Kokemuksia Konica Minolta Dimage Z5:sta?

Minolta-digit, Olympus-digit (ei-järjestelmädigejä)
Ich

Kokemuksia Konica Minolta Dimage Z5:sta?

Viesti Kirjoittaja Ich »

Elikkäs otsikko kertookin melkein kaiken. Olen ostamassa digikameraa ja olisin kiinnostunut kuulemaan tästä kyseisestä kamerasta hieman lisää.

Elikkäs kokemuksia ja mielipiteitä kaivataan. Myös arvostelut ovat tervetulleita.
Hätä ei ole tämän näköinen, kunhan et katso.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Repetti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Repetti »

No kameran teknisen puolen varmasti tunnet.
Itse kuvaan Dimage 1: llä mutta olen kokeillut myös 3 ja 5: n, joissa vähän pidenpi zuumi, kuvanvakain ja enemmän pikseleitä.

D 5: n ongelma näyttäisikkin olevan 3: sta suurempi herkkyys kohinalle (pixelit/ kennokoko). Tehdas on jo laskenut 5: ssa max asaa ko. syystä (muistaakseni 320: een) mutta niinkin matalalla herkkyydellä kuin 100 asa tulee heikossa valossa selvää kohinaa. Värintoisto minusta samaa luokkaa molemmissa, samoin tarkennusvaikeudet heikossa valossa/ vastavalossa säilyneet.

Itse ottaisin Dimage 3: en mieluummin mutta paras hankinta minulle on jalusta Dimage 1: een. Pikselit eivät tämän luokan kameroissa ole se oleeliisin asia (minun mielestäni).

Sen olen jo ehtinyt oppia tällaisen kompaktin kanssa puuhastellessani, että seuraavasta vekselistä hankin järkkärin ja siihen hyvän optiikan. :)
Ich

Viesti Kirjoittaja Ich »

Kiitän paljon, nyt jäi tuo Minolta pois listalta. Valinta helpottuu.
Hätä ei ole tämän näköinen, kunhan et katso.
Vastaa Viestiin