Kunnon putki.

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
mikko
Viesti:

Kunnon putki.

Viesti Kirjoittaja mikko »

18-50/2.8 EX DC Sigma Ac-fotossa 575,00

Siinä vihdoin haastaja canonin 17-40 L-putkelle. Pieni, valovoimainen digilaajis.
*Pro Mikko Laakso*
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

Onkos muuten mitään tietoa miten noi sigman pienemmän piirtoympyrän omaavat putket toimii 1.3 polttovälikertoimen kanssa (1D jne)?
spege

Re: Kunnon putki.

Viesti Kirjoittaja spege »

mikko kirjoitti:18-50/2.8 EX DC Sigma Ac-fotossa
Minä veikkaan, että tuo lasi on samanlainen pullonpohja kuin muutkin Sigman laajakulmapään kakkulat. En usko, että on lähelläkään Canon 17-40-tasoa.
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
fangio

Viesti Kirjoittaja fangio »

Osta Mikko Stigma ja Spege ostaa Canuunan. Sitten vaan lainaatte kameran jostain, niin johan lähtee epätietoisuus.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

fangio kirjoitti:Osta Mikko Stigma ja Spege ostaa Canuunan. Sitten vaan lainaatte kameran jostain, niin johan lähtee epätietoisuus.
Mulla on noita canuunoita jo ihan riittävästi väliltä 16 - 600 mm. Olen rappioälläholisti, mutta ylpeä siitä!

Ja mistäs fangio olet saanut pollaasi, ettei mulla olisi kameraa?
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
fangio

Viesti Kirjoittaja fangio »

spege kirjoitti: Ja mistäs fangio olet saanut pollaasi, ettei mulla olisi kameraa?
No vistihän toi, mutta herra M:n menneisiin, nykyisiin ja tuleviin kameratilanteisiin aika moni täällä tuntuu suhtautuvan skeptisesti. Aihe on siis kiinnostava.
jaakkoh

Viesti Kirjoittaja jaakkoh »

Täytyy sanoa, että tuo uutuus vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Mikäli kuvanlaatu nyt on edes samaa sarjaa kuin ex-sarjassa yleensä, niin tuosta irtoaisi varsin pätevä valovoimainen laajakulmazoomi moneen tilanteeseen.
Vastaa Viestiin