ja suoraan asiaan: sain kyllä koneelle videopätkän c-770 olmpyksesta mutta millä ohjelmalla käsitellä jpeg 4 tiedostoa? Kameran mukana oli se oma camedia master mut siin mukana se realone ( en ny muista oliks real one mut joku vasstaava) joka suolsi mainosta ja haitta ohjelmaa koneelle joten mun piti ottaa se pois. ja muutenkin mulla on jo adobe photosopelements 2 joka riittää mulle toistaiseksi kuvankäsittelyyn.
Siis millä saa noin c-770 filmipätkät näytille? Hyvä,halpa miellään ilmanen ja helppokäyttöinen?
JPEG 4 miten aukee c-770:ssa?
-
-
Re: JPEG 4 miten aukee c-770:ssa?
Tarkoitat varmaan MPEG 4 tiedostoa. Eikait elements 2:lla ole mitään tekemistä videoiden kanssa?Sepeli kirjoitti:ja suoraan asiaan: sain kyllä koneelle videopätkän c-770 olmpyksesta mutta millä ohjelmalla käsitellä jpeg 4 tiedostoa? Kameran mukana oli se oma camedia master mut siin mukana se realone ( en ny muista oliks real one mut joku vasstaava) joka suolsi mainosta ja haitta ohjelmaa koneelle joten mun piti ottaa se pois. ja muutenkin mulla on jo adobe photosopelements 2 joka riittää mulle toistaiseksi kuvankäsittelyyn.
Siis millä saa noin c-770 filmipätkät näytille? Hyvä,halpa miellään ilmanen ja helppokäyttöinen?
Mutta Applelta löytyy apukeino noiden videoiden katseluun....eli lataappas koneelles uusin QuickTime niin johan pitäis pätkien pyöriä. Vai meinasitkos editointiohjelmaa?
http://www.apple.com/quicktime/download/win.html
Ja jos niitä haluat esitellä valtaväestölle niin ilmoita heille tuo sopiva katseluohjelma videoillesi.
Olympus C-770 UZ
Olympus mju 1030 SW
Canon EOS 550D
CANON EF-S 15-85/3.5-5.6 IS USM
CANON EF 50/1.8 II
Olympus mju 1030 SW
Canon EOS 550D
CANON EF-S 15-85/3.5-5.6 IS USM
CANON EF 50/1.8 II
-
VLC kannattaa hakea, kun vielä ehtii. Soittaa mpegnelosta monen muun formaatin ohella eikä asenna turhaa tauhkaa.
-
-
Sepeli kirjoitti:ja suoraan asiaan: sain kyllä koneelle videopätkän c-770 olmpyksesta mutta millä ohjelmalla käsitellä jpeg 4 tiedostoa? Kameran mukana oli se oma camedia master mut siin mukana se realone ( en ny muista oliks real one mut joku vasstaava) joka suolsi mainosta ja haitta ohjelmaa koneelle joten mun piti ottaa se pois. ja muutenkin mulla on jo adobe photosopelements 2 joka riittää mulle toistaiseksi kuvankäsittelyyn.
Kiitos vinkit oli tarpeseen ja ongelmakini on ratkennut jo! Sain jo kameraan suomeksi apua ja videot toimii ok.