Mistä spesiaalifilttereitä?

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
jammupatu
Viesti:

Mistä spesiaalifilttereitä?

Viesti Kirjoittaja jammupatu »

Moro.

Kertokaas vinkkejä, mistä saisi kohtuuhinnalla erikoisfilttereitä. Kiikarissa olisi Hoya R72 58mm infrapunafiltteri sekä jonkinmoinen ND4 harmaasuodin. Visa löytyy, joten ulkomaatkin käyvät.

-Jammupatu
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
poramoee

Filttereitä...

Viesti Kirjoittaja poramoee »

Itse olen tilannut tavaraa tuolta: http://www.2filter.com/welcometo.html
Toimitus kestää noin viikon mutta onhan tuossa matkaakin!
Kaikki tilaukset on pitänyt mitä on sovittu, eli olen ollut tyytyväinen firmaan.
jammupatu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jammupatu »

Minkä shipping tyypin olet valinnut?

-jp
Kukkis3

Viesti Kirjoittaja Kukkis3 »

kokeiles digitarvike.fi

Hankin juuri tuolta pyöröpolan ja ND4. Hinta oli mielestäni edullinen

jukkisv
fotom

Viesti Kirjoittaja fotom »

Omat suotimet ja sovitteet olen tilannut täältä, josta myöskin kaikkiin kysymyksiini olen saanut todella asiantuntevat vastaukset:
http://www.teknofokus.fi/

Ero paikallisten kadunvarsipuotien ja tämän välillä on melkoinen ainakin valikoiman ja tietämyksen suhteen.
poramoee

Viesti Kirjoittaja poramoee »

jammupatu kirjoitti:Minkä shipping tyypin olet valinnut?

-jp
En muista tarkalleen mutta kun olin tilauksen tehnyt niin heiltä tuli varmistus mailitse ja siinä oli postituskulut tänne.
Eli varmistivat että shipping cost oli ok!
trsqr

Viesti Kirjoittaja trsqr »

fotom kirjoitti:Omat suotimet ja sovitteet olen tilannut täältä, josta myöskin kaikkiin kysymyksiini olen saanut todella asiantuntevat vastaukset:
http://www.teknofokus.fi/

Ero paikallisten kadunvarsipuotien ja tämän välillä on melkoinen ainakin valikoiman ja tietämyksen suhteen.
Voin todellakin suositella Teknofokusta suotimien ostopaikaksi. Täältä saa asiantuntevaa palvelua, sähköposteihin vastataan pikaisesti. Laadukkaita Heliopanin suotimia ei ole varastossa, mutta tilaavat Saksasta valmistajalta niitä kyllä. Elikäs vahvat suositukset sekä Teknofokukselle, että Heliopanin suotimille. =)

-olli
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Kolmas ääni Teknofokukselle.
teemutin

Viesti Kirjoittaja teemutin »

Joo.. Lisää ääniä teknofokukselle..

Heliopanin filttereistä ei ole myöskään pahaa sanottavaa, tosin hieman painavia ovat ,kun tuo kehys on messinkiä alumiinin sijaan. Toisalta, on se sitten niin mukava käyttääkin.. :)

www.heliopan.de:n sivuilta löydät listan saatavilla olevista filttereistä, jotka on sitten helppo tilata teknofokuksen kautta. Ja jos ei tuosta saksan kielestä ota selvää osaavat kyllä teknofokuksella neuvoa..

Oman linssitilauksen yhteydessä tuli kysyttyä; Teknofokus teki tilauksen viime viikolla tuonne Saksan maahan, joten voitanee olettaa että joitain filttereitä saapuu lähiaikoina. Varastossa pitävät vakiokokoja, joten jos haet esim. 67 mm niin tilaustavaraahan se on..

- Teemu
Vastaa Viestiin