5400 ja videopätkät
-
5400 ja videopätkät
Masina lykkää videoklipit mov-tiedostoiksi. Kysymys kuuluukin, että mikä videoeditoriohjelma ymmärtää moista vanhahkoa formaattia, jotta muokkaaminen onnistuisi? Ei haittaisi vaikka ohjelma olisi ihan ilmainen...
-
Re: 5400 ja videopätkät
Riippuu siitä mitä vaatimuksia esität editorille, eli kuinka perusteellista muokkausta ajattelit harrastaa?
Koitin uteliaana adobe premierillä (versio 7) ja se ainaskin kieltäytyi movien tuomisesta muokattavaksi. Eli luulen että täytyy tyytyä kevyempiin versioihin mistä voi löytyä tuki kyseiselle tiedostomuodolle. Terveisin sulkkiskaverisi!
Koitin uteliaana adobe premierillä (versio 7) ja se ainaskin kieltäytyi movien tuomisesta muokattavaksi. Eli luulen että täytyy tyytyä kevyempiin versioihin mistä voi löytyä tuki kyseiselle tiedostomuodolle. Terveisin sulkkiskaverisi!
khaajane kirjoitti:Masina lykkää videoklipit mov-tiedostoiksi. Kysymys kuuluukin, että mikä videoeditoriohjelma ymmärtää moista vanhahkoa formaattia, jotta muokkaaminen onnistuisi? Ei haittaisi vaikka ohjelma olisi ihan ilmainen...
-
No mutta...
Onpas maailma ihan vaikka kuinka pieni.....
Miksi ihmeessä nikonin valinta on mov?
Miksi ihmeessä nikonin valinta on mov?
-
-
- Viesti:
Re: 5400 ja videopätkät
öh.. vanhahkoa? Quicktime on ainakin mun mielestäni hyvin hengissä ja lujaa liikkuu. (www.apple.com/quicktime) Pro versiolla (joku kolme-neljäkymppiä) saa tehtyä pientä leikkausta ja saa konvertattua vaikka dv-streamiksi jos tahtoo.khaajane kirjoitti:Masina lykkää videoklipit mov-tiedostoiksi. Kysymys kuuluukin, että mikä videoeditoriohjelma ymmärtää moista vanhahkoa formaattia, jotta muokkaaminen onnistuisi? Ei haittaisi vaikka ohjelma olisi ihan ilmainen...
ilmanen editointimahdollisuudet sisältävä iohjelma löytyy myös www.apple.com/imovie :P