Okei eli olin jo aikeissa ostaa tuon paljon kehutun Sony V1:sen, kun eilen luin tuoreen Mikrobitin testin, jossa oli myös mukana tuo s7000.
Fuji vaikuttaa kiinnostavalta, mutta Sony houkuttelee hieman pienemmällä koollaan ja hinnallaan.
Kumpi on parempi? :)
Sony V1 vs. Fuji s7000
-
Re: Sony V1 vs. Fuji s7000
Se joka sopii paremmin käyttötarkoitukseesi. Nuo kaksihan ovat todella erilaisia kameroita monessakin suhteessa.rätsä kirjoitti:Kumpi on parempi? :)
—Timo
Quot capita, tot sensus.
Nikon Coolpix 2500 > Sony DSC-F717 > Olympus C-5060WZ > Nikon Coolpix 5400 > Nikon D70 > Nikon Coolpix 8400 > Nikon D60 > Nikon D300
Nikon Coolpix 2500 > Sony DSC-F717 > Olympus C-5060WZ > Nikon Coolpix 5400 > Nikon D70 > Nikon Coolpix 8400 > Nikon D60 > Nikon D300
-
mielipide
lukase arvosteluja netistä.. esim. steves conclusion yms!
mun mielipide on että v1 on hintaluokassaan paras.. saa alta 500e ja tulee tosi nättiä kuvaa, hyvät säädöt, pienikoko, nopea! siinä on kaikki mitä tuon luokan kameralta voi ikinä vaatia! otan sillä paljon luontokuvia ja A4 kokosia tulosteita.. jälki hivelee silmiä..:)
suosittelen lämpimästi jos kamera on perusominaisuuksiltaan sellainen mitä haet, eli zoom riittää ja pieni koko yms!
mun mielipide on että v1 on hintaluokassaan paras.. saa alta 500e ja tulee tosi nättiä kuvaa, hyvät säädöt, pienikoko, nopea! siinä on kaikki mitä tuon luokan kameralta voi ikinä vaatia! otan sillä paljon luontokuvia ja A4 kokosia tulosteita.. jälki hivelee silmiä..:)
suosittelen lämpimästi jos kamera on perusominaisuuksiltaan sellainen mitä haet, eli zoom riittää ja pieni koko yms!