Happovapaata silkkipaperia DIY albumiin

Kaikenlaiset DIY-projektit, rakentelut jne. ***Uusi*** 12.1.2008
kodigiant

Happovapaata silkkipaperia DIY albumiin

Viesti Kirjoittaja kodigiant »

Hei,

olen rakentamassa itse suht isoa valokuva-albumia. Kaikki muut värkit on jo hankittuna, paitsi sivujen väliin tuleva happovapaa silkkipaperi.

Onko kenelläkään tietoa mistä saisi esim. metritavarana A3 kokoista happovapaata silkkipaperia? Kaiken maailman silkkipaperia tuntui paikallisista paskarteluliikkeistä kyllä löytyvän, mutta mitään speksejä ei papereista tiedetty.

Helsinkiin päin olen piakkoin tulossa käymään, joten erityisesti Helsingin suunnalta kaipaisin vinkkejä. Onko kokemuksia kyseisen tavaran tilaamisesta netistä (ulkomailta)?

T. Antti
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Mikael K.
Viesti:

Re: Happovapaata silkkipaperia DIY albumiin

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »

kodigiant kirjoitti: Onko kenelläkään tietoa mistä saisi esim. metritavarana A3 kokoista happovapaata silkkipaperia? Kaiken maailman silkkipaperia tuntui paikallisista paskarteluliikkeistä kyllä löytyvän, mutta mitään speksejä ei papereista tiedetty.
Helsingistä löytyy Sinelli. Sieltä löytyy kaikkea tarvittavaa ja he tietänevät millaista linkin paperi on.
kapama-7

Re: Happovapaata silkkipaperia DIY albumiin

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

kodigiant kirjoitti:Hei,

Onko kenelläkään tietoa mistä saisi esim. metritavarana A3 kokoista happovapaata silkkipaperia? Kaiken maailman silkkipaperia tuntui paikallisista paskarteluliikkeistä kyllä löytyvän, mutta mitään speksejä ei papereista tiedetty.

Helsinkiin päin olen piakkoin tulossa käymään, joten erityisesti Helsingin suunnalta kaipaisin vinkkejä. Onko kokemuksia kyseisen tavaran tilaamisesta netistä (ulkomailta)?

T. Antti
Temperasta löytyy. Myös nettikauppa. Ainakin laatutavaraa, eikä mitään paskartelulkamaa.

esim. Japaninpaperia:

http://www.tempera.com/shop/index1.html

kapa
kodigiant

Viesti Kirjoittaja kodigiant »

Kiitokset vastauksista!
Vastaa Viestiin