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
Lumpini

Lumix DMC-FZ38 käyttäjäkokemuksia ?

Viesti Kirjoittaja Lumpini »

Kovasti kiinnostaisi ostaa tuo otsikon mukainen ultrazoom.
Muutamat netistä tsekatut testit vaikuttavat lupaavilta, mutta löytyisikö keneltäkään käytännön kokemuksia ko. kamerasta ?

Niille, jotka ensimmäisinä rientävät kyselemään, miksen osta edullista järkkäriä, vastaan samantien. Ostan mieluummin kalliin järkkärin vähän myöhemmin rahatilanteen salliessa, jolloin ultrazoomi saanee jäädä kakkoskameraksi (lue:siis lähinnä vaimolle).
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
digkuvaaja

Viesti Kirjoittaja digkuvaaja »

minulla oli vastaava tilanne, järkkäri teki mieli, mutta taloudellinen tilanne ei tullut vastaan, toisaalta halusin kameran jossa makro ja zoom.
Ostin siis tuon Lumixin ja olen tyytyväinen. Kuvien laatu on hvyä, ja kamera tekee kaiken jos haluaa. Voi itsekin säätää, mutta esim. manuaalifokus on aika näpräämistä pikkunappuloilla. Zoomatessa hieman pidemmälle on hyvä olla jalusta. Akun kesto yllätti positiivisesti.
Suuri plussa on HD-videomahdollisuus, joten vanha videokamera jää yhä enemmän kotiin, videot tosin on avi-muotoa joita pitää konvertoida jos windowsissa jatkokäsittelee.

Kaikenpuolin näppärä ja hyvä kamera
Lumpini

Viesti Kirjoittaja Lumpini »

Kiitos vastauksesta !

Pistin kameran tilaukseen. Katsellaan kuinka kauan se jaksaa pitää järkkärin himon loitolla ;-)
Rojukorpi

Viesti Kirjoittaja Rojukorpi »

Näköjään minunkin täytyy tuollainen ostaa ja jotakuinkin samoilla perusteilla.
samu88

Viesti Kirjoittaja samu88 »

myykää mulle joku käytetty 28/38? =)
Vastaa Viestiin