Topshotin messutarjoukset

Minolta-digit, Olympus-digit (ei-järjestelmädigejä)
JL Anttola

Topshotin messutarjoukset

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

löytyy tuolta: https://www.topshot.fi/messuolympus" onclick="window.open(this.href);return false;

Jos ei joku vielä oo huomannu ja raha polttaa taskuissa... ite en aio tarttuu mihinkään, vaikka jottain on aika reippailla alennuksilla tarjolla. 3.3. viiminen voimassaolopäivä, eli nopeita päätöksiä...

JL Anttola
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jopisalo

Re: Topshotin messutarjoukset

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys
Näissä hintavinkkiasioissa riittäisi tuo myydään osion lokero, pakkoko näitä on tännekin laittaa vahingossa luettavaksi.
EM-1 2 on kyllä vaarallisesti hinnoiteltu. Nyt voipi sanoa: onneksi ei ole lähellä hypistelypaikkaa ja messutkin on riittävän kaukana.?
JL Anttola

Lujana pysyminen on tässä tapauksessa lapsellisen helppoa; ei tarvi ees kyssyy vaimon mielipidettä (ei miun sitä tarviais kyssyy, mutta joskus se helpottaa kummasti päätöksentekoa...).

EM1 ii ois tosi mukavassa tarjouksessa alle tonnilla; joskus iteksein ajattelin, että kun originaali vaihtuu alle tonnin välillä kakkoseen, sillon vaihan. Ja nyt ei tarvis ees antaa vanhaa...

Mut niiko kirjotin, EM1 iii houkuttelis; siinä on se nännykkä, ja jotain muutakin. Mutta ei niin paljoa raaski laittaa, ja jos jaksaa vähän oottaa, sekin saattaa tulla tarjoukseen...

Ja toisaalta, jos sille f1.2 primelle (17, 25 tai 45, silhuplee) laskee vaikka vain tuon tarjoushinnan, jääp EM1X runko halvemmaks ko EM1 iii. Oisha se X melko tykin näkönen, katu-uskottava suorastaan!

Mutta toisaalta EM1 iii vois käyttää joko kahvan kanssa tai ilman, tilanteen mukaan; joustavuutta tulis käyttöön. Ja se nänni ois siinäkii...

No nyt se onkii jo sen verran kompleksinen se valinta, että ei sitä muutamassa päivässä pysty ratkasemmaan; saattaa muutama vuos vierähtää pohtimisseen.

Eli ei tarvi ostaa mittää...

Case glosed!

Jaakko
Viimeksi muokannut JL Anttola, Maalis 01, 2020 12 : 44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jopisalo

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys
Ei anneta luulotelluille tarpeille valtaa..
----
Juu, otetaan pois, ei tainnut olla ihan merkkikohtaista vaikka kuvausretkiin vaikuttaisikin.
Viimeksi muokannut jopisalo, Maalis 01, 2020 15 : 08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JL Anttola

Muokkailin vähäsen. Katos johtoajatus, pahoittelut siitä. Muut tekkee mitä tekkee sitte.

Jaakko
Viimeksi muokannut JL Anttola, Maalis 01, 2020 12 : 46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Miulla oli aiemmin useesti kihdin tyyppiset oireet ja tottakai se tuli mieleen kun olin sillo jo juonu olutta 45 vuotta hehtolitroittain vuostasolla, ja juon edelleen.

Lekuri sano jotta siltähän tuo vaikuttaa mutta ei ole. Epäilevät vieläkin nivelpsorin tyyppistä juttua tai jotain harvinaisempaa agressiivista reumaa joka tulee ja menee todella nopeesti.

Tiiä tuota, olut maistuu silti...

JL, älä mieti, osta pois!
rolsen

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Mitenkäs tovereilla eturauhanen jaksaa, ja mitenkäs suolen toiminta? Ite olen tässä ollut huomaavinani, ettei kärpäsiäkään oikein enää pysty ampumaan lyhyellä ja tarkalla suihkulla alas kuten nuorempana.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
aikaarska

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Mikä Olympus tyhjennys Topshotissa on meneillään? Nyt saisi kyllä järkihintaan laatuoptiikkaa Olyyn.

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

rolsen kirjoitti:Mitenkäs tovereilla eturauhanen jaksaa, ja mitenkäs suolen toiminta? Ite olen tässä ollut huomaavinani, ettei kärpäsiäkään oikein enää pysty ampumaan lyhyellä ja tarkalla suihkulla alas kuten nuorempana.
Lennosta enää turha yrittää.....
Vastaa Viestiin