Aiptek DV3300 kokemuksia...

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
lantis

Aiptek DV3300 kokemuksia...

Viesti Kirjoittaja lantis »

Eli omistan kyseisen digikameran ja kokemuksista sen verran, että ihan hyvä on ollut mutta salamaa käytettäessä kuvat helposti ylivalottuvat sisätiloissa ja ilman salamaa kuvat ovat ehkä hieman tummia (riippuu tietysti huoneen valoisuudesta). Ulkona päivänvalossa sekä iltahämärässä kuvattaessa tulee hyviä/erinomaisia digikuvia. (mikään ammattilainen en ole, eli kannattaa suhtautua varauksella tähän arvosteluun kyseisestä kamerasta, mutta tämä on oma mielipide) :)

Tuossa kamerassahan on viisi ominaisuutta yhdessä: web-kamera, äänentallennus, mp3-soitin, digivideokamera ja digikamera. Jonka takia sen ostinkin, hintakaan ei ollut paha: 149 euroa. Kameran saa myös televisioon kiinni ja kuulokeliitäntä löytyy mp3-tiedostoja varten.
Yksi "bugi" kamerassa on, nimittäin olen huomannut, ettei kameran kello ja tällöin myös päivämäärä eivät pysy "ajassaan".

Suosittelen Aiptek DV3300 digikameraa, jos haluaa hyvän kameran kohtuuhinnalla. Ja jos ei omista usb-muistipalikkaa, niin ei hätää, voit käyttää kameraa siirrettävänä muistina.

Kolme esimerkkikuvaa ja yksi videonpätkä löytyy tuolta: http://www.geocities.com/jkalmari/kuvia/
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
maarit y-p

Re: Aiptek DV3300 kokemuksia...

Viesti Kirjoittaja maarit y-p »

Minä myös oon ollu tyytyväinen Aiptekiin. N. kuukauden käytön jälkeen mun kameran kello on kyllä pysynyt ajassa.

Tällä kameralla aion opetella digikuvausta ja -videointia ja sitten myöhemmin ostaa kalliimman. Esim. optista zoomia olen jo kaivannut.

t. Maarit
Vastaa Viestiin