Sony RX1
-
No, jos nyt kokeilisitte ennen kuin täysin tyrmäätte koko laitteen :-) Oikeasti taskuun mahtuva (ainakin mun taskuihin) kamera, joka tuottaa uusimpien järkkärien tasoista kuvaa. Mulle kelpaa hinnastaan huolimatta.
Leicaa mulle yritettiin myydä melkein väkisin, en saanut siihen mitään hohtoa, enkä keksinyt miksi pitäisi ostaa vielä tuplasti kalliimpi kamera, jossa ei ole edes automaattitarkennusta... Pelkästä nimestä en viitsi maksaa.
Hihna kameraan kiinni ja sitten se roikkumaan siitä jommalle kummalle olkapäälle. Mulla se ainakin kulkee siten näppärästi. Saa pitää siitä kädellä kiinni, jottei sitä heti viedä.
Leicaa mulle yritettiin myydä melkein väkisin, en saanut siihen mitään hohtoa, enkä keksinyt miksi pitäisi ostaa vielä tuplasti kalliimpi kamera, jossa ei ole edes automaattitarkennusta... Pelkästä nimestä en viitsi maksaa.
Hihna kameraan kiinni ja sitten se roikkumaan siitä jommalle kummalle olkapäälle. Mulla se ainakin kulkee siten näppärästi. Saa pitää siitä kädellä kiinni, jottei sitä heti viedä.
Älä tee väkisin, hae isompi vasara...
-
Odotellan kunnes löytyy oikea kamera missä on etsin ja säädöt niin kuin kuvaamista varten.Anticanon kirjoitti:No, jos nyt kokeilisitte ennen kuin täysin tyrmäätte koko laitteen :-) Oikeasti taskuun mahtuva (ainakin mun taskuihin) kamera, joka tuottaa uusimpien järkkärien tasoista kuvaa. Mulle kelpaa hinnastaan huolimatta.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
-
Toisaalta ne voivat kiinnostaa varkaitakin toisella tavalla kuin joku Sonni. ;-)kohan kirjoitti:Odotellan kunnes löytyy oikea kamera missä on etsin ja säädöt niin kuin kuvaamista varten.Anticanon kirjoitti:No, jos nyt kokeilisitte ennen kuin täysin tyrmäätte koko laitteen :-) Oikeasti taskuun mahtuva (ainakin mun taskuihin) kamera, joka tuottaa uusimpien järkkärien tasoista kuvaa. Mulle kelpaa hinnastaan huolimatta.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
-
Tottakai. Muutenkin on hyvä ettei ympäristö kiinnitä huomiota välineisiin.Anticanon kirjoitti:Jos Sony ei kiinnosta varkaita, niin se on mulle vain hyvä asia.OskuK kirjoitti:
Toisaalta ne voivat kiinnostaa varkaitakin toisella tavalla kuin joku Sonni. ;-)
Waldo's Peoplen Waldo:
-
Ilmakameraa ei ole mutta muutama kinokennoista, kroppirunkoa peilillä ja ilman plus joitakin m43 kameroita takaa ettei ilman tartte olla.Anticanon kirjoitti:Varo ettei tule odottavan aika pitkäksi... Ilmakameralla kun on paha saada pysyviä kuvia aikaiseksi.kohan kirjoitti: Odotellan kunnes löytyy oikea kamera missä on etsin ja säädöt niin kuin kuvaamista varten.
Mutta sellaine oikea kamera puuttuu, Contaxin RTS oli likellä tosin kyllä filmiriippuvainen värkki.
-
Joo, näin se on: jos ei huono kamera kelpaa niin älä saatan* kuvaa sit millään!Anticanon kirjoitti:Varo ettei tule odottavan aika pitkäksi... Ilmakameralla kun on paha saada pysyviä kuvia aikaiseksi.kohan kirjoitti: Odotellan kunnes löytyy oikea kamera missä on etsin ja säädöt niin kuin kuvaamista varten.
Waldo's Peoplen Waldo:
-
Äläs nyt yleistä ihan noin pahasti ;-)OskuK kirjoitti:Joo, näin se on: jos ei huono kamera kelpaa niin älä saatan* kuvaa sit millään!Anticanon kirjoitti:Varo ettei tule odottavan aika pitkäksi... Ilmakameralla kun on paha saada pysyviä kuvia aikaiseksi.kohan kirjoitti: Odotellan kunnes löytyy oikea kamera missä on etsin ja säädöt niin kuin kuvaamista varten.
-
No sopivaa on ainakin yritetty hakea ;-)kohan kirjoitti:Ilmakameraa ei ole mutta muutama kinokennoista, kroppirunkoa peilillä ja ilman plus joitakin m43 kameroita takaa ettei ilman tartte olla.Anticanon kirjoitti:Varo ettei tule odottavan aika pitkäksi... Ilmakameralla kun on paha saada pysyviä kuvia aikaiseksi.
Mutta sellaine oikea kamera puuttuu, Contaxin RTS oli likellä tosin kyllä filmiriippuvainen värkki.
-
Fujilla on ideaa mutta se ei vielä osaa tehdä FF kennoista joka toimisi kuin junan vessa.Anticanon kirjoitti:No sopivaa on ainakin yritetty hakea ;-)kohan kirjoitti:Ilmakameraa ei ole mutta muutama kinokennoista, kroppirunkoa peilillä ja ilman plus joitakin m43 kameroita takaa ettei ilman tartte olla.Anticanon kirjoitti:Varo ettei tule odottavan aika pitkäksi... Ilmakameralla kun on paha saada pysyviä kuvia aikaiseksi.
-
-
Tässä kun on päässyt paremmin sinuiksi kameran kanssa, niin on se loistava paketti. Plussia on pitkä lista. Miinuksia on löytynyt tähän mennessä kaksi. Rungon etuosa kun on suora ja pieni, niin pidemmän päälle kiinni pitäminen voisi olla helpompaa. Tähän onkin apua tulossa Ebaysta pienen gripin muodossa. Toinen on aukkorengas, joka on puoliksi karhennuskuvioitu ja puoliksi madallettu ja sileä. Minun sormien asennolla ainakin tarttuma on aina tällä sileällä kohdalla.
EVF ei vielä ole tullut, mutta tänään tuli kuvattua auringon paisteessa, eikä takatelkkarin käytössä ollut ongelmia, paremmin sillä tarkentaa kuin M Leicalla tai jollakin suttusella järkkärillä.
Tämän päivän räpsyjä:
EVF ei vielä ole tullut, mutta tänään tuli kuvattua auringon paisteessa, eikä takatelkkarin käytössä ollut ongelmia, paremmin sillä tarkentaa kuin M Leicalla tai jollakin suttusella järkkärillä.
Tämän päivän räpsyjä:
-
- Viesti: