Kaukuohjain

Minolta-digit, Olympus-digit (ei-järjestelmädigejä)
JukkaK65

Kaukuohjain

Viesti Kirjoittaja JukkaK65 »

Mitä maksaa Olympys 510 kameraan kaukoohjain?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
HannuS

Viesti Kirjoittaja HannuS »

Tietääkseni kyseiseen kameraan ei ole lainkaan saatavissa kauko-ohjainta.
JoannaK

Viesti Kirjoittaja JoannaK »

Olettaen että kauko-ohjain = kaukolaukaisin....

Olisiko tarpeessa Langallinen vai Infrapuna? ..

Aiemmin Olympus toimitti kameroiden mukana IR-kaukolaukaisimen, mutta tapa unohtui vuosia sitten (kiristynyt kilpailu?). Viimeksi ostin IR-kaukon digitarvikkeesta ja siellä näyttäisi olevan molepia sekä olympuksen omina että tarvikemalleina.

http://www.digitarvike.fi/products.php? ... &g2=9dcdbb
JukkaK65

Viesti Kirjoittaja JukkaK65 »

No langatonta tarkoitin. Enpä osannut kertoa tarkemmin. Ton JoannaK:n antamasta linkistä se selviskin.

Luin että siihen E510 saa langattoman kaukolaukaisimen. Eipä minulla ole edes kyseistä kameraa mutta suuressa harkinassa on ja olen mieltynyt tähän kameramalliin. Kaukolaukaisin olis nami jotta pääsis ite kuvaan. Hyvä että se ei siis ton kaliimpi ole.
HannuS

Viesti Kirjoittaja HannuS »

JukkaK65 kirjoitti:Mitä maksaa Olympys 510 kameraan kaukoohjain?
Huomaan, että tarkoititkin E-510:n langatonta kauko-ohjainta etkä suinkaan SP-510:n kauko-ohjainta, niinkuin vastatessani erehdyksessä luulin. Tämä käsitykseni johtui siitä, että kysymys oli tässä Minolta, Olympus -osastossa eikä Järjestelmädigit -osastossa, johon Olympuksen järjestelmädigikameroita, siis myös E-510:tä, koskevat kysymykset tarkkaan ottaen kuuluvat. Saitkin jo JoannaK:lta vastauksen.
JoannaK

Viesti Kirjoittaja JoannaK »

Tuossa on sekaannuksen vaara näemmä .. Minä en vastatessani edes muistanut että Olyllä on olemassa pokkari jonka mallinumero on 510 joten asiaa tarkistamatta oletin että kysymys koski järjestelmärunkoa riippumatta kysymyksen paikasta.
Vastaa Viestiin