DSC-F828
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jos pidät FM:n etsintä jotenkin hyvänä esimerkkinä niin kovin kummosta et oo sitten nähnytkään. En minäkään oo käyttäny F 90 X:ää parempaa, mutta mun vanha FM2 ei kovin paljon D 100:sta parempi ollut, ja matka ysikymppiin on 1 valovuosi.jpp kirjoitti:
Ensimmäinen suosikkini DSLR kameroista voisi olla esim. D10. Tosin sen optinen etsin jää kaus FM:n vastaavasta.
Jokatapauksessa parempi etsin näihin sanomalehtikuvauskameroihin pitäis saada.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
Hetkinen, oletko todellakin katsellut tuotantomallin etsimen läpi. Tahtoo kans. Onko se todellakin surkea, tai eikä infoja saa pois?SPK kirjoitti:10D:n etsin on pieni ja turhan pimeä, mutta taas kun katsoo 828:n etsintä niin siellä on tiellä järjetön määrä infoa itse kuva-alalla.
Lisäksi SLR-käyttäjänä vieroksun tuota elektronista etsintä.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Tässä on vinha perä. 828:n kuvia ei tosiaan kannata verrata DSLR kameroiden vastaaviin, koska se ei ole DSLR kamera. Mutta jos haluaa vertailla sitä, mitä ominaisuuksia kameraan n. 1000 eurolla saa, niin jo vain kannattaa.Hannu KH kirjoitti:FM:n etsin ei tosiaankaan ole paras, mutta muuten kamerana loistava esimerkki hyvästä järkkäristä: hinta, koko, paino, kestävyys, mekaaniset ominaisuudet. Kun kokeilin 300D:tä, niin tuli vain sellainen olo, että tämän muovivehkeen kanssa en pääsisi koskaan sopimukseen. D10 on paljon lähempänä sitä, mitä DSLR kamerasta ajattelen. Mutta niin kuin sanoit, parempi etsin saisi silti olla.jpp kirjoitti:
Jos pidät FM:n etsintä jotenkin hyvänä esimerkkinä niin kovin kummosta et oo sitten nähnytkään. En minäkään oo käyttäny F 90 X:ää parempaa, mutta mun vanha FM2 ei kovin paljon D 100:sta parempi ollut, ja matka ysikymppiin on 1 valovuosi.
Jokatapauksessa parempi etsin näihin sanomalehtikuvauskameroihin pitäis saada.
mikko kirjoitti:laite kirjoitti: Korjaisin tekstiäsi hieman: on tuo ainakin paras pokkariluokan digikamera.
-
- Viesti:
Tälle kommentille yksi ääni myös minulta. En ole koko aikana lainkaan ymmärtänyt että miksi tuolla ulkomaisilla foorumeilla laitetaan usein vastakkain 828 ja 300D.jpp kirjoitti:Tässä on vinha perä. 828:n kuvia ei tosiaan kannata verrata DSLR kameroiden vastaaviin, koska se ei ole DSLR kamera. Mutta jos haluaa vertailla sitä, mitä ominaisuuksia kameraan n. 1000 eurolla saa, niin jo vain kannattaa.
828 on pokkariluokan(?) kamera, ja vertailukohteet pitäisi löytyä sieltä. Siinä seurassa ko. kamera pärjääkin sitten jo vallan mainiosti.
Itse omistan 717:n, ja 828 saattaa tulla hyvinkin pian hankintalistalle, kaikkine kohina- ja purppuraongelmineenkin... :)
- Hans
http://panorama.360x180.net