Sivu 1/1

Pikselilehti lopettanut toimintansa vai?

Lähetetty: Tammi 29, 2007 12 : 48
Kirjoittaja bedu
Kellään tietoa missä mennään kun reiluun viikkoon ei ole puhelimiin eikä sähköposteihin vastattu? Tänään olis laskun eräpäivä mutta väärän osoitteen takia en rupea sitä maksamaan. Rupeaa epäilyttämään että onko koko lehteä enää olemassa.

Lähetetty: Tammi 29, 2007 13 : 58
Kirjoittaja barcoder
Vuoden 1. numero lähti viime viikolla painoon ja tulee kauppoihin ja tilaajille ihan aikatulun mukaisesti.

Meillä on "asiakaspalvelussa" ihan selkeä resurssipula ja siitä pahoittelut kaikille jotka ovat yrittäneet saada puhelimella yhteyttä niin ettei se ole onnistunut. Sähköpostit kyllä luetaan ja niihin vastataankin, joskin joskus hieman viiveellä.

Enempää en aiheesta osaa sanoakaan kun se ei minun toimenkuvaani kuulu, mutta välitän terveiset eteenpäin toimistolle kun käyn siellä huomenna.

Lähetetty: Tammi 29, 2007 14 : 00
Kirjoittaja mtorma
Äläkää nyt alako maalailemmaan tuommoisia piruja seinille ku menin viime viikolla maksamaan tilauslaskun...

Eikös Olli R viitannut jossain toisessa säikeessä tulevan numeron artikkeliin (en vain muista mitä), joten kaipa sieltä on lehti kuiteski tulossa...

Edit: myöhästyin.... Unohdetaan... Bye gone vai kuinkas se menikään...

Lähetetty: Tammi 29, 2007 16 : 21
Kirjoittaja -EeKe-
barcoder kirjoitti: Meillä on "asiakaspalvelussa" ihan selkeä resurssipula

Totta, mutta ei siitä täällä sen enempää.

Lähetetty: Huhti 12, 2007 17 : 49
Kirjoittaja karppav
barcoder kirjoitti:Meillä on "asiakaspalvelussa" ihan selkeä resurssipula ja siitä pahoittelut kaikille jotka ovat yrittäneet saada puhelimella yhteyttä niin ettei se ole onnistunut. Sähköpostit kyllä luetaan ja niihin vastataankin, joskin joskus hieman viiveellä.
Tainnut jäädä tuo sähköpostinkin lukeminen vähiin, kun pari kertaa tekemäni osoitteenmuutos ei näköjään vieläkään ole mennyt perille.

Huomenna lähtee tulikiven katkuinen puhelu asiakaspalveluun.

Lähetetty: Huhti 23, 2007 10 : 54
Kirjoittaja LaRha
Ja täällä yksi uusi tilaaja on odotellut ensimmäistä lehteään jo jonkin aikaa... :|

Lähetetty: Huhti 23, 2007 13 : 38
Kirjoittaja olli R
LaRha kirjoitti:Ja täällä yksi uusi tilaaja on odotellut ensimmäistä lehteään jo jonkin aikaa... :|
Jos haluat lähettää vaikka sähköpostia, voidaan koettaa selvittää.

olli.rinne@pikseli.fi

Lähetetty: Huhti 23, 2007 16 : 38
Kirjoittaja kunijo-1
Eihän tämä kaikki keskustelu tietysti tänne foorumille kuuluisi, mutta...: Vuodenvaihteen seutuvilla laitoin sähköpostia Pikselin toimitukselle. Vielä ei ole vastausta kuulunut. Samoin olen yrittänyt useamman kerran soittaa ja perua tilaukseni. Ei näköjään onnistu semmoinen.
Liian vaikeaa on yhteyden saaminen. Jättää pahan maun koko lehdestä.

Lähetetty: Huhti 23, 2007 17 : 01
Kirjoittaja adapteri
Kun Pikseli aloitti, pidin sitä markkinoiden piristäjänä. Ajattelin antaa sille reilun mahdollisuuden ja siksi päätin, että ihan heti en siihen tutustu. Lehdillä on kuitenkin oma etsikkoaikansa, jolloin se etsii oman muotonsa ja mallinsa. "Lastentaudit" pitää saada pois.

No, odotinpa sitten muutaman numeron. Aluksi sitä kritisoitiin kohtuullisen rankasti. Päätin odottaa vielä hetken, ettei sattuma (siis yksittäinen huonompi numero) antaisi minulle huonoa kuvaa lehdestä. Ja edelleen tuota kritiikkiä on ollut liikaa. En ole vieläkään avannut ensimmäistäkään pikseliä. Odotan, että tuollaiset "harrastelijamaisuudet" katoavat ja lehti löytää linjansa. Voisitteko vaikka lähettää minulle sähköpostia sitten, kun on sopiva aika tutustua siihen lehteen?

Lähetetty: Huhti 29, 2007 21 : 21
Kirjoittaja dille
DC.netissä on tällä hetkellä varsin edulliselta kuulostava tarjous (35e/11nroa), mutta

Lähetetty: Huhti 29, 2007 22 : 32
Kirjoittaja kunijo-1
Tuo se just kummalliselta ja tahdittomalta tuntuukin. Uusia tilaajia houkutellaan hyvillä tarjouksilla mutta vanhoilta tilaajilta karhutaan perushintaa, eikä sopimuksesta tunnu pääsevän irti. Jotenkin minun oikeustajuni sanoo, etteivät vanhat tilaajat saisi olla paljoa sen huonommassa asemassa kuin uudetkaan. Tai ehkä olen väärässä?

Lähetetty: Huhti 30, 2007 14 : 03
Kirjoittaja Santtu
kunijo-1 kirjoitti:Tuo se just kummalliselta ja tahdittomalta tuntuukin. Uusia tilaajia houkutellaan hyvillä tarjouksilla mutta vanhoilta tilaajilta karhutaan perushintaa, eikä sopimuksesta tunnu pääsevän irti. Jotenkin minun oikeustajuni sanoo, etteivät vanhat tilaajat saisi olla paljoa sen huonommassa asemassa kuin uudetkaan. Tai ehkä olen väärässä?
Aika lailla yleinen tapa kaikissa palveluissa (puhelin, internet, lehdet jne...). Uusia asiakkaita huokutellaan jos millaisilla alennuksilla ja lisäeduilla, ja vanhat asiakkaat saavat maksaa vanhoja kovempia hintoja.

Lähetetty: Touko 04, 2007 16 : 21
Kirjoittaja Jukka N
Ilmestymisaikataulu ei oikein tunnu pitävän paikkaansa täällä Helsingin suunnalla ainakaan. Yksikään lehti ei ole tullut ilmoitettuna päivänä ja useimmiten lehti löytyy jo kauppojen hyllyiltä ennen kuin se kolahtaa omasta luukusta.

Lähetetty: Kesä 20, 2007 9 : 37
Kirjoittaja markkinn
Itselle lehti tulee AINA kansi rutussa. Muut lehdet tulee kyllä ihan siistinä.
Kuulemma muillakin samaa vikaa, ei hirveesti tule lehteä avattua kun pitäisi ensin silitysraudalla pari sivua tasoitella..

Lähetetty: Kesä 20, 2007 9 : 46
Kirjoittaja Australia
Santtu kirjoitti:
kunijo-1 kirjoitti:Tuo se just kummalliselta ja tahdittomalta tuntuukin. Uusia tilaajia houkutellaan hyvillä tarjouksilla mutta vanhoilta tilaajilta karhutaan perushintaa, eikä sopimuksesta tunnu pääsevän irti. Jotenkin minun oikeustajuni sanoo, etteivät vanhat tilaajat saisi olla paljoa sen huonommassa asemassa kuin uudetkaan. Tai ehkä olen väärässä?
Aika lailla yleinen tapa kaikissa palveluissa (puhelin, internet, lehdet jne...). Uusia asiakkaita huokutellaan jos millaisilla alennuksilla ja lisäeduilla, ja vanhat asiakkaat saavat maksaa vanhoja kovempia hintoja.
Anteeksi OT:Ukkoni on DNA liittymämyyjä ja sanoo Soneran vanhimpien ja kalliiden liittymien omistajien olevan sellaisia "olen täysin tyytyväinen tähän liittymään, se toimii ihan hyvin", vaikka mieheni tarjoaa vaihtoehtoa, joka säästäisi useitä kymppejä.

Yhdelläkin oli puhelinlasku sanomansa mukaan 200e, mutta ei siltikään vaihtanut halvempaan liittymään. Mikäs siinä on maksattaa vanhoilla asiakkailla, jos ne on niin pässejä, että eivät vaihda halvempaa, edes oman palveluntarjoajansa sisällä.

Lähetetty: Kesä 20, 2007 11 : 15
Kirjoittaja Trnquill
Australia kirjoitti:Anteeksi OT:Ukkoni on DNA liittymämyyjä...
Niin tämähän on juuri se firma, joka jokunen vuosi sitten panttasi "järjestelmävirheen" tai milloin minkäkin syyn vuoksi asiakkaittensa laskuja yli puoli vuotta. Lopulta kaikki laskut puolen vuoden ajalta rämähti kerralla tiskiin, samalla eräpäivällä.

Ainakin minä maksan hiukan enemmän, jotta edes sellainen perusasia kuin laskutus toimii. Kyllä siinä DNA saa tarjota vaikka ilmaisia puheluja enkä silti kajoa kyseiseen puljuun enää tikullakaan. Todella epämääräistä toimintaa.
ja sanoo Soneran vanhimpien ja kalliiden liittymien omistajien olevan sellaisia "olen täysin tyytyväinen tähän liittymään, se toimii ihan hyvin", vaikka mieheni tarjoaa vaihtoehtoa, joka säästäisi useitä kymppejä.
"Kaverini on autokaupassa töissä. Pihaan ajelee jannuja mersuilla ja kaverini koittaa tarjota heille ihan hyvää Ladaa. Eivät vaan tajua pässit vaihtaa, vaikka säästäisivät tonneja!" Kö? Joskus asia oli näin. En tosin ole Soneran edesottamuksia seurannut enää vuosiin nimenomaan kalliiden hintojan vuoksi. Parilla muulla operaattorilla palvelu on myös hyvää ja hinnat huomattavasti edullisemmat. Mutta en silti ihmettele, mikseivät ko. asiakkaat vaihda DNA:han.

Anteeksi tosiaan OT.

Lähetetty: Kesä 20, 2007 12 : 54
Kirjoittaja asm
Jee, tosi kummallista, että porukka nytkin lähtee autolla maalle juhannuksen viettoon.... pääsishän sitä polkupyörälläkin.

Lähetetty: Kesä 20, 2007 13 : 49
Kirjoittaja Australia
No olen ehkä hiukan puolueellinen, mutta minulla on aina toiminut DNA kun taas Sonera on ollut niin perseestä ettei sanotuksi saa niin puhelinliittymänä kuin nettiliittymänä.

Siis mikä OT?