Kokemuksia Rajalan käyttökoulutuksesta?

Kirjat/lehdet, näyttelyt, TV-ohjelmat, messut, kurssit, opiskelu ...
AlphonsJ

Kokemuksia Rajalan käyttökoulutuksesta?

Viesti Kirjoittaja AlphonsJ »

Samalla, kun laitoin 450D:n tilaukseen, ilmoittauduin Rajalan ja Canonin järjestämään käyttökoulutukseen.
http://www.rajalacamera.fi/www/popupcard.php?id=4089

Onko kellään aikaisempaa kokemusta vastaavista kursseista? Eli kuinka laaja/hyödyllinen tuo on ja kuinkahan kauan mahtaa kestää?

Voisin tietysti soittaa tuonne ja kysyä, mutta mieluummin kuulisin myös muiden mielipiteitä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Kristas

Viesti Kirjoittaja Kristas »

Itse olen myös tuolloin 14.4 tulossa (ostin tämän kuun alussa 40D:n). En tiedä onko Rajala tuollaista ennen edes järjestänyt (?)
AlphonsJ

Viesti Kirjoittaja AlphonsJ »

Kristas kirjoitti:Itse olen myös tuolloin 14.4 tulossa (ostin tämän kuun alussa 40D:n). En tiedä onko Rajala tuollaista ennen edes järjestänyt (?)
Ainakin 11.2. on ollut pro-tason koulutus 1D ja 5D -sarjoille.
http://www.rajalacamera.fi/www/popupcard.php?id=4088

Varmaan tasoltaan hieman erilaista, kuin 40D/450D koulutus, mutta olisi silti mielenkiintoista kuulla kokemuksia.

Lähinnä kiinnostaa juuri se, kuinka paljon uutta tuolla oppii olettaen, että on päässyt omaa kameraa jo tovin räpläilemään.
minya

Viesti Kirjoittaja minya »

Olisiko joku tähän mennessä käynyt tuollaisessa koulutuksessa? Olisi kiva kuulla kokemuksia, että antaako tuollaiselle kaupanpäälliselle kuinka paljon arvoa kun miettii kameran hankintaa. Etenkin se pro koulutus 7D:n ostaneille kiinnostaa.
jagge

Viesti Kirjoittaja jagge »

Turussa olin aikoinaan seiskan ostettuani koulutuksessa, oli ihan hyvä koulutus, silloin ainakin oli canonin kaveri kouluttamassa, en tiedä johtuiko messuista (jonka auditoriossa koulutus silloin pidettiin) jossa oli canonin osasto.

Käytiin läpi kameran valikkoa ja asetuksia pääasiassa, kertoi miten tietyt asetukset vaikuttavat itse kuvaan ja näytti läppäriltä videotykillä asetusten erot ja neuvoi mitä asetuksia kameraan kannattaa (hänen mielestään) laittaa...
Canon 7D + 5D markII
EF 24-105/4 L IS USM , EF 50/1.4 USM , EF 70-200/2.8 L IS USM II , EF 100/2.8 L IS USM MACRO
Vastaa Viestiin