Olympus C-765 UZ Vs. Minolta Dimage Z10
-
- Viesti:
Olympus C-765 UZ Vs. Minolta Dimage Z10
Olen jonkun verran kuvia ottanut harrastelija. Minulla on enemmän kokemusta normaalista kamerasta ja olen tässä aikeissa ostaa uuden digikameran ja olisin kysellyt mielipiteitä kumpi olisi parempi vaihtoehto? On tuo vanha kamera käynyt aika vanhaksi (Olympus Camedia C-1400 L) ja kuvaus innostuskin sen mukana vähän lopahti samassa, kun ei voinut ottaa kuin paikallaan olevia kuvia.
-
Mitäs tuohon sanois. Hinta ratkaisee osaltaan, mun Z10 maksoi 209.90, ja ihan Suomesta. C 765:den hinnat Suomessa on 300+e. Saisit halvemmalla vaikka Z20:n, joka on Z10:n 5 mpix versio.
Camediassa enemmän valovoimaa (+), oma akku (-), nopeampi sarjakuvaus (+), hitaampi nopein suljinaika (-, jos haluat esim kuvata aurinkoisena päivänä kukkamakroa tai mitälie johon haluat pienempää syväterävyyttä niin että joudut käyttämään isompaa aukkoa, suljinaika ei edes minun minoltassa (f/3.2, 1/2000s) riitä.), pidempi maksoetäisyys(-, eroa Z10een 6cm)..
Päätä itse. Side-by-side vertailu.
Camediassa enemmän valovoimaa (+), oma akku (-), nopeampi sarjakuvaus (+), hitaampi nopein suljinaika (-, jos haluat esim kuvata aurinkoisena päivänä kukkamakroa tai mitälie johon haluat pienempää syväterävyyttä niin että joudut käyttämään isompaa aukkoa, suljinaika ei edes minun minoltassa (f/3.2, 1/2000s) riitä.), pidempi maksoetäisyys(-, eroa Z10een 6cm)..
Päätä itse. Side-by-side vertailu.