OM adapteri E-1:een

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
miksi

OM adapteri E-1:een

Viesti Kirjoittaja miksi »

Onko kukaan tuollaista ilmaiseksi saanut ja mistä? Ulkomailla ainakin kuuluvat tuollaista toimittavan ko. kameran (ja E-300) hankkineille. Olisi sitten valinnan varaa putkissa, lähinnä oma tarve tuonne makrokuvaukseen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ExC

Viesti Kirjoittaja ExC »

Ei ole saanut enää joulukuun 1 päivän jälkeen.
Tosin Olympuksen Euroopan päämajasta tai Jaappanista voi yritellä. Jotkut ovat saaneet Japanista sellaisen postissa ilimaiseksi.

E-300:n ostajille ilmaiseksi antamisesta en ole kuullutkaan.
hmm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hmm »

ExC kirjoitti:Ei ole saanut enää joulukuun 1 päivän jälkeen.
Tosin Olympuksen Euroopan päämajasta tai Jaappanista voi yritellä. Jotkut ovat saaneet Japanista sellaisen postissa ilimaiseksi.

E-300:n ostajille ilmaiseksi antamisesta en ole kuullutkaan.
Joku ainakin on saanut E-300:lleen adapterin aivan äskettäin..

http://forums.dpreview.com/forums/read. ... e=11989725

Itse olen nyt vuoden aikana 2-3 kertaa lähettänyt Suomen Olympukselle kyselyn noista, yhteenkään en ole saanut minkäänlaista vastausta. Itselläni kiinnostus on ollut lähinnä akateemista, joten en ole sen kummemmin jaksanut vaivautua. Sensijaan jos joku tällä foorumilla saa paremmin kaivettua esille saako noita ja mistä, olen toki kiinnostunut..
ExC

Viesti Kirjoittaja ExC »

hmm kirjoitti: Itse olen nyt vuoden aikana 2-3 kertaa lähettänyt Suomen Olympukselle kyselyn noista, yhteenkään en ole saanut minkäänlaista vastausta. Itselläni kiinnostus on ollut lähinnä akateemista, joten en ole sen kummemmin jaksanut vaivautua. Sensijaan jos joku tällä foorumilla saa paremmin kaivettua esille saako noita ja mistä, olen toki kiinnostunut..
Sama täällä.
Kiinnostus on samansuuntaista ja kyselyihin Olympus Finlandilta ei ole tullut vastausta. Moisen kaltainen asiakaspalvelu on perseestä. Milloinkaan ei ole hyvä jättää vastaamatta - vaikka sitä ilmaista adapteria ei haluttaisikaan antaa.
bse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bse »

Minulle Suomen Olympus moisen adapterin antoi E-1 paketin yhteydessä marraskuun lopussa. Erikseenhän tuon hinta on aivan jäätävä, useampi sata euroa.
Sony A7R IV
Sony FE 20 mm F1,8 G
jekek

om e-1 adapteri

Viesti Kirjoittaja jekek »

faxi ostokuitista ja takuutodistuksesta numeroon:+49 4023773407
sekä nimi ja osoite. Otsikko faxille "delivery of fourthird converter"
niin posti tuo. menee varmaan viikko kun lähtee tsekeistä mutta perille tulee.
Vastaa Viestiin