Venäläistä optiikkaa

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
huppe

Viesti Kirjoittaja huppe »

Jos nyt vielä hämmennetään tätä soppaa niin sinne mentiin aivan hymy perseessä ja iloisella asenteella. Vastaaottava virkailija olin ensinnnäkin huonosti suomea osaava bitch, kuka kävi kyselemään visa-laskustani sitten että mitäs nämä muut ostokset sitten ovat. Sanoin että ne eivät kuulu teille. Tästä vielä lähdettiin sitten katselemaan sopivaa nimikettä ja kun se tuntui löytyneen ei hänen tietokoneensa toiminutkaan.

Tämän jälkeen 20min odottelun jälkeen pääsin toiselle virkailijalle kuka löysi sopivan nimikkeen listastaan mutta siinä ei kuulemma ollutkaan tarpeeksi tullia vaan käytiin katselemaan polttovälejä sun muuta... Sitten hän löysi objectives-kohdan sieltä ja voi luoja, kaikissa on sama tulli niin tätä asiaa puidaan varmaan 10min siinä että minkähän näistä siihen laittaisi.

Kun sopiva kohta oli siinä, kysäisin ohimennen että miksi toiset saavat tämän digikameran lisäosana ja minä joudun ottamaan sen objektiivina tullista ulos. Tullivirkailija tuntui kimpaantuvan tästä ja tarjosi esimiehensä numeroa että "valitukset voi osoittaa hänelle".

Sitten alkoi uudelleen tämä visa-laskun tutkiminen, mitä *sensuroitu* se kiinnostaa, mitä MUUTA minä olen tilaillut ja ostellut? Siis ei jumankauta, ei tullille voisi vähemmän kuulua minun ehkäpä ruotsalaisten penispumppujen ja plutoniumin hankinnat Libanonista? ;)

Ei siinä mitään asennetta ollut valmiiksi päällä, asenne tuli koko tuon käyntirumban jälkeen tänne kirjoittaessani kokemuksistani.

Toivottavasti selventää hieman, aika lynkkauksen kohteeksi tällä foorumilla tuntuu kyllä joutuvan heti kun yrittää jossain avautua. No ensi kerralla hiirenä vain vastaan kaikki sonta mikä päälle kaatuu :P
Sitä saa mitä tilaa
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Geppetto

Viesti Kirjoittaja Geppetto »

Aikalailla tunnut tämänkin selvityksen perusteella "avautuneen" siellä tullissakin.

Ämmiä ja narttujahan (bitch) ne virkailijat ovat, kun tekevät sinulle yhden sinusta väärän kysymyksen. Ei tuo muuttanut saatua käsitystä tapahtumista. Kun "avaudut" täällä tällä tavoin, niin voin kuvitella miten olet "avautunut" siellä tullissa ihan online. Näyttää, että se avautuminen on syy ja sen jälkeiset tapahtumat ovat seuraus.
huppe

Geppetto kirjoitti:Aikalailla tunnut tämänkin selvityksen perusteella "avautuneen" siellä tullissakin.

Ämmiä ja narttujahan (bitch) ne virkailijat ovat, kun tekevät sinulle yhden sinusta väärän kysymyksen. Ei tuo muuttanut saatua käsitystä tapahtumista. Kun "avaudut" täällä tällä tavoin, niin voin kuvitella miten olet "avautunut" siellä tullissa ihan online. Näyttää, että se avautuminen on syy ja sen jälkeiset tapahtumat ovat seuraus.
Hahaaa, taitaa itselläsi olla nyt pahemman sortin asennevamma? Itse asiakaspalvelijana olen tottunut kyllä olemaan tekemisissä hankalien (useimmiten vielä äkäistenkin) ihmisten kanssa... eiköhän tämä voida lopettaa tähän?
Sitä saa mitä tilaa
Geppetto

Viesti Kirjoittaja Geppetto »

Just joo, ja aina vika on siinä, joka "vetää herneen nenään" kun ei hyväksy törkeyksiä? Ei koskaan siinä jonka törkeyksiin reagoidaan? Asennevamma? heh heh . Mutta pärjäilehän maailmassa....
huppe

Tästä keskustelusta alkaa tulla mieleen joskus piiiiitkä aika sitten seuraamani akvaario-foorumi...
Sitä saa mitä tilaa
Vastaa Viestiin