paketin mukana oleva objektiivi?

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
Timpe1

paketin mukana oleva objektiivi?

Viesti Kirjoittaja Timpe1 »

Elikkäs mitä olette mieltä tämän paketin mukana tulevasta objektiivista, minulla ei ole kokemusta " tärinää poistavista" laseista, mutta ajattelin että jos teillä jollan olisi.
Nikon D70 + Nikon 24-120/3,5-5,6 AF-S VR G Nikkor
Hintaa taitaisi olla jotakuinkin 1200 euroa uutena.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Raparperi
Viesti:

Re: paketin mukana oleva objektiivi?

Viesti Kirjoittaja Raparperi »

Ken tuntuu ainakin pitävän sitä ihan kelpona lasina:
http://www.kenrockwell.com/nikon/24120vr.htm

Ja kieltämättä omaankin korvaan tuo kuulostaisi näppärältä peruslasilta mitä voisi pitää kamerassa kiinni ympäriinsä käppäillessä, varsinkin kun on vielä tuo VR mukana helpottamassa käsivaralta kuvaamista. Ainoa vaan että digirungossa tuo 24mm laajakulma venyy 36-milliseksi, toisaalta telepää on lähemmäs 200mm. Omaa kokemusta ao. putkesta ei siis ole mutta kyllä mä tommosen ottasin jos joku antais ;-)
emerik

Viesti Kirjoittaja emerik »

Varmaan menis yleisopiskana, mutta en kyllä itse ostaisi tuota tuon hintaisena missään nimessä. Mieluumin päätyisin halvempiin putkiin. Mutta noita taitaa käytettynä pyöriä runsaastikin ja onkohan hinta 400 e aivan väärään osunut? Mene ja tiedä.
Viimeksi muokannut emerik, Touko 03, 2013 11 : 56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
simos

Viesti Kirjoittaja simos »

Jos uutena saat _paketin_ Nikon D70 + Nikon 24-120/3,5-5,6 AF-S VR G Nikkor 1200e, niin en todellakaan pidä sitä pahan hintaisena. VR on plussa, laajapää puuttuu, mutta yleislasiksi vallan mainio.
heimon

Viesti Kirjoittaja heimon »

http://www.bythom.com/24120ens.htm

tuossa testi ko. linssistä... itse ottaisin ennemmin normi kitti linssin (18-70) kun tuon... kuvanvakaaja ei paljoa lohduta jos kuvanlaatu on mitä on...
Vastaa Viestiin