Kaveri Caono A1:lle

Casio-digit, Fuji-digit (ei-järjestelmädigejä)
MytY

Kaveri Caono A1:lle

Viesti Kirjoittaja MytY »

... jatkuu tällä palstalla

Eli oliskos se sittenkin tuo Fuji FinePix 7000 hyvä, nykyaikainen kaveri tuolle "vanhalle, arvokkaalle herralle" (Canon A1 ). Toinen vaihtoehto olis ilm. Canon S1.

Kommentteja,
+/-,
tarvittavat ja suositeltavat lisävarusteet, ... ...

terv
MytY
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
moose

Viesti Kirjoittaja moose »

nopeasti kerrottuna olen todella tyytyväinen s7000:een. Makrokuvausta olen nyt pari päivää harrastanut :)

Zoomiahan sitä aina kaipaisi lisää.
MytY

A1:n kamu

Viesti Kirjoittaja MytY »

Mitä otit lisukkeiksi?
Minkä kortin?
Laukkua?
Akkuja?
Latureita?
Mistä tilasit ja mikä hinta?

kerro lisää vaikka privaatisti

terv
myty
OH5YW
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OH5YW »

Minä tilasin omani Netssonin verkkokaupasta, maksoi kuukausi sitten 544 euroa ja tuli viikossa. Lisäksi hommasin jenkeistä 2.2Gb microdriven ja MultiTronicin verkkokaupasta 512Mb CF-kortin.

Tyytyväinen olen hankintaani ollut, vielä kun oppisi käyttämään kaikkia nappuloita....
Jokzu

Viesti Kirjoittaja Jokzu »

Juuh eilen luovuin omasta S7000:( ja Järkkärin hankinta olis edessä, mutta noin puolen vuoden kokemuksella kyseinen kamera oli hintaansa nähden todella positiivinen yllätys, mitään muuta valittamista ei oikeastaan ilmennyt paitsi, että kuvissa tuota kohinaa on jonkin verran, mutta toisaalta sen tiesin jo ostaessa joten ei siitäkään passaa valittaa. Itse käytin kameraa viime talvena pää asiassa Lumilautailun kuvaukseen jossa, kamera joutuu välillä todella vaikeisiin valaistus olosuhteisiin, mutta silti liki 90% kuvista oli onnistuneita.

Varusteina oli:

-2.2 giganen microdrive.
-Kaksi akku sarjaa (Yksilläkin pärjää päivän jos ei mahdottomasti kuvaile)
-Laturina oli joku halppis hidas laturi(14h) jolla pärjäsi, mutta jos olisi kamera olisi ollut mulla yhtään pidempään olisi kyllä hommannut pika laturin.
-Laukkuna toimi World:in kamera reppu jonne kyllä mahtui tuon kameran lisäksi vielä videokamera.
Minäkö muka osaisin käyttä kameraa siinähän on yli kaksi liikkuvaa osaa.
Vastaa Viestiin