coolpix 2200 vai 3200
-
coolpix 2200 vai 3200
Onko kameroissa muuta eroa, kuin kenno?
Canon 50D+BG-E2
Canon 20D
Canon D30
Peleng 8mm f3.5 Fisheye
Tokina AT-X 124 AF Pro DX 12-24mm F/4
Tamron 17-50 F2.8
Canon EF 70-200 F/4L
Canon 550EX
Canon 420EX
-
Olisikos kellään tuosta 2200:sta kokemuksia? Riittääkö valovoima sisäkuvaukseen? Mikä on kameran ISO-haarukka? Entä kuvan laatu muuten? Onko ollut mitään ongelmia/ vikoja?
Kuten monessa muussakin threadissä olen selittänyt, niin olen hankkimassa max. 150 euron kameraa optisella zoomilla sukulaistytölle lahjaksi ja kaipaan kokemuksia ja ideoita. Kiitos :)
Kuten monessa muussakin threadissä olen selittänyt, niin olen hankkimassa max. 150 euron kameraa optisella zoomilla sukulaistytölle lahjaksi ja kaipaan kokemuksia ja ideoita. Kiitos :)
- Aromia aamiaismuroihin -
-
- Site Admin
- Viesti:
Mitä olen muutamaan tämän hintaluokan kameraan tutustunut, niin tuskin ovat erot kuvanlaadussa mitenkään järkyttävän isoja. Suosittelen ostamaan vaikkapa Gigantista. Ensin katsot jonkun oikean myymälän, jossa myydään sinä päivänä tuota kameraa halvemmalla kuin Gigantissa. Sitten ilmoitat tuon myymälän yhteystiedot, niin saat Gigantista saman kameran tuohon hintaan.
Kaupan päälle voit palauttaa kameran, jos ominaisuudet eivät jostain syystä miellytäkään. Gigantissa taitaa olla 30 päivän palalutusoikeus. Tai sitten vaikka Anttila, jossa taitaa olla 14 päivän palautusoikeus.
(Laitetaan tämä sama vastaus tännekin).
Kaupan päälle voit palauttaa kameran, jos ominaisuudet eivät jostain syystä miellytäkään. Gigantissa taitaa olla 30 päivän palalutusoikeus. Tai sitten vaikka Anttila, jossa taitaa olla 14 päivän palautusoikeus.
(Laitetaan tämä sama vastaus tännekin).
-
-
- Viesti:
Ekalla kerralla parketille, ei vammoja. Toisella kerralla Helsinki-Vantaan lentoaseman kivilattialle, päällinen kuvaamallasi tavalla auki, mutta meni jotain hajallekin. Eiku kamera huoltoon. Meni luvatun kolmen viikon sijasta melkein pari kuukautta. Siinä oli sitten hetken orpo olo ilman tuota.loirottaja kirjoitti:mulla on 3100 coolpixi. Toiminut moitteettomasti...
Kahdesti pudonnut, toisella kerralla betonille ja koppa auvautui valitarullan kohdalta sillein, että näky sisuskalut. Ei muutaku puristelin takas kiinni ja hyvin pelaa edelleen, kuvat tarkkoja yms.
Vaihtoivat muuten ohjelmistonkin huollon yhteydessä ;)
menee OT:n puolelle...
sääli.