(SLT-A37) + (Tamron PZD 18-270) = DxO Optics Pro???????

Nikon-digit, Sony-digit (ei-järjestelmädigejä)
pvalila

(SLT-A37) + (Tamron PZD 18-270) = DxO Optics Pro???????

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Eli otsikolla yritän kysyä sitä, että onko DxO Optics Pro erittäin suositeltava hankinta kysymyksessä mainitun yhdistelmän jatkoksi?

SLT-A37 osaisi korjata Sonyn oman superzoomin (18-250) virheitä mutta Tamronin rutuille se ei tee yhtään mitään.

Pikaisesti kokeilemalla OP tuntui kuitenkin niin kivalta, ettei korjausten siirtäminen kamerasta PeeCeelle tunnu mitenkään vastenmieliseltä.

Vastenmielistä sensijaan on se, että OP:n hinta on meille euroihmisille tasan satanen ja taaloissa aivan saman verran.

Tuolle ei kaiketi voi mitään, kun sekä luottokortti että IP viittaavat suomalaiseen asiakkaaseen?

Hinta sikseen, olenko minä raadin mielestä oikeilla jäljillä: minulla on juuri sellainen kamera-linssiyhdistelmä, että hyöty OP:sta on maksimaalinen?

Ihan ihmeitä en tietenkään odota, ei superzoomi korjaamalla primeksi muutu, mutta sadan euron lisäpanostuksella tuskin voin millään muulla tavalla parantaa kuviani yhtä paljon?

- Hienotunteisuuden vuoksi pyydän, ettei kukaan muistuta minua siitä, että omien kuvaustaitojen parantaminen ei maksa mitään...

PS. Tuo satasen hinta on voimassa vain 20.11 asti eli sitä ennen on päätettävä suuntaan tahi toiseen.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
määvaan
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Re: (SLT-A37) + (Tamron PZD 18-270) = DxO Optics Pro???????

Viesti Kirjoittaja määvaan »

pvalila kirjoitti:Eli otsikolla yritän kysyä sitä, että onko DxO Optics Pro erittäin suositeltava hankinta kysymyksessä mainitun yhdistelmän jatkoksi?

SLT-A37 osaisi korjata Sonyn oman superzoomin (18-250) virheitä mutta Tamronin rutuille se ei tee yhtään mitään.

Pikaisesti kokeilemalla OP tuntui kuitenkin niin kivalta, ettei korjausten siirtäminen kamerasta PeeCeelle tunnu mitenkään vastenmieliseltä.

Vastenmielistä sensijaan on se, että OP:n hinta on meille euroihmisille tasan satanen ja taaloissa aivan saman verran.

Tuolle ei kaiketi voi mitään, kun sekä luottokortti että IP viittaavat suomalaiseen asiakkaaseen?

Hinta sikseen, olenko minä raadin mielestä oikeilla jäljillä: minulla on juuri sellainen kamera-linssiyhdistelmä, että hyöty OP:sta on maksimaalinen?

Ihan ihmeitä en tietenkään odota, ei superzoomi korjaamalla primeksi muutu, mutta sadan euron lisäpanostuksella tuskin voin millään muulla tavalla parantaa kuviani yhtä paljon?

- Hienotunteisuuden vuoksi pyydän, ettei kukaan muistuta minua siitä, että omien kuvaustaitojen parantaminen ei maksa mitään...

PS. Tuo satasen hinta on voimassa vain 20.11 asti eli sitä ennen on päätettävä suuntaan tahi toiseen.
DOP on aina ollut minulla Sonyn ARW-fileille se paras lopputulosta ajatellen, kokemusta on DxO Optics Pro:n kanssa jo vuodesta 2009 lähtien. Tuo on totta ettei DxO Optics Pro ole lisännyt Sony rungoille riittävästi Tamron lasien moduleita, mutta esim. 17-50 f/2.8 ja 70-300 Di USD ainakin löytyvät myös DOP:n moduleina. Kiehtovinta tuossa DOP 9 versioissa on varmaankin tämä uusi "Prime" kohinanpoisto, jolle tuskin löytyy vertaistaan, ainakaan noin helpposäätöistä. Jos haluaa korjata optiikan virheitä jollain muulla ohjelmalla, niin tuo PTLens on ainakin edullinen siihen tarkoitukseen, varsinkin kun PTLens-lisenssiä ei tarvitse enää uusia kerran ohjelmalisenssin ostettuaan.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
pvalila

Viesti Kirjoittaja pvalila »

PTLens on yhden miehen yritys ja minulle se on jo sinällänsä hyvä syy tukea toimintaa.

Epäilen vain hieman, että OP on aika paljon etevämpi softa nykyisin.

Iso firma ei liene sekään mutta sen verran isompi kuitenkin, ettei heidän tarvitse luottaa korjauksissaan käyttäjien toimittamiin kuviin.

Muistin vasta äsken, että DxO on ranskalainen yritys ja siksi on tavallaan ymmärrettävää, että eurohinta on alvin verran taalahintaa isompi.

Aika isoilta näyttävät ainakin nuo lyhimmän polttovälin korjaukset; vähän oudolta tuntuu, etteivät kaikki superzoomien ostajat haikaile korjaussoftien perään.

Meikäläinen katselee tätä maailmaa silmälasien läpi ja nehän tunnetusti ovat optisesti kurjia rakkineita; mun pitäisi siis olla paljon silmälasitonta keskivertoihmistä tottuneempi vinksottaviin linjoihin.

Tarjousaikaa viikko jäljellä.
Vastaa Viestiin